171 posts, 9 pages, 48,604 views
hyperventilaatio, 14.8.2005 05:36:
Ja kiitos Olli, ettet vetänyt keilapalloa nenäonteloon, vaan jaksoit mun alkunihkeilystä huolimatta.
Juhgu, 14.8.2005 16:52:
Vähän kiusallista kompuroida läähättäen, hikeä tippuen ja silmät selällään hillitympien bileiden puolelle tyylikkäinä pousailevien ihmisten ohi
justjoo, 14.8.2005 21:54:
Kumma miten vähän tulee kritiikkiä nuista räppääjistä jotka esiintyivät Koneistossa. Ei sen puoleen, ei kukaan niistä mitään hyvääkään ole sanonut. Tainnut mennä kaikilta ohi (niin kun pitääkin) . Itse ainakin boikotoin koko tapahtumaa tänä vuonna juurikin noiden räppääjien takia, koska ne ei Koneistoon KUULU! Huono yritys nostaa kävijä määriä sillä, että kalastellaan konemusan ulkopuolisella esiintyjillä kävijöitä. Ilmeisesti en ollut ainut joka boikotoi . Katsellaan ensi vuonna uudestaan.
jeesboks, 14.8.2005 21:58:
---
Kumma miten vähän tulee kritiikkiä nuista räppääjistä jotka esiintyivät Koneistossa. Ei sen puoleen, ei kukaan niistä mitään hyvääkään ole sanonut. Tainnut mennä kaikilta ohi (niin kun pitääkin) . Itse ainakin boikotoin koko tapahtumaa tänä vuonna juurikin noiden räppääjien takia, koska ne ei Koneistoon KUULU! Huono yritys nostaa kävijä määriä sillä, että kalastellaan konemusan ulkopuolisella esiintyjillä kävijöitä. Ilmeisesti en ollut ainut joka boikotoi . Katsellaan ensi vuonna uudestaan.
---
pakko nyt tähän väliin sanoo, et noista räp puolen esiintyjistä, että niitä on ollut koneistossa jo ihan turun vuosista saakka... Eipä ne siis mikään uusi aluevaltaus sinäänsä ole....
t-e, 14.8.2005 22:15:
---
---
Minusta tuollainen kapeakatseisuus kerto yleensä nuoresta iästä ja/tai siitä että ollaan olevinaan niiiin "konemusa-jengiä" kun on käyty pari kertaa polkkabileissä.