I Love Techno 2005 @ Flanders Expo (Gent, Belgia)

64 posts, 4 pages, 21,243 views

hege

#21 • • hege

Esa, 29.8.2005 15:02:
---
idi, 29.8.2005 14:56:
Mun käsittääkseni noihin ei kyl liput pitäis loppua kesken. et jos päivä aiksemmin käy jossain paikallisesta lipunmyynnistä ostaa niin pitäis olla iha ok.

---

Mä kävin 2002 muistaakseni. Hieman kuumotti, kun tapahtumapäivän aamuna liput oli loppu melkein joka kaupasta ja osa kaupoista mistä olisi voinut kysyä oli jo kiinni.. löytyi sit yksi levyliike, josta lippuja vielä sai.

I Love Technohan on myyty loppuun ennakkoon vuodesta 2001 asti :D

Eli en ottaisi tsäänssejä.. onneks meillä oli tuuria sillon. Haagista tais ne liput löytyä matkalla syrjäkaupasta.
toma

#22 • • toma Tototoototo

kap-pu, 15.9.2005 21:57:
paikalla myös underworld! *sydän*

Mäkin oon vähän harkittut tuonne saapumista... :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

DagO

#23 • • Edited DagO häröö
Tulee kyl niin loistavat bileet että. *kuolaa*
I *sydän* TECHNO
juGis

#24 • • Edited juGis
Joo, aikamoinen lineup kyl *jiihaa*

Pastetaan se nyt tännekki suoraan:

Livet:

Underworld (Live)
Super Discount 2 (Live)
Matthew Dear (Live)
Vitalic (Live)
Nathan Fake (Live)
T. Raumschmiere (Live)
Collabs Featuring Chris Liebing & Speedy J (Live)
Fixmer/Mccarthy (Live)
Troy Pierce (Live)
Tony Rohr (Live)
Tom Hades (Live)

DJ't:

Dave Clarke
Richie Hawtin
Sven Väth
Miss Kittin
Derrick May
Adam Beyer
Marco Bailey
Tiga
Robert Hood
Magda
The Glimmers
Tobi Neumann
T-Quest
André Galluzzi
Dr. Lektroluv
Dj Bone
Christian Smith
Deg
Pierre
Dj Naughty
Jan Van Biesen
Spacid
Franco Cangelli
LoFi

#25 • • LoFi
Tota line-uppia kun katselee niin tulee vaan mieleen yks asia:

HAJOTKAA SUOMEEN JÄÄVÄT! *Bwhahahahahahhahahahahha!!!!**pahis*

Underworld - Vitalic - Dave Clarke - Marco Bailey ... *kuolaa*
sts

#26 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

LoFi, 16.9.2005 10:53:
Tota line-uppia kun katselee niin tulee vaan mieleen yks asia:

HAJOTKAA SUOMEEN JÄÄVÄT! *Bwhahahahahahhahahahahha!!!!**pahis*

Underworld - Vitalic - Dave Clarke - Marco Bailey ... *kuolaa*

en mä jaksa... säästän itteäni Loveparade 2006 Berliniä varten jota Loveparade rekka Budapest paradella mainosti... :)

(samaa lupailee vähä Loveparaden sivustoki)

Toivossa on hyvä elää(tm)...
toni

#27 • • toni

toma, 16.9.2005 08:04:
Mäkin oon vähän harkittut tuonne saapumista... :)

Liity mukaan meidän reissupoppooseen!
toma

#28 • • toma Tototoototo

toni, 16.9.2005 11:14:
Liity mukaan meidän reissupoppooseen!

Mikäs teidän aikataulu on?

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

LoFi

#29 • • LoFi
11.11. - 15.11. Suomi-Hollanti-Belgia-Hollanti-suomi

Meidän "turistimatkalla" käydään kanssa tutustumassa hollannin maisemiin ja yöelämään sekä pyörähdetään Belgiassa bilettämässä =)
toni

#30 • • toni

LoFi, 16.9.2005 12:29:
11.11. - 15.11. Suomi-Hollanti-Belgia-Hollanti-suomi

Joo näin siis saatiin aika halvat lentoliput (Blue1 - 77e yhteen suuntaan). Matkakuluihin pitää tosin lisätä vielä junaliput Amsterdam-Gent-Amsterdam.
toma

#31 • • toma Tototoototo
Mä en kyllä varmaan voi olla poissa koulusta, joten pitänee lentää suoraan paikan päälle jos nyt olen menossa.

--

kap-pu

#32 • • kap-pu the amazing suction cup boy
ois niinku liput lapases. sillee TEKNOMANIA LEVIÄÄ.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

thstle

#33 • • Edited thstle neiti nenäkäs
JEEE! liput! jihu! jijiajiaji!

*hehkutihehkuti*

ainii kiitti karri lipuista! :)(:
Kon-tiki

#34 • • Kon-tiki The Unsinkable
Hieno havaita, että tekno elää. Mä ja ukko säästetään itseämme yhteen joulukuun reissuun, mutta menkää te ja pitäkää hauskaa! Ja älkää sit hajotko jos johonkin niist jättihalleista ei välillä oteta lisää ihmisiä tungoksen takia. Jonottaa jonkun aikaa tai menee muihin halleihin fiilistelee settejä jotka mitä tod.näk. ovat "myös ihan ookoo", ja tulee sit takaisin.

Me oltiin tuolla v. 2002. Underworld liveen oli kyl mahdoton päästä, eli niiden joille he on ykkösattraction kandee kyl hankkiutua kytikselle niin aikasin kuin mahdollista.
mangela

#35 • • mangela

kap-pu, 31.8.2005 16:16:
kappas kun kätevästi asustelen Hollannissa tuohon aikaan ja frendit rupesivat järkkäämään joukkosiirtymistä I<3T:hen, pitänee siirtyä mukana. *^____^*

Oi voih!! Ny olen melkee kade...vaik en harrastakaan moista. Hollantiin paasen asusteleen taas vast 2006 vuoden puolel... Ja missaan varmasti tamanvuotiset Gentin bileet. Palestiinassa parhaillaan ja kauhee kiirus palattuani sitten Suomee. No, eikoha tule 2006 tarpeeks pian :)
kap-pu

#36 • • kap-pu the amazing suction cup boy

MariaS
Palestiinassa parhaillaan ja kauhee kiirus palattuani sitten Suomee. No, eikoha tule 2006 tarpeeks pian :)

uu, mielenkiintoinen paikkavalinta. ainakin viimeaikaisten häppeninkien valossa. itse asustellut Israelissa jonkun aikaa kakarana.

pitää katsoa, mitä tykkää I*sydän*T:sta, tiedä vaik onnistuis tekemään nostalgiamatkan ensi vuoden puolella. :D

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

anskuli

#37 • • anskuli herself

toni
Joo näin siis saatiin aika halvat lentoliput (Blue1 - 77e yhteen suuntaan). Matkakuluihin pitää tosin lisätä vielä junaliput Amsterdam-Gent-Amsterdam.

Muistaaksen IC juna maksoi jonkun 24 per suunta tms. Mut joo, oon kyl aika kade tosta reissusta - teil tulee olee niiiiiiiin siisti reissu :)

--
There is no point of living if you cant feel alive...

subu

#39 • • subu Suski
Alle kuukaus ja sit o menoo *jiihaa*
#40 • • ikj Guest
juu koht mennää koht mennää :)(: