Loopy - Saunaproge 3

24 posts, 2 pages, 8,706 views

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#21 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
mä kans ihan diggasin tästä, ehkä enemmän ku
noista aiemmista saunoista.

välillä tosiaan oli vähän liian tilulilua, mutta
ei nyt mitenkään överiä onneksi. vaihtoihin
en kiinnittänyt juuri huomiota, joten varmaan
ihan hyvin se puoli hoidossa ;)

kyllähän tämä tästä varmaan kans cd:lle päätyy.

--
dasinoaisnvs

Flight

Posts: 1,306

#22 • • Flight Groove Me Baby
Jees... Sainpas tän kuunneltua pari kertaa. Tyylikkäitä biisejä, ehkä noin puolet tuttuja ennalta ja yhden tuottamisprosessissa ollut muutamana aamuyönä mukana, mutta ei siitä sen enempää.
Itse setti pitää mielenkiintoa hyvin yllä rakenteen avulla, vaikka keskivaiheilla biisien paikkoja olisin itse ehkä vaihdellut *hihu*. Ensimmäiset 20 minuuttia setti antaa odottaa itseään hieman tummemmissa meiningeissä, jonka jälkeen setti lähtee kivasti käyntiin jatkaen hyvällä flow:lla loppuun asti.

Tekniikka on parantunut aikaisemmista seteistä. Ajotukset ja tahdit kohdallaan... biitit ei isommin hae ohi, vaikka parista vaihdoista voisin vähemmän krapulaisena napista *hih*. Yhtään huonoa biisiä setissä ei ole. Sanotaan mieleen jääneistä biiseistä vaikka näin: 4 ja 5 biisit pistävät setin käyntiin... 9 ja 11 biisit "yllättävät" hienoilla liideillä ja vika biisi tosiaan tuo bassolinjalla Larry Mountains 54:n mieleen... mutta aivan mieletön lopetusraita *joo*.

Elikkä tykkäsin, ja jos jotain rakentavaa pitää vielä sanoa, niin seuraavaan settiin sitä paljon puhuttua "munaa" lisää vaikka soundi onkin kohdallaan. Joka tapauksessa meillä on kyllä toi musiikkimaku niin yksiin atm. että ei mitään järkeä *sydän*. Parhaita miksauksia mitä oon täältä ladannu sanotaan nyt vaikka viimeseen vuoteen *nauru*.

Kaikille artisteille muuten vielä "propsit" - Let's keep teh prog` movin' *piis*
Mike Kila

Posts: 306

#23 • • Mike Kila
Perkele, hyvä on! Suomessa osataan. Ehkä alku oli vähän tylsä mut aina ei voe voitta. Laukkafreemix [tm].
blender

Posts: 2,552

#24 • • blender Arcade | KAIKU
tää "progetrancempi" suuntaus kolisee mulle paljon enempi ku ne vanhat ;) samaa rataa vaan!