Suuri DJ-orgasmi -keskustelu

52 posts, 3 pages, 14,291 views

Esa

Posts: 947

#1 • • Edited Esa
Lainaus Esa-Pekka Salosen haastattelusta (Nöjesguiden 8/05):


Kärsiikö klassinen musiikki tähtikultista?
- Tietenkin. Kaikki esittävät taiteet ovat aina nojanneet tähtikulttiin. Kun Paganini soitti viulua, niin naiset saivat katsomossa orgasmeja ja pyörtyilivät - täsmälleen sama reaktio kuin vaikkapa silloin kun The Beatles soitti Hollywood Bowlissa. (...)



No niin...

Mitä kaikkea jännää Teille on tapahtunut esim. kesken Tiëston keikan?
Apo

Posts: 1,574

#3 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Joskus löysin kirjaston pikakuuntelupisteessä niin kovan levyn et tuhat miljoonaa pientä väristystä vilisti selkärankaa pitki. Kuuntelun jälkeen piti kattoo ympärille ja varmistaa ettei kukaan jääny ihmettelemään omaa kiemurtelua.

Eli ei ne dj:t vaan se musa!
COBALT

Posts: 1,407

#5 • • COBALT akitaattori
...onko soittopöydän alla tarpeeksi tilaa...? *vink**hih*

--
Parhaat bileet tehdään aina korvien välissä...!

ianna ei anna!

Posts: 1,999

#6 • • ianna ei anna! RaittiusYhdistyksen pj / Hullu Joanna-täti
*pökr*

--
Älä pelkää koettelemuksia, ne ovat maksu jolla
lunastat varsinaisen omaisuutesi.
-Maria Jotuni_

nuance

Posts: 1,963

#8 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Järki lähti Alloyn setin aikana viime Koneistossa.
Viltsu

Posts: 2,010

#9 • • Viltsu noname
Eikös kiksu sana ole lähtöjään nimenomaan siitä että sitä tanssiessa sukupuolten erot pienenee ja housuista häviää ns. "kikkelintuntu" eli pojat voivat saada myös hyvin tyttömäisiä piirteitä tjeu: TRANSEksuaali.

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Lauruska

Posts: 821

#10 • • Lauruska nihkee
Leaman setin aikana movementissa viimevappuna mä olin kyllä aivan taivaissa *plur*
Veivi

Posts: 971

#11 • • Veivi Pablo
Mutta joo, pakko sanoa että monesti olen kokenut aikamoisia tunnekuohuja ja -tiloja kuullessani jonkun setin. Orgasmia en nyt ihan ole saanut mutta muutaman kerran tilaa voisi verrata nirvanaan tms. euforiseen "koomaan". Sillä ei ole ollut merkitystä kuinka suosittu tai iso nimi on ollut, lähes tuntemattomatkin ovat siihen pystynyt muutaman kerran mutta tämä tila vaatii yleensä koko setin kuuntelemisen. Sitten on niitä keikkoja joilla on vain pakko huutaa ja yrittää saada muitakin mukaan. :)
Veivi

Posts: 971

#12 • • Veivi Pablo

Lauruska, 12.8.2005 15:20:
Leaman setin aikana movementissa viimevappuna mä olin kyllä aivan taivaissa *plur*



Second that *joo*

Tämän setin aikana kyl oli vähän molempia, samaistu settiin ja oli ihan taivaissa mut kuitenkin oli pakko vaan huutaa ja repii muita mukaan. :)
z

Posts: 1,146

#13 • • z

Viltsu, 12.8.2005 15:16:
Eikös kiksu sana ole lähtöjään nimenomaan siitä että sitä tanssiessa sukupuolten erot pienenee ja housuista häviää ns. "kikkelintuntu" eli pojat voivat saada myös hyvin tyttömäisiä piirteitä tjeu: TRANSEksuaali.



*nauru*

housumusa all night long
Apo

Posts: 1,574

#14 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Viltsu, 12.8.2005 15:16:
Eikös kiksu sana ole lähtöjään nimenomaan siitä että sitä tanssiessa sukupuolten erot pienenee ja housuista häviää ns. "kikkelintuntu" eli pojat voivat saada myös hyvin tyttömäisiä piirteitä



Ei ihan noin. Oma muistikuvani sanan kehityksestä vastaa tätä:

mikseri.net: Mistä Kiksu/Kikkeli-Trance on saanut nimensä?

Azo:
[li]Dj Orkidea sanoi kerran ..enpä muista kenelle.. mutta "Sä soitat tollasta pillu-housee ni mä soitan kikkelitrancee" (Ihana possen dj:lle kuitenkin)

Kiksu sana sit tuli sen jälkeen yhdeltä Teemulta joka diggaa ko musasta.. digannu kauan. =)

(ja tästähän on monta vuotta jo aikaa)
[/li]
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#15 • • Aziz Combat Fighter
emt joskus nyökytän päätä ja sit välillä jalka taputtaa kans.
Bio

Posts: 4,429

#16 • • Edited Bio The Bullies / Pinky
Hmm.. Silloin meinas lähtee mopo käsist, kun Mike Koglin oli soittaas milluissa 994-hallissa. Sit taas toinen erilainen kokemus oli mentaleissa, kun Painkiller ja Diodi soitti tesnoo, niin paikka oli ihan savua täynnä ja ei nähny mitään eteenpäin.. siin oli ihan omassa maailmoissa.
Blues

Posts: 5,414

#18 • • Blues Koning van Afrika

Bio, 12.8.2005 16:45:
Sit taas toinen erilainen kokemus oli mentaleissa, kun Painkille ja Diodi soitti tesnoo, niin paikka oli ihan savua täynnä ja ei nähny mitään eteenpäin.. siin oli ihan omassa maailmoissa.



Mental Starter? *hymy*

Oli kyllä niin kovaa settiä kummaltakin sinä iltana. Vei mennessään kokonaan, tuli kumma olo mutta sitli oli pakko liikkua *jiihaa*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#19 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Esa, 12.8.2005 15:02:
Mitä kaikkea jännää Teille on tapahtunut esim. kesken Tiëston keikan?



Vitutti kun se jätkä tönäs mua mennessä soittamaan. Vedin kännit, hävisin 50e blackjackissä ja hukkasin illan päätteeksi vielä 70e *igor* Sellanen Teosto keikka.

Parhaita kokemuksia tanssilattialta on niin paljon etten voi poimia sieltä mitään yksilöllistä tapausta.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Miazu

Posts: 815

#20 • • Miazu Päivänsäde
Itse koen tanssiessani villejä kliimakseja ja aika villin mielikuvituksen :) varokaa dj:t :D:D:D:

Ja soittaessani sama juttu ihku kikist multi orgasmit ja jännää vipinää aiheuttavaa hommaa :) ;)