Dance Factory Clubnight with Dj Orkidea 16.9.2005 @ Rauma

52 posts, 3 pages, 8,466 views

haksu

#41 • • haksu *jjust*
juu-u, eipä ollu talo täynnä ja jotenkin jäi kunnos fiilis saamatta. mikko soitti melkeen parasta musiikkia ja orkidean setti jäi vähän vaisuks tutuilla omilla biiseillään. ei sit tullu ees mm remixiä beautifulista :(
dallas superstarsin higher kyl kuulostaa erehdyttävästi beatpusherin rht:ltä.

dominossa on kyl hyvät puitteet mut ihmisiä vaan ei tainnu olla tarpeeks. ja lasinsiruja joka paikassa :(
Jussi Soro

#42 • • Jussi Soro choon!
Mulla oli ainakin ihan kivaa, viihdyin jopa yllättävän paljon tanssilattialla.
Bio

#43 • • Bio The Bullies / Pinky
Ihan kiva ilta! Aluks kun päästiin paikalle, oli meno hieman nihkeää.. mut kyl se siit sit lähti. Tuttui oli mukavasti paikalla. Eniten Tarsemin setti maistui. Kyl Orkideakin veti hyvän setittelyn, ainakin Air For Life *sydän*

Kiitti deliriumille, marulle ja jeesboksille (ja kännikuskeilusta) matka- ja bileseurasta *hymy*
jeesboks

#44 • • jeesboks p u p u

Bio, 17.9.2005 11:57:

Kiitti deliriumille, marulle ja jeesboksille (ja kännikuskeilusta) matka- ja bileseurasta *hymy*

Kiitsa loistavasta matka-ja bileseurasta teillekin *hali* Aikasta jees meininki oli, tuli paikoitellen todella nannaa settiä *sydän* Tuttuja tosiaan mutenkin oli mestoilla aika paljon.

Iso kiitos jälleen kerran järjestäjille *aplodit*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Zulac

#45 • • Zulac
Mun mielestä oli yllättävänkin paljon väkeä Rauman edellisiin bileisiin verrattuna, missä oon ollu. Domino toimii puitteina loistavasti... Tykkäsin.*iloinen*
delirium_

#46 • • delirium_
kiitti myös mun puolesta matkaseurasta *hihu*
oli kiva nähdä noinkin paljon tuttuja raumalle uskaltautuneena *lmao*
Jace

#47 • • Jace Monday Bar
Oli kyllä loistavat puitteet Dominossa ja ihan kivasti oli porukkaakin. Sääli vain ettei Saku voinut soittaa Orkidean aloitukseen asti silla se vähän "isompi" Dj ei kyllä ollut yhtään mun mieleen :( Vähän näytti että Orkidea olisi kaivannut jotain hieman parempia cd-soittimia...en sitten tiedä mutta kuitenkin toivottavasti tulee vielä usempia Dance Factory iltoja...
Vertigo

#49 • • Vertigo

Jace, 17.9.2005 20:27:
Oli kyllä loistavat puitteet Dominossa ja ihan kivasti oli porukkaakin. Sääli vain ettei Saku voinut soittaa Orkidean aloitukseen asti silla se vähän "isompi" Dj ei kyllä ollut yhtään mun mieleen :( Vähän näytti että Orkidea olisi kaivannut jotain hieman parempia cd-soittimia...en sitten tiedä mutta kuitenkin toivottavasti tulee vielä usempia Dance Factory iltoja...

Joo olishan sitä ollut kiva soitella vaikka vähän pidempäänkin (tosin vaikka saundi mitä allekirjoittanut soitti ei ollut iha sitä mitä "piti soittaa" ;) ) - mutta enisvei kiitos etttä maistui.

Cd:t oli silleen että toinen oli satanen ja toinen kaksatanen....Eikä niissä mitään ongelmaa ollut .

DF iltamia tod. näk. tulee jatkossakin ajankohtaa ei vielä ole tiedossa mutta eiköhän siitä ilmoitus lähde maailmalle kun jotain saadaan lukkoon.

Kiitos ja kumarrus omasta puolestani.

-Saku
kor_

#50 • • kor_ Taistelija
Kyllä, erittäin hyvä ilta oli :)
Paikoittain musa (diskantit) soi kyllä ihan liian kovaa; oli pakko lähteä pois lavalta :|

Käykää vaikka laittamassa Dominon (domino.fi) sivuilta palautetta, että soittaisivat useammin trancemusiikkia! :D

(itse kävin heti seuraavana päivänä laittamassa;)
#51 • • Hexe Guest
Joo. Kivaa oli mullakin. Saku pisti illan parasta saundia. Carolan 7th question, Tom Gillerion All Night ja varsinkin Basoskin Da Break iski lujaa. Hyvä ilta oli. Orkidea pisti hiukan liian löysää matskuu mun makuun.
nenna

#52 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •

JussiS, 17.9.2005 08:09:
Mulla oli ainakin ihan kivaa..

..no joo..ihan jees oli..olin ite vaan niiiin nukku..et ei oikee silleen jaksanu..mut tulipa katsastettua Rauman meininkiä pitkäst aikaa.. *hihu*