New Talent Dj Festival 16.9.2005 @ helsinki

144 posts, 8 pages, 24,278 views

remotion

#81 • • remotion nostatus guru

amx, 9.9.2005 18:31:
Joo proge/kiksutrancen soitto kielletty....Sucks!!!*dissaa*

SIIS HÄH?!? Eihän siinä oo mitään järkeä että dj:t siottaa jotain muuta kuin sitä ominta musaa tälläsessä. täähän on nimittäin paras tilaisuus niinlle jotka buukaa dj:tä omiin tilaisuuksiinsa. jos kiksu jätkät soittaakin jotain sellomusaa täällä ni ei varmaan keikkoja heru.
Saisko tähän nyt vielä varmistuksen? Itse ainakin oon sen verran leikkisä seeä soittaisin just sitä mun musaa vaikka mitä sanottais... voi olla että jää nyt mulla ja kavereilla väliin.

2v sitten oli just huippua kun kaikki soitti oman laisiaan settejä, mieleen jäi elävästi Liebherrin aloitus.
antonsonin

#82 • • antonsonin laserpoint.

Remotion, 15.9.2005 15:08:
---
amx, 9.9.2005 18:31:
Joo proge/kiksutrancen soitto kielletty....Sucks!!!*dissaa*

---

SIIS HÄH?!? Eihän siinä oo mitään järkeä että dj:t siottaa jotain muuta kuin sitä ominta musaa tälläsessä. täähän on nimittäin paras tilaisuus niinlle jotka buukaa dj:tä omiin tilaisuuksiinsa. jos kiksu jätkät soittaakin jotain sellomusaa täällä ni ei varmaan keikkoja heru.
Saisko tähän nyt vielä varmistuksen? Itse ainakin oon sen verran leikkisä seeä soittaisin just sitä mun musaa vaikka mitä sanottais... voi olla että jää nyt mulla ja kavereilla väliin.

2v sitten oli just huippua kun kaikki soitti oman laisiaan settejä, mieleen jäi elävästi Liebherrin aloitus.

Niin se vaan on :(
efo

#83 • • efo Laserpoint

Remotion, 15.9.2005 15:08:

Kuten sanoin tuli vanhan kanssa viimehetken erimielisyyksiä musiikkilinjauksen suhteen. Perseetähän tommonen on mutta ei tapahtumaa viitsinyt peruuttaakkaan. Edelleen nämä on viimoset festit vanhalla ikinä ja jatkossa pyritään järjestämään muualla mhd. pian kun keksitään venue.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

nuance

#84 • • nuance cov ops, combat, sunrise

efo, 15.9.2005 16:25:
Kuten sanoin tuli vanhan kanssa viimehetken erimielisyyksiä musiikkilinjauksen suhteen. Perseetähän tommonen on mutta ei tapahtumaa viitsinyt peruuttaakkaan. Edelleen nämä on viimoset festit vanhalla ikinä ja jatkossa pyritään järjestämään muualla mhd. pian kun keksitään venue.

Selittikö ne tota kantaansa mitenkään?
efo

#85 • • efo Laserpoint

nuance, 15.9.2005 16:31:

"Musiikki pitää olla kaikille suunnattua eikä vain tietyille ihmisille. Eikä sit mitään trance tai rajua teknoa" :D

--

-Edmund Burke

-P

#86 • • -P

efo, 15.9.2005 16:44:
---
---

"Musiikki pitää olla kaikille suunnattua eikä vain tietyille ihmisille. Eikä sit mitään trance tai rajua teknoa" :D

Markan naamoja helvetti. kyllä nyt hieman vihamielistä porukkaa liikenteessä vimpan päälle.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

nuance

#87 • • nuance cov ops, combat, sunrise

efo, 15.9.2005 16:44:
---
---

No justiinsa. Kuka helvetin lahokaali siellä on ohjelmapäällikkönä. Jos siellä sois NRJ-matsku ni eihän se ois sillon kaikille suunnattua koska mä ainakin kiertäisin sen mestan kaukaa. Helvetti. Koskaan oo kuullu mitään noin tyhmää.
isfnbojbbssn

#88 • • Edited isfnbojbbssn sdonvoinv

anti, 12.9.2005 23:06:
---

Let's Puristel heijjj niiqq!!! Rose Gardeniin tai Vaasaan mars!!! :

DDDDDDDD

joo, tänne vaan puristelemaan *plur*

sillon viimeks oli ainaki todella mukavat juhlat,
mut toi genrefasismi on kyllä nihkee juttu :(

--
dasinoaisnvs

efo

#89 • • efo Laserpoint

nuance, 15.9.2005 17:03:
No justiinsa. Kuka helvetin lahokaali siellä on ohjelmapäällikkönä. Jos siellä sois NRJ-matsku ni eihän se ois sillon kaikille suunnattua koska mä ainakin kiertäisin sen mestan kaukaa. Helvetti. Koskaan oo kuullu mitään noin tyhmää.

Tää on enemmän kun perseestä joo ja olen edelleen todella pahoillani koko tilanteesta. Eniten harmittaa niiden puolesta jotka joutuivat perumaan keikkansa tän pelleilyn takia. Mut mut eiköhän kumminkin unohdeta Vanha ja sen posse ja aletaan keskittymään siihen mitä täällä on teillä soittajilla tarjottavaa*piis*

--

-Edmund Burke

remotion

#90 • • remotion nostatus guru

efo, 15.9.2005 16:25:
---

Mitäs jos vielä varmistettais se että on ihan varmasti viimenen kerta, *vink* pelkkää hardia koko ilta, ei mitään hävittävää kuitenkaan *nauru* tai siis miks nuolla pehvaa jos pehva ei miellytä.
nuance

#91 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Sen haluisin kyl nähdä ku joku henkilökunnan edustaja tulis sanoo deejiille et tää soundi loppuu ny. Mitähän ne muutama sata maksavaa asiakasta siellä tanssilattialla tuumais. :P
Mr.Pink

#92 • • Mr.Pink

Kri$$ G, 15.9.2005 14:59:
---
nuance, 15.9.2005 13:56:
Ai on teknokin kielletty? No johan on ihme genrefasismia. Onks tolle jotain perusteita?

---

Ei kai kaikki tekno oo kielletty, mut ainaki oli toiveena etten soittais sitä perus luolakolinaa mitä tulee lähinnä soiteltua nykyään. Olishan sitä voinu jotain heruttelu teknoa soitella mut oli kerranki hyvä tekosyy soittaa acidhoussia..

Aina on hyvä soittaa acidhousea. Siihen mitään tekosyitä tarvita *vink*

--
Lost in the silver box.

remotion

#93 • • Edited remotion nostatus guru
Tässä ois dj:lläkin mahdollisuus näyttää rautaset pallinsa tavis- ja bilemaailman ristipaineessa.

Mikäli tuolla ei kiksu tai tekno tai polcca raikaa niin meidän porukka jättää väliin, piste.

Siinähän voisi ottaa jossain vaiheessa iltaa niin että on dj:t ja järjestäjät lavalla sitten huuto äänestys, ensin järjestäjä voi ehdottaa sitä virsien veisuuta, oopperaa tms "rauhallista" musiikkia, johon yleisä huutaa BUU, sitten dj sanoo mites ois kiksu, ja jengi huutaa JOOO.
Tämä äänestys kun käydään dj kerrallaan läpi niin sitten voidaan todeta järjestäjille että paikalla soitettiin yleisön yleisesti haluamaa musiikkia.
tumpsi

#94 • • tumpsi rekisteröitymätön

Remotion, 15.9.2005 22:04:
Mikäli tuolla ei kiksu tai tekno tai polcca raikaa niin meidän porukka jättää väliin, piste.

np: Atlantis ITA - I'll see you in next life
Aziz Combat Fighter

#95 • • Aziz Combat Fighter

nuance, 15.9.2005 21:42:
Sen haluisin kyl nähdä ku joku henkilökunnan edustaja tulis sanoo deejiille et tää soundi loppuu ny. Mitähän ne muutama sata maksavaa asiakasta siellä tanssilattialla tuumais. :P

Mä voin tulla stagebounceriks :)

Painatat mulle sellasen DJ NUANCE - CREW - paidan mikä on liian snadi ni mun turvakessi tulee hyvin esiin ^__^
WCDJ.ORG

#96 • • WCDJ.ORG Inspired by Volumen vessa appreciation thread.

Remotion, 15.9.2005 22:04:
Tässä ois dj:lläkin mahdollisuus näyttää rautaset pallinsa tavis- ja bilemaailman ristipaineessa.

Älä yllytä muutenkin vinksahtanutta kollektiivia. *vink*
rjv

#97 • • rjv neuron tuoppi kiitos
miks ny pitää olla aina kiksua ja teknoa ja polkkaa. miksei vois olla välillä hyvääkin musaa? *hih*
nuance

#98 • • nuance cov ops, combat, sunrise

rjv, 16.9.2005 10:00:
miks ny pitää olla aina kiksua ja teknoa ja polkkaa. miksei vois olla välillä hyvääkin musaa? *hih*

Otto bwoy älä leiki tulella *piis*
nuance

#99 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Sainkin tossa just uuden biisin purkkiin elikkäs mun uutta matskua kuullaan tänä iltana. :)
Zwek

#100 • • Zwek

rjv, 16.9.2005 10:00:

No sähän avarakatseinen sälli oot... Sylettää tollanen...