Ihan paras mikä uppoo ku häkä on pinaattikeitto (pakaste)..... Ja sen voimin jaksaa taas....*iihhih* kaverit ihmetelleet, mutta ku syöneet kerran ovat alkaneet hekin vannoa pinaattikeiton nimeen...
Jaa, minä olen tähän mennessä syönyt bileiden jälkeen ihan normaalia ruokaa. Esim. hedelmiä ja ruisleipää. Joskus otan bileisiinkin syötävää, esim. ug-bileissä voi vallan hyvin pitää eväät mukana (ja joissain metsäbileissä jne tietysti täytyykin). Muissakin bileissä pidin joskus esim. kuivattuja hedelmiä mukana kun yhdessä vaiheessa verensokeri tuppasi heittelemään (tai ainakin tuli aina nälkä pari tuntia syömisestä, vaikka olisi syönyt ihan mitä tahansa).
Musta tuntuu, että kaikella sillä tupakansavulla ja huonolla ilmalla on tekemistä sen kanssa, miksi mä en oikein pysty ajattelemaan mitään kunnon safkaa illan jälkeen.
Yleensä kun sitä käy suihkussa ennen nukkumaan menoa (tää on nyt tämmönen moderni näkökulma, konservatiivithan ei nuku) ja herää vielä muualtakin kuin kaverin fiikuksen vierestä, niin kyllä siinä nälkäkin ihan normaalisti tulee.
Ykkösruokia kyllä aamuun kuin aamuun on vesi/tuoremehu, grenola ja jogurtti.
Tilanne saattais olla eri, mikäli nekroilisin enemmän. Siinä tapauksessa rasva, sokeri ja kofeiini muodostais varmaan ne puuttuvat palat.
Siis mites niin ei maistu???*ding*Kaikist parast on oikeen rasvanen ruoka esim. pizza, mut parhaaks olen todennut kyl juusto-kurkku-maksamakkaravoileivät...hmm..sairasta*nauru*
Aika usein tulee napattua jotain Chillin kanaa mukaan kotimatkalla. Harvemmin siinä vaiheessa ruoka enää maistuu niin hirveän hyvin, mut toisaalta eipähän tarvi sit nousta kesken unien syömään.
pirtelöä.. pistaasipähkinät menee yleensä tosi hyvin alas ja niis on sikana energiaa ja ne on tosi suolasia.. kylmää BISSE pitää olla aina! energia juomat kurkku ja vesimeloni, niin ja kirkkaat pakaste keitot ja NUUDELIT sujahtaa kivasti kurkusta alas!
Mäkkiruoka on se mikä maistuu parhaiten bileiden jälkeen (eikä mikään salaattivaihtis). Harvemmin kuitenkin pääsee käymään missään, ku yleensä tuun suoraa päätä himaan, niin se on se perusleipäsatsi ja sänkyyn. Jos nyt jostain syystä eksyy jonkun kaverin luo jatkoille, niin mitä tahansa kelpaa, mikä löytyy jääkaapista (ja sen kyl huomaa musta :D).