Melko vähän jengiä mutta ihan kivaa lämmittelyä ja perjantaihengailua oli. Noin rankka saundi ei tosin tossa vaiheessa kyllä uponnut ja perjantai verotti kyllä ylläriylläri itse pääbileistä+aamuista Mutta kivaa oli silti
jeb, oli kyllä iha jees meisinki ja loppua kohden vaan parani. Ja sitten henkilökohtaisesti illan parhaita paloja tuli kyllä Neonin & Friikin setin aikana
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Little strange?
HUH HUH!!
Olipas reissu.. Läsnäolostani sai taas tällä(kin) kertaa tuta ainakin robomikko ja muutama
muu random jamppa. Pahoittelen.
Mut onneks alkuillast tuli paskaa musaa et kerkes juttelee ihmisten kanssa, ettei menny koko ilta
lattialla tampatessa, mikä ei kyllä huono vaihtoehto ois ollu sekään, mut pitkäst aikaa näki tuttuja ni se vähän niinko pelasti bileet. MUT SITTE!!!! Neoni ja friik alko vetää sen sortin lekaa et tuli vedettyy
koko faking aika TÄYSII!!!
asia meininki!
Onneks mua ei niinq ahistellu mitkää ihqdaa manne-naiset siellä!
Mä en oikeen viihtynyt, en tiedä mikä teki olon ahdistuneeksi mutta niin kävi. Musiikki ei oikein iskenyt, vähän liian hidasta ja tylsää mun makuun. Paitsi tietenkin Neon ja Friik*sydän* Harmi vaan että joduttiin jo setin alkuvaiheessa lähtemään.
Eipä täällä käydessä tosin mitään menettänyt kun oli sisäänpääsykin ilmainen. Ja lauantai hyvitti kaiken!
Kivaa oli
Neon ja Friik maistu pitkästä aikaa oikein muikeelta
Hyvä alotus ihanalle viikonlopulle
Kiitos kaikille ketkä sitä oli miun kaa kokemassa ja elämässä
Hienoa hienoa, joy oh joy
Alkuilta tais mennä sosiaalisesti juomiskellen, mutta kyllä viimestään Neon & Friik piti lopulta huolen tanssilattialla pysymisestä