Pablo - Lost in life 2 [Melting Point promo]

21 posts, 2 pages, 3,982 views

Veivi

Posts: 971

#1 • • Edited Veivi Pablo
Pablo - Lost In Life 2 [Melting Point promo]


Täs ois nyt sitten se mun melodisempi puoli. Meikäläisen osuus melting pointin soundista on kutakuinkin tämän kuullosta. On tarkotuksella vähän deepimpää ku eka osa mut pitäs svengaa kyl. :) Muutamat laukat ja tuleehan niitä ku on aikas fiiliksellä runnottu menemään. *sydän*


o1.David West - Carrier [Silver Planet]
o2.Luke Fair - Ultraviolet [Bedrock]
o3.Muzo vs. Barish Turker - Adequate medication [Red flag collective]
o4.Robert Miles - Children (Progressative remake) [CD-R]
o5.Mack Vibe ft. Jaqueline - Can't let you go (Max Graham vocal remix) [Curvve]
o6.Unknown O'Neil - If i was your (a-side) [Unknown label]
o7.Jaytech - Music 101 (Flash brothers rmx) [Blu-room]
o8.Chab ft. J D Davis - Closer to me (Alex Neri main mix) [Azuli black]
o9.Guy Gerber - Stoppage time (Max Graham sidechain mix) [Bedrock]
10.Christian Cambas - Paramount (Four to the floor mix) [Audiotherapy]

Suki suki

EDIT : Linkki korjattu oikeaan, sattui inhimmillinen erehdys... pahoittelut!
Avatar
#2 • • emppu Guest
*igor*
yace

Posts: 463

#6 • • yace Progempi parempi
*justjoo**ding*
sune

Posts: 2,096

#8 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
*igor*

--
ei kovin ihku eikä plur

Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Jinx Superfeminine
Okei vaihdot ei osu aina ihan kohilleen ja vähän rahinoita kuuluu mut kyllä tässä on kuitenkin havaittavissa sellaista innostusta et vielä loistavia miksauksia tulee tässä setissä erityisesti propsit biisistä Guy Gerber - Stoppage time *hymy*

--
Pyllykkä

Veivi

Posts: 971

#10 • • Veivi Pablo

Jinx, 27.8.2005 08:50:
Okei vaihdot ei osu aina ihan kohilleen ja vähän rahinoita kuuluu mut kyllä tässä on kuitenkin havaittavissa sellaista innostusta et vielä loistavia miksauksia tulee tässä setissä erityisesti propsit biisistä Guy Gerber - Stoppage time *hymy*



Kokeiles uudestaan :D
Avatar
#11 • • emppu Guest

Jinx, 27.8.2005 08:50:
Guy Gerber - Stoppage time *hymy*



Aika hc oot täytyy myöntää*muhaha* Pölläl menny vahingos setit väärin päin eli tää minkä saa tost linkist ei oo toi mitä tos lukee, tai ainakaa ollu viel tänä aamuna. kyseistä biisiä edes löydy tost. Kuuntelitko edes koko settiä vai hä?
SInä ja GIIIIIII gerber=*eiei* jotai rotia taas*igor* TURISTI
Veivi

Posts: 971

#12 • • Veivi Pablo

wxw, 27.8.2005 11:30:
---
Jinx, 27.8.2005 08:50:
Guy Gerber - Stoppage time *hymy*

---


Aika hc oot täytyy myöntää*muhaha* Pölläl menny vahingos setit väärin päin eli tää minkä saa tost linkist ei oo toi mitä tos lukee, tai ainakaa ollu viel tänä aamuna. kyseistä biisiä edes löydy tost. Kuuntelitko edes koko settiä vai hä?
SInä ja GIIIIIII gerber=*eiei* jotai rotia taas*igor* TURISTI



Noh noh... minä täs menin sen emämunauksen tekee ku väärän linkin laitoin *grr* mut nyt linkki on korjattu ja se toinenkin setti tulee ihan just jakoon. *hihu*
m1kk3

Posts: 5,560

#13 • • Edited m1kk3 no-life
Siis ei j*malauta mitä biisejä!!! *sydän**pihkassa*

Olipa taas niiiiin loistava selektio. Jotenki nää kaikki biisit iski vaan niin älyttömästi. Kaunista ja melodista progea. Ihanaa. *pihkassa*

Hitto ku ei osaa taas sanoa mitää negatiivista. :) Setin rakentelu oli erittäin mainiota, biisit loistavia ja tekniikka suht kohillaan. Tai en mä ainakaan sieltä mitää mokia bongannu. Tosin enpä mä toho tekniikkaa niin keskittynykään, vaan noihin loistaviin biiseihin. :)

KIITOS!

*aplodit*

ps. Toi eka biisi on kyllä Carrier eikä Envy. *vink*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Veivi

Posts: 971

#14 • • Edited Veivi Pablo

starbuster, 27.8.2005 15:10:
Siis ei j*malauta mitä biisejä!!! *sydän**pihkassa*

Olipa taas niiiiin loistava selektio. Jotenki nää kaikki biisit iski vaan niin älyttömästi. Kaunista ja melodista progea. Ihanaa. *pihkassa*

Hitto ku ei osaa taas sanoa mitää negatiivista. :) Setin rakentelu oli erittäin mainiota, biisit loistavia ja tekniikka suht kohillaan. Tai en mä ainakaan sieltä mitää mokia bongannu. Tosin enpä mä toho tekniikkaa niin keskittynykään, vaan noihin loistaviin biiseihin. :)

KIITOS!

*aplodit*



Kiitos palautteesta! *sydän*

Jaa, mitähän tähän nyt vastais... :) Voi vähän hymyillä ja olla tyytyväinen tähän. *nauru* Noh, tekniikasta löytyy ain moittimista. Molemmat vaihdot ton unknown o'nealin puolilla hakee vähän... mut muuten suht tyytyväinen oon. Toivottavasti aukes täysin ja fiiliksestä sai kii.

ps. Toi eka biisi on kyllä Carrier eikä Envy. *vink*



Jaahas, täytyypi korjata. Silver planetilla näemmä infopuoli on A ja logo AA koska levys lukee A = Carrier ja AA = Envy ja soitin info puolen... tänks. *piis*

Edit : Nii ja ole hyvä vain. *hymy*
blade

Posts: 484

#15 • • blade Otus.
Aivan tajuton jatko edelliselle! *plur* Viikonlopun aikana alta kymmenen kertaa tuo soinut.

Biisi valinat ei voisi parempia olla ja tunnetusti Veivi veivaa ne mallikkaasti yhteen *aplodit* Mä en löytänyt mitään suurempia virheitä itse soitannasta. Sulavaa menoa. *joo*
Lost in life:n ensimäinen osa jo kolahti muhun 110% ja tähän uudempaan vois vielä saman verran laittaa lisää! Mun mielestä parasta settiä herralta ikinä.. niiiiin *sydän* tehty sekä mukaansa tempaava *aplodit*

Jos tästä 3 osa joskus tulee... *hali*

Ps. Autossakin hajoaa jo paikat kun tätä joutuu soittaa lujaa! *muhaha*

--
Energy.

Veivi

Posts: 971

#16 • • Veivi Pablo

blade, 28.8.2005 15:13:
Jos tästä 3 osa joskus tulee... *hali*



Joo eiköhän se sit taas joskus tuu ku sattuu menee silleen hyvin kaikki. *nauru*

Ps. Autossakin hajoaa jo paikat kun tätä joutuu soittaa lujaa! *muhaha*



Ei oo viel tarpeeks kovalla, auto _hajoaa_ ku soittaa sopivalla *hymy*

Mut mut, kiitos palautteesta ja kiva että tykkäsit! *piis* *joo* *jiihaa* *kiitoskiitos*
skywalker

Posts: 159

#17 • • skywalker mr.miyagi
diiiipa daa.hyvä setti.soinut autossa nyt viikon ajan putkeen.mun mielestä hyvin soitettu.
mun mielestä ainoo ehkä negatiivinen juttu tolta levyltä oli se että aika ajoin setti meni hieman vaisuksi/ehkä liian rauhalliseksi.tosin mullehan semmonen vähän nopeampi kolina iskee ku hirvi tuulilasiin.se viimeinen biisi oli siis niinku niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin räjäyttävä*muhaha*.
"vikan biisin alkaessa auton penkillä ei voinut muuta ku lyödä turvavyön kirellä ja lähteä hävittäjän kyytiin kohti kirkasta taivasta"*jiihaa**aplodit*.Auto hytky kotia kohti aika pomppimalla,sitä pomppimista vois lähinnä verrata siihen ku innanen kiihdyttää hondaansa liikennevaloista.*muhaha*
Sieltä löytyi myös muitakin hyviä ralleja.
latasin ehkä itselle liikaa omia mielikuvia/toiveita omaan päähän,setin suhteen ennen kuin
julkaisit kiekon.*hih*.Fakta hommahan on että kaikkia ei voi 100% miellyttää.
Varmasti löytyy jokaiselle omat jutut tolta levyltä.
meni ehkä vähän pinnalliseksi arvioinniksi levystä/ehkä liikaa oman musamaun kritiikkiä....
mä kyllä tiedän miks mult on menny varmaan jotain ohi tästä setistä*vink*.

--
you don`t know the power of the dark side

skywalker

Posts: 159

#19 • • skywalker mr.miyagi

Niinno sä nyt jostain syystä odotit trancempaa vaikkei ykkösosallakaan sitä ollu.


*nauru*,mä oon niin paska selittämään,en mä oikeestaan enemmän trancenpaa.En osaa oikein selittää sitä.*hahjust*.*piis*.
"kolinaa",mut ei synkkää,ei stn. menee vaikeeks,ttu mä oon *pelle*.*muhaha*.
no joo,hyvä se kuitenkin oli ja aukee oikeestaan ku sen on veivannu yli 5 kertaa läpi.
mut kyl mä trance kekkuli silti oon*plur**iloinen*.

--
you don`t know the power of the dark side

Veivi

Posts: 971

#20 • • Veivi Pablo

skywalker, 2.9.2005 11:09:
---
Niinno sä nyt jostain syystä odotit trancempaa vaikkei ykkösosallakaan sitä ollu.
---

*nauru*,mä oon niin paska selittämään,en mä oikeestaan enemmän trancenpaa.En osaa oikein selittää sitä.*hahjust*.*piis*.
"kolinaa",mut ei synkkää,ei stn. menee vaikeeks,ttu mä oon *pelle*.*muhaha*.
no joo,hyvä se kuitenkin oli ja aukee oikeestaan ku sen on veivannu yli 5 kertaa läpi.
mut kyl mä trance kekkuli silti oon*plur**iloinen*.



Jaa no toi kuullostais electronic elements -juhlalta *nauru* Mulle semmonen soundi ei enää hirveemmin putoo ellei siin oo jotain tosi uutta ja iskevää. Vähän on turhan samanlaisia nykyään ee:n ja lost languagen julkasut. (ei nyt ihan noin kärjistäen mut kuitenkin) Hyviä julkasuja ovat olleet mutta liika on liikaa ja rajat tuli jo hyvän aikaa sitten vastaan. mut joo, progetrancee ehkä enemmän kaipailit ja tota ee soundii. Koitetaan kolmososaan löytää jotain uutta taas, tän sarjan tyylin rajoissa tietty. *hymy* *piis*