eihän labbii voi jättää väliin!..varsinki ku se kerran on niin harvinaista täälläpäin..vaikka maxoiki ihan kivasti!
sitäpaitsi oon muuttamasa pois *heiii*
mikä ylläri ovella..?? mitä ootte kuulleet?
Lab-4 odotettu ihan älyttömän pitkään, mutta kun paikka selvis loppu fiilikset sinne lähtöön. Mielessä oli viime vuoden parhaat bileet vr:n konepajalla ja sellaista fiilistä ei ole ollut missään muualla....nyt kun ajattelen että samalla hinnalla JOUTUU polkkaamaan pieneen ja hikiseen paikkaan etenkin näillä ilmoilla käänty suu pielet alaspäin...
Pariisin ville ei sitte ole paikkana mikään huippumesta,ellet pidä pommisuoja fiilingistä.Ahtaanpaikan kammolle mitä oivin isku kohde....ja se "main" tanssilattia..korkeintaan 5 ihmistä kerralla joraskelemaan.
Olipas pirskeet...ei kyllä tosin ollut pahemmin yllätyslahjoja,ainakaan mulle asti.Ja olisivat kyllä pojat voineet myydä omaa levyään siellä...Glorian äänentoisto oli kyllä yllättävän korkeatasoinen.....
Hei!!!!! Kertokaahan nyt vähän minkälaiset bileet oli? Hikistä ja hyvää tunnelmaa täynnä vai kylmiäväreitä ja epäystävällisiä ihmisiä?! Kommenttia kiitos, kun itse en raaskinut sijoittaa rahoja kalliiseen lippuun. Oliko hinta/laatu suhde kohdallaan?!