choon! opening night | 15.10.2005 | Klubi, Turku

122 posts, 7 pages, 14,332 views

ville

Posts: 3,780

#101 • • ville olen oikeasti ujo
ei ollut hukkareissa espoosta asti lähteä, isot kiitokset illan isäntäparille :)

olli heitti aika taakin setin, miikasta tajusin vasta ennen aloitusta et täähän on live ja täytyy myöntää et tosi positiivisesti yllätyin. Edellisen kerran olin kuullut varmaan viimevuonna ja materiaalia ja tasoa löytyi tällä kerralla huimasti enemmän :) JussiS:n paras bilesetti mitä olen kuullut ja jengi oli ns pähkinöinä ... kädet kohti kattoa, törkee huuto ja choon kyltit jatkuvasti ilmassa *jiihaa*

jos kuitenkin jotain pientä parantamista tonne haluaisin niin valo-ohjaus voisi olla ehkä ihan snadisti mietitympää. Nyt tuntui salissa olevan kymmenen väriä samaan aikaan ja värit vaihteli about koko ajan laidasta laitaan. Tollaseen tranceen kuitenkin saattaisi sopia vähän "maalailevampi tyyli" ja sit välillä hakea sitä rajumpaa menoa sillä stobolla, välkkeellä ja värivaihdoilla .... (mut tietysti makuasia), ei ollut huono tämäkään :)

lisäksi uusia/vanhoja tuttuja yllättävän paljon eli turku oli jees :)
John

Posts: 1,384

#102 • • John Lauma

JussiS, 16.10.2005 04:28:
2.12 tosiaan seuraavat bileet, yritetään keksiä lisää uutta kivaa paljon siihen mennessä :)



Taidan tietää missä juhlin synttäreitäni!*hihu*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#104 • • tricolor Guest

ville, 16.10.2005 20:49:

jos kuitenkin jotain pientä parantamista tonne haluaisin niin valo-ohjaus voisi olla ehkä ihan snadisti mietitympää. Nyt tuntui salissa olevan kymmenen väriä samaan aikaan ja värit vaihteli about koko ajan laidasta laitaan. Tollaseen tranceen kuitenkin saattaisi sopia vähän "maalailevampi tyyli" ja sit välillä hakea sitä rajumpaa menoa sillä stobolla, välkkeellä ja värivaihdoilla .... (mut tietysti makuasia), ei ollut huono tämäkään :)


kiitos palautteesta. pidetään mielessä!
niitty

Posts: 28

#105 • • Edited niitty

Itse taisin olla vähän turhan humalassa nyt kun tulee mietittyä mitä kaikkea paskaa tuli heitettyä, mutta eiköhän se siitä *nauru*


heh... kiva kuulla etten ollut _ainoa_ ketä ajatteli eilen noin :D mutta hihkutaan täälläkin sitä mitä plattarilla jo sanoin eli perkeleen hyvät kemut!!! määd props!
meisi

Posts: 327

#108 • • meisi maiu naki
Aivan mahtavaa!

Olin niin tulessa koko illan, että melkein hävettää :D
Onneks lähdettiin. Oli niin kiva nähdä kaikkia vanhoja tuttuja parin vuoden takaa ja samalla saada iso kasa uusia.

Bileistä en keksi mitään pahaa sanaa. Musiikki koko illan oli hypittävää, mut Jussi vei kyl pisteet silti kotiin! *jiihaa*

Kiitos kaikille tutuille (uusille ja vanhoille) seurasta, Juusolle pusuja (ens kerralla mun vuoro ajaa) ja Jussille iso kiitos majottamisesta!

Ainii. Ja sori sille tytölle, jonka tisseistä tarrasin kiinni. Vahinko *iloinen*

Turulle vielä *sydän* Lupaan tulla uusiks!

(megaplur)
Josba

Posts: 322

#109 • • Josba Anjunadiggari
Oli kyllä elämää suuremmat kekkerit! *iloinen* Mahtavaa, että Turkuunkin saadaan jotain tällaista! Jussin setti räjäytti lopussa pankin, vaikka toki koko ilta hipoi täydellisyyttä. Ja eipä tarvitse hirveästi miettiä, tuleeko paikalle joulukuussa...

Mikä muuten se Choon!-member -juttu oikein oli? Voiko jonnekin ilmoittautua jälkikäteen?? *täh*

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

AleksiT

Posts: 96

#110 • • AleksiT

Mikä muuten se Choon!-member -juttu oikein oli? Voiko jonnekin ilmoittautua jälkikäteen?? *täh*



Mäkin olen ulkona? Onko mahdollista vielä liittyä?

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.

Dzad

Posts: 353

#112 • • Dzad Yks-kaks-RAX!
Mun pitäisi tulla ensi kertaa. Video-pätkät looked good. :)

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

choon!

Posts: 270

#113 • • choon!

Josba, 17.10.2005 17:22:
Mikä muuten se Choon!-member -juttu oikein oli? Voiko jonnekin ilmoittautua jälkikäteen?? *täh*



choon!-memberiksi voi taas liittyä seuraavissa choon!:ssa raapustamalla nimen ja meilin lappuseen joita löytynee siis seuraavan kerran 02.12.2005 choon!-bileistä Turun Klubilta. *hihu*

--
#1 club in Turku

Nega

Posts: 851

#114 • • Nega Mental, Progress

choon!, choon!-memberiksi voi taas liittyä seuraavissa choon!:ssa raapustamalla nimen ja meilin lappuseen joita löytynee siis seuraavan kerran 02.12.2005 choon!-bileistä Turun Klubilta. *hihu*



Oliko siellä jotain laatikkoa niille, vai minne se lappu viedään täytön jälkeen?
Nega

Posts: 851

#116 • • Nega Mental, Progress
Ok, koitin jotain laatikkoa etsiä siitä tiskiltä mutta ei vaan osunu silmään. :)
Bio

Posts: 4,429

#117 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Sellainen muistikuva mulla on et täytin sen lapun.. ja jonnekin sen laitoin.. pieniä muistikatkoksia *täh*

edit: nyt muistankin! olin vähän tuiskeessa ja kiltti baarimikkosetä laittoi mun puolesta lapun purnukkaan
china

Posts: 4

#118 • • china
Kivaa oli, kiitoksia vaan kaikille tutuille. Ja Sepolle erityisesti. Tulipahan pitkästä aikaa polkattuakin jonkun verran, edellisistä bileistä olikin "hieman" aikaa... Muttatuota, siinä määrin kivaa oli, että joulukuussa uudestaan. ;)
niitty

Posts: 28

#119 • • niitty

nyt muistankin! olin vähän tuiskeessa ja kiltti baarimikkosetä laittoi mun puolesta lapun purnukkaan


kuin myös! johonkin lappuun nimeni laitoin aj sen baarimikolle annoin... mikäköhän munuaistenluovutuslappu se mahto olla?
marppu

Posts: 3

#120 • • marppu
Todella kivat bailut. Alkuilta oli vähän kuivaa, kun päätin kaverini kanssa, että paikkakuntalaiset saa korkata tanssilattian ja siihen menikin sitte parisen tuntia odotellessa. Ehkä ens kerralla pitää ängetä ite heti bailaan niin muutki uskaltaa. Kiitoksia upeasta illasta! Odottelen lisää bileitä.