cmx

31 posts, 2 pages, 8,885 views

Avatar
#1 • • Mika Guest
onko täällä ketään cmx fania?
sebasti

Posts: 231

#2 • • sebasti Lauma
cmx ei nyt varmaan ihan kuulu kovin monen perusbilettäjän soittolistalle... olen huomannut... itse diggaan kyllä muutamista biiseistä hyvin paljon.
Andy Braun

Posts: 646

#3 • • Andy Braun housebase
mihin tämäkin paikka on menossa... *voiei*
Januslinus

Posts: 22

#4 • • Januslinus
Andy Braun:

mihin tämäkin paikka on menossa... *voiei*



Jeph. Eihän ihmiset saa tykätä kun yhdenlaisesta musiikista!!
*justjoo*
Andy Braun

Posts: 646

#5 • • Andy Braun housebase
Jaana:


Jeph. Eihän ihmiset saa tykätä kun yhdenlaisesta musiikista!!
*justjoo*


Mun puolesta jokainen saa kuunnella mitä lystää...
Tietysti voinhan mäkin mennä cmx:n kotisivuille hehkuttaa vaikka daft punkkii niin mitä luulet miten minut otetaan siellä vastaan....?

*ei saa ottaa kaikkee niin tosissaan*
*hymy*
Januslinus

Posts: 22

#6 • • Januslinus
Andy Braun:


*ei saa ottaa kaikkee niin tosissaan*



Niinpä.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#7 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
cmx on kauheeta ja tekomystistä teinimusaa mun mielestä,
mut eipä mun tarvi sitä kuunnellakaan.

[muokattu 14.8.2002 15:01]

--
dasinoaisnvs

scobl

Posts: 755

#8 • • scobl
Lucidd. aa tota, onko ihan pakko dissata muiden suosikkimusiikkia? Mielepiteesi riittää, ei tarvitse haukkua, ok? *hmph*

--
bred na net

Pan

Posts: 140

#9 • • Pan
Tuskimpa tekisi pahaa tällekkään porukalle hieman laajentaa musiikkimakua.
Monella konemusiikki skenen ihmisellä näyttää olevan samanlaisia ennakkoluuloja..öö.. "tavallista musiikkia " kohtaan, kuin näillä keravalaisilla 100% rock n' roll teddyillä on "teknoihmisiä" kohtaan.

En ole koskaan oikeen ymmärtänyt tälläisiä yhdengenren ihmisiä, jotka kuuntelevat aamusta iltaan ja kehdosta hautaan samaa musiikkia. Ainakin itselläni eri mielentilat ja tilanteet vaativat erillaista musiikkia:
Esim jotain reipasta ja elämämmyönteistö näin kauniille aamulle(YUP, Eternal erectionia), Suomimussaa mökkimatkalle(Eppu normaalia, Juicea), Kotona taustamusaksi Jimi Hendrixi tai jotain junkkaa, ja kun masentaa bluesia, nukkumaanmennessä jazzia tai ambienttia.

Niin ja vähän itse aiheesta: Vaikka CMXn sanotukset ovatkin kauniilta kuulostavaa puutaheinää tulee sitä silti kuunneltua jonkin verran.

*piis*pax*piis*

--
Positiivinen pakana

Panfobia

Posts: 521

#10 • • Panfobia
Pan:

Tuskimpa tekisi pahaa tällekkään porukalle hieman laajentaa musiikkimakua.
Monella konemusiikki skenen ihmisellä näyttää olevan samanlaisia ennakkoluuloja..öö.. "tavallista musiikkia " kohtaan, kuin näillä keravalaisilla 100% rock n' roll teddyillä on "teknoihmisiä" kohtaan.

En ole koskaan oikeen ymmärtänyt tälläisiä yhdengenren ihmisiä, jotka kuuntelevat aamusta iltaan ja kehdosta hautaan samaa musiikkia. Ainakin itselläni eri mielentilat ja tilanteet vaativat erillaista musiikkia:
Esim jotain reipasta ja elämämmyönteistö näin kauniille aamulle(YUP, Eternal erectionia), Suomimussaa mökkimatkalle(Eppu normaalia, Juicea), Kotona taustamusaksi Jimi Hendrixi tai jotain junkkaa, ja kun masentaa bluesia, nukkumaanmennessä jazzia tai ambienttia.



Yhdyn täysin edelliseen puhujaan. *joo*

Jokaisella saa tietysti olla oma mielipiteensä asiasta, mutta minun mielestäni tällainen yltiöpuritanismi [joo voi olla ihan väärä sanavalinta, en ihan oo mikään kävelevä sivistyssanakirja] erilaisten genrejen suhteen on kokolailla naurettavaa. Itse diggailen monenlaisen konemusan lisäksi mm. RATMia, Kwania, Cypress Hilliä, Godsmackia ja teinivuosilta on jääneet mukaan myös ne suomirockin legendat jo eläessään (?) Apulanta ja Tehosekoitin. *hih*

Että kukin tyylillään.

--
*sydän*

Avatar
#11 • • Kirsikka Guest
Munkaan musiikkimaku ei todellakaan rajoitu pelkkään konemusiikkin.. oikeastaan tykkään melkein kaikesta musiikista.. niin ja tuohon cmx:ään, on sekin ihan hyvä =) tosin muistan kun mun piti kerran tehdä runo-analyysi Yrjänän runosta.. se oli kieltämättä vähän hankalaa =D
Avatar
#12 • • hyperventilaatio Guest
Itelläni on mielestäni muillekin sopiva periaate, en tyrkytä polkkaa muille, älköön hekään tyrkyttäkö rokkia mulle. saatana. *iloinen*
Dragonfly

Posts: 542

#13 • • Dragonfly Mariarawr
suhteellisen masentavaa musiikkia.. ei masennus oo kivaa *hypersuperiloinen* :=:) ei kuitenkaa saa olla mitään hc-tranceekaa! :=:D

--
Uguu~

mixed~thunder

Posts: 524

#14 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Joskus silti tekee ihan hyvää vaihtaa vaikka päiväksi musan kuuntelu tyyliä,ettei ala päästä pursuta samantyylilajin musa ulos...
Eikä suomirockissa ole mitn vikaa...Mielellään sitäkin kuuntelee =)
Turha lokeroitua pelkästään yhden tyylilajin kuuntelijaksi

****Mun mielipide****

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

She

Posts: 717

#15 • • She
hyperventilaatio:

Itelläni on mielestäni muillekin sopiva periaate, en tyrkytä polkkaa muille, älköön hekään tyrkyttäkö rokkia mulle. saatana. *iloinen*






Go go!!
*ökkö*
HzO

Posts: 266

#16 • • HzO 9mm burana auttaa
suomi rokki on syvältä varsinaisessa merkityksessä, mut cmx menee radiosta. mut parasta suomalaista siis rock musaa on kunnon örinä hevi siitäkin saa välillä aika jees gigsei*voiei*

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

UnityF

Posts: 15,721

#17 • • UnityF joo just se
cmx ei oo oikeen bile musaa mut se on ihan ok...*nukkuu*
kissi

Posts: 2,436

#18 • • kissi niihä?
Suomi rokki rulettaa!!
Kuuntelen kotona harvoin bilemusaa. Oon aikasta moniruokainen musan suhteen. Jos kuuntelis himas paljo bilemusaa, niin tekis koko ajan mieli bileisiin enkä voi/halua/pysty/kykene... siellä koko ajan ravaamaan. Mut sillon kun on lähös ulos, niin aah kiksumusaa ei voita mikään!!! *plur*
Niin eli CMX on siis oikein kivaa mussiikkia! *nauru*
Avatar
#19 • • highrise Guest
cmx orkesterilla on paljonkin mainioita piisejä, harmi että tulevat keikat on loppuun myyty. Minusta se jos ihminen kuuntelee erillaista musiikkia laidasta laitaan, kertoo se tämän persoonallisuudesta paljon... jäänyt semmoinen käsitys suvaitsevaisuudesta ja hieman ehkä laajemmasta/avarammasta maailmankuvasta? Mutta kuka tietää :P
Hei löytyykö täällä Hawkwindin ystäviä?*hymy*
tez

Posts: 188

#20 • • tez hottie
CMX on jees..varsinkin aura levy on mielestäni paras.

--
...do you fuck as well as you dance?