Efo - Chainsaw Massacre [kirkonpolttorumpupasso]

17 posts, 1 page, 3,020 views

efo

Posts: 1,908

#1 • • Edited efo Laserpoint
chainsaw.jpg

Tässä meikäläiselta ihan ihka ensimmäinen junkka setti. Sisältää rähisevää kirkonpoltto saundia vähän ragga voksuilla maustettuna. Seassa myös vähän *plur* -matskua. Siel on sit pari wtf vaihtoa mut niin ku mä sanoin; ihka ensimmäinen ni olkaa helliä*iihhih*

breaks, drum'n'bass

tracklist:
1. Aquasky feat. Ragga Twins - All In Check
2. Pendulum - Slam
3. Muffler - Texas Chainsaw Massacre
4. Q-Project - Subliminal Aura
5. Kosheen - Harder (Technical Itch Remix)
6. Black Sun Empire - Breach
7. Drumsound And Bassline Smith - Smokers Anthem
8. Technical Itch - Whirl Wind
9. Dj Fresh & Pendulum - Kingston Vampires
10. Ed Rush & Optical - Bacteria (Pendulum Remix)
11. Prodigy - Smack My Bitch Up (Sub Focus Remix)
12. Concord Dawn - Morning Light
13. Pendulum vs. Fresh - Tarantula
14. Concord Dawn - Guardian Angel
15. WDM - Kyberpunk
16. Muffler - Embrace
17. Ill Skillz - Be There 4 You (Concord Dawn Remix)


lisätiedot - kuuntele

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

FuriousF

Posts: 1

#2 • • FuriousF
Hyvä miksaus, mikä tuon Concord Dawnin jälkeen tulee?
efo

Posts: 1,908

#3 • • efo Laserpoint
ois tracklistii. ja kommentei kaipailis kun en ole ihan saletti miten tota junkkaa miksaillaan.

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

A-E

Posts: 528

#4 • • Edited A-E Detroit Techno Militia
Efo kerta se on ensimmäinenkin soittaa rumpubassoa.Harmi vaan,että tämäkin on tota kirkonpoltto soundia eikä smoothia ja melodista perseen keinutus junkkaa.

Itse kanssa soittelen aina joskus huvikseni himassa vanhoja junkka lättyjä vuodelta meikka ja yhtä päin helvettiä ne vaihdot mullakin menee.Ei ole helppoa toi rikotun biitin soittaminen techno pellelle.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

elysion

Posts: 1,036

#5 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
W00t! Junkkasetti top 10:ssä! Pitää pistää ehdottomasti kuunteluun. Tullu tossa itekkin testattua tota junkan soittelua. On se kyllä kieltämättä vähän hankalaa. Ainut vaihto jonka oon saanu toimii aivan helmi hyvin on toi ez rollerssin crowd rockerin ja toi adam f:n metrosoundin vaihto. Tracklisti näyttää ihan kivalta, tosin tuolla taitaa olla pendulumilta, concord dawnilta ja mufflerilta just niitä biisejä joista nyt en ihan niin paljoo välitä. Mutta kuunnellaan nyt eka, ja kommentoidaan sitten enemmän :).
rjv

Posts: 731

#6 • • rjv neuron tuoppi kiitos
musta taas junkan soitto on ihan sikahelppoa verrattuna teknoon. höhö.

mut joo voishan tän duunissa kuunnella :-)
biiru

Posts: 59

#7 • • biiru
aika letkeätä meininkiä minusta. taisi jäädä kirkkoparka polttamatta.
mutta hauska on kuunnella.
Xelfer

Posts: 140

#8 • • Xelfer harder.fi
Ei tästä mulle ainakaan mitään kirkonpolttofiilistä tullu, hyvät vibat kuitenki *jiihaa* Miksauksessa pisti korvaan ehkä yks häiritsevä vaihto mut amatöörinä en havainnu enempää. Tykkäsin erityisesti siitä biisistä, jossa sanottiin jotain "marooned on an island", mikä se oli? Niin ja raggavokaalit oli mukavia myös.

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

nuance

Posts: 1,963

#9 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Heh. Tää on just tätä. Kun junkkadeejii postaa miksauksen, sitä ei kuuntele kukaan, mut ans olla ku kiksumies soittaa junkkaa ni jengi imee langat punasena ;)

No ei. Kiva nähdä että junkka on tekemässä comebackia ihan suuren reiviyleisönkin eteen. Miksausta en just nyt ehdi kuunnella. Katotaan myöhemmin.
Occu

Posts: 2,528

#10 • • Occu

rjv, 19.8.2005 08:12:
musta taas junkan soitto on ihan sikahelppoa verrattuna teknoon. höhö.

mut joo voishan tän duunissa kuunnella :-)



Mun mielestä on kanssa helvetisti helpompi soittaa rikottuabiittiä
kuin tasapaksuubiittiä..
jotenkin sen vain omaksuu paljon helpommin. tjsp...

nuance

Heh. Tää on just tätä. Kun junkkadeejii postaa miksauksen, sitä ei kuuntele kukaan, mut ans olla ku kiksumies soittaa junkkaa ni jengi imee langat punasena ;)



Tossa oot kyl ihan oikeassa..
jotenkin heti kun joku jolla on "nimeä" enemmän tekee millaisen mixin vain
niin jengi imuttaa sitä sen kummemmin miettimättä, mut annas olla kuin
genreen enempi panostannut tiskijukka tekee mixin niin sitä edes kunnolla
noteerata..
hassua sanon minä..
En meinaa sitä sillä että siinä jotain pahaa olisi
vaikka näin tosi monet tekeekin. Osoittaahan se jo sitä ko. jukan puolesta ettei
ole rajoittunnut "omaan genreensä"

--
..::MOI::..

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#11 • • Aziz Combat Fighter

Xelfer, 19.8.2005 08:32:
Tykkäsin erityisesti siitä biisistä, jossa sanottiin jotain "marooned on an island", mikä se oli? Niin ja raggavokaalit oli mukavia myös.



Pendulum - Slam
A-E

Posts: 528

#12 • • A-E Detroit Techno Militia

nuance, 19.8.2005 14:39:
Heh. Tää on just tätä. Kun junkkadeejii postaa miksauksen, sitä ei kuuntele kukaan, mut ans olla ku kiksumies soittaa junkkaa ni jengi imee langat punasena ;)

No ei. Kiva nähdä että junkka on tekemässä comebackia ihan suuren reiviyleisönkin eteen. Miksausta en just nyt ehdi kuunnella. Katotaan myöhemmin.



Tämä ei kyllä päde mun kohdalla.Itse vältän kiksu ja jne. settejä kun ruttoa.Kyllä junkkaa jaksaa aina kuunnella ja jos ei techno olisi soittaisin varmaan itsekin junkkaa,koska niin helvetin hyvää musaa se on.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

hrdkvr

Posts: 3,929

#13 • • hrdkvr KURGO
kiva träklisti... kuunteluun

--
-keep it hard-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#14 • • Aziz Combat Fighter
Ihan muikeita raitoja, mut toi selektio hakee kyl aika paljon. Pikkasen hakuammunnalla varmaan valittu noi biisit, ei tuu sellasta selkeetä rakennetta ku alotetaan raggalla, sit hirveet nyrkkipanoo pari biisii ja sit Q Projectia perään :)

Kantsii ehkä tsekkaa enempi et pistää vaik iisimmät alkuun ja rutistaa siitä sit tiukempia loppuun asti, tai toisinpäin. Nyt tollanen hyvin saavutettu syke katkee yllättäen ku tulee tunnelmaltaan ihan toisenlaista biisiä ku edellinen. Muutenkin Slam on ehkä sellasia keskivaiheen biisejä eikä ihan heti ekoja, ainakin jos alkaa sit löysentelee siit.

Mut hyvä alotus silleen, et on mainioita biisejä ainakin tässä. Tekniikkaa vois ehkä hieman hioa, junkkaa soitetaan yleensä pikkasen nopeemmilla vaihdoilla ku transeilua. Muutenkin kantsii tsekkaila et millä tavoin yleensä pojat noita biisejä soittaa. Mä annan tulla yleensä biisin silleen et alkaa olee jo kaikki elementit kasassa, sit miksaa siit bassovaihdolla ja feidaa alemman veke, tai sit tupladroppeja (MOI NUANCE! *vink*) tai ihan rehtejä suvantovaihtoja.

Mut hei, tervetuloa aidan tälle puolelle ^__^ Sit ku myyt viel pois ne kiksulevys ni tarjoon kaljan!
elysion

Posts: 1,036

#15 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Hyviä raitoja oot settiis laittanu. Tollasta ois munkin hankintalistalla. Pendulumin masochist vaan puuttuu *vink*.

Hyvää miksausta sen puoleen, etten spotannu muuta kun vaan pari sellasta pientä laukkaa joihin kyllä tuli korjauskin nopeesti. Noitten vaihtojen pituudet oli kyllä aina välillä vähän turhan pitkiä munkin mielestä. Vähän syö sitä setin menoa. Yhessä kohdassa olit vetäny kans tosi nopeesti toisen kanavan kokonaan alas, joka kyllä kuulosti vähän hassulta.

Toi alku jäi muakin vähän hämäämään, kun eka tiukkaa vääntöö ja sitten meno loppuu ku seinää. Setin loppuosa on kyllä erittäin maittavaa.

Ja mitä tulee tohon rikkobiitin miksaukseen, niin mun mielestä breikkejä on tosi helppo miksata, mutta junkka on kyllä vähän vaikeeta. Liian paljon kilinää ja kolinaa. Ja sitten jos otetaan joku biisi kuten Shannon Swainin Let Me Down (Ben Sage Remix), niin alkaa olee jo kovasti ongelmia saada sitä biittiin, kun ei oikeen saa ton biisin tahdista kii millää! Mutta toisaalta sehän junkasta niin helmee tekeekin, kun ei oo aina sellasta tasasesti hakkaavaa soitinta rytmittämässä biisiä.

Vaikka nyt tuli vähän moitittuakin tota tekniikkaa, niin täytyy myöntää, että jos itte osaisin näin hyvin miksata junkkaa, olisin kyllä erittäin tyytyväinen :). Biittimiksaus toimii kyllä erittäin hienosti ja varsinkin nopeasti!

Kivaa kikkailua ja hyvää menoa, kyllä tää tulee vielä moneen kertaan kuunneltua. Oikeen kiva, kun deejiit on innostunu taas rikkobiitin soittamisesta :). Tosin ikävää vaan, että ite ei sitten pääse niin helposti esille *nyyh*.
nuance

Posts: 1,963

#16 • • nuance cov ops, combat, sunrise

A-E, 19.8.2005 15:11:
Tämä ei kyllä päde mun kohdalla.Itse vältän kiksu ja jne. settejä kun ruttoa.Kyllä junkkaa jaksaa aina kuunnella ja jos ei techno olisi soittaisin varmaan itsekin junkkaa,koska niin helvetin hyvää musaa se on.



Sä et ny tainnu oikeen lukea tota mun postausta.

Ana-5000, 19.8.2005 16:26:
(MOI NUANCE! *vink*)



LOL I TEH KLUBITUS OFFICIAL DOUBLE DROP MASTAH
efo

Posts: 1,908

#17 • • efo Laserpoint

Occu, 19.8.2005 15:05:
nuance

Heh. Tää on just tätä. Kun junkkadeejii postaa miksauksen, sitä ei kuuntele kukaan, mut ans olla ku kiksumies soittaa junkkaa ni jengi imee langat punasena ;)

---

Tossa oot kyl ihan oikeassa..
jotenkin heti kun joku jolla on "nimeä" enemmän tekee millaisen mixin vain
niin jengi imuttaa sitä sen kummemmin miettimättä, mut annas olla kuin
genreen enempi panostannut tiskijukka tekee mixin niin sitä edes kunnolla
noteerata..
hassua sanon minä..


Kellä tässä nimeä on*lmao* ja mä mikää kiksu dj ole :P välillä vaan*nauru*

Mut joo. Kiitän erittäin paljon kommenteista, varsinkin Anaa ja elysionia*kiitoskiitos*
Mulla vaan on aina ollut tapana rikkoa vähän rajoja ja perus kaavoja. Mä en oikeen koskaan ole jaksanu soittaa settejä jotka etenee sillä perus meiningillä että alotetaan vähän iisimmin ja edetään tasaista tahtia. Muutenkin jos ette ole huomannu tykkään välillä sekotella eri genrejä keskenään ja välillä tietty voi tuntua että siinä ei ole mitään järkeä mutta se vaan on tapani*nauru* Mutta tosiaan kiitän todella rakentavista kommenteista ja ne on nyt sisäistetty ja opittu ja ens kerralla toivon mukaan paremmin*piis*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke