SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,139,911 views

Jutu

Posts: 3,054

#1722 • • Jutu Blondi
6kk siitä kun tavattiin ja niistä 5kk seurustelua. Toivottavasti on vielä monia monia yhteisiä kuukausia ja vuosia edessä *sydän*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#1723 • • Norb Guest
Täytyy kyllä todeta, että intti kasvattaa/syventää suhdetta. Osaa arvostaa enemmän yhteistä laatuaikaa*sydän* Ennen kun se oli niin päivänselvää. Puolivuotta menny hujauksessa, et eiköhän me vuosi kestetä helposti!
Tyeicha

Posts: 5,807

#1724 • • Tyeicha siilin kesyttäjä / pintaliito-orava
logged in.. *sydän*

--
-Tyeicha-

vivesteri

Posts: 309

#1725 • • vivesteri karmea mörkö
Avokki tietokoneellaan tossa viereisellä pöydällä ja kommunikointi tapahtuu koneiden välityksellä *nauru*
Nörttisuhdetta parhaimmillaan :)
Varsinkin kun nyt on molemmilla tatskoja, melkeinpä samanmalliset rillit (tosin omani pienemmät) ja vaatetyylikin alkaa muistuttaa pelottavasti toisiaan.
Innolla odottaen päivää, kun me vedetään sauvakävelyä samanlaisissa verkkapuvuissa *sydän*
Hansu

Posts: 481

#1726 • • Hansu

Kit^, 11.5.2007 11:20:
selviääkö (epävarma) suhde puolen vuoden vaihdon yli..? mies lähtee koht ausseihin, enkä tiiä mitä tekis..


Miksei. Tosin sana "epävarma" ei välttämättä kuulosta kaikkein lupaavimmalta - mitä tarkoitat epävarmalla?

Itsellä oli sama tilanne alkuvuodesta -98, jolloin lähdin puoleksi vuodeksi au pairiksi Saksaan. Takana oli silloin vain puoli vuotta seurustelua, mutta usko tai älä, viikon päästä perjantaina ollaan menossa naimisiin yhteisen kymmenvuotispäivän kunniaksi *sydän*
Kit^

Posts: 798

#1727 • • Kit^ ihme höpöttäjä

Hansu, 26.5.2007 23:06:

Itsellä oli sama tilanne alkuvuodesta -98, jolloin lähdin puoleksi vuodeksi au pairiksi Saksaan. Takana oli silloin vain puoli vuotta seurustelua, mutta usko tai älä, viikon päästä perjantaina ollaan menossa naimisiin yhteisen kymmenvuotispäivän kunniaksi *sydän*


'
voi vitsi.. onneks olkoo *hali*

tossa aiemmin oli vähän epävarmempi vaihe.. mut nyt tiiän et haluun olla miehen kaa. ja se mun kaa.. tulee vaa ihan törkee ikävä.. *nyyh*

--
If you first dont succeed, dust yourself up and try again..

Hansu

Posts: 481

#1728 • • Hansu

Kit^, 27.5.2007 09:28:
tulee vaa ihan törkee ikävä.. *nyyh*


Tiedän tunteen *uuh* Onneks kuitenkin nykyään on kaiken maailman skypet, meset yms. joilla yhteydenpito on ilmaista/edullista ja helppoa. Auttaa edes vähän. Ja jos vaan mitenkään mahdollista, tapaaminen siinä puolessa välissä piristää kummasti. Siippani tuli viikoksi luokseni hieman puolen välin jälkeen, ja se oli kyllä todella piristävä juttu, sai ihan uutta virtaa loppuajaksi ja tuntui, että loppuaika meni kuin siivillä ja siitä osasi nauttia oikein kunnolla kun oli tavannut kultansa ja saanut siltä rohkaisua.

Tsemppiä tulevaan!
-P

Posts: 4,972

#1729 • • -P
onpa harvinaisen epämielyttävä luukku.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Tukaanl

Posts: 139

#1730 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
Minä en seukkaa ja siksi koko elo ahdistaa :I *ärrin*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Avatar
#1731 • • emppu Guest

Tyeicha, 26.5.2007 18:18:
logged in.. *sydän*



kovasti olen miettinyt pääni puhki et mitähä "fiksua" sitä vastais tähänki mut.......kai mä tyydyn kohtalooni :)
r0n

Posts: 2,258

#1732 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
se ois sit 5kk *hymy*

--
6er reihe

Nee-Chee

Posts: 244

#1734 • • Nee-Chee
Yhteen muutettiin pari viikkoa sitten. Pikku hiljaa alkaa tottua ajatukseen yhteisestä kodista ja kaikki on kovin mukavaa. *sydän*

--
Gather experience... Look at what you should not look at. A feeling of anxiety is the sure and certain evidence that you should do this. -Clive Barker

crissy

Posts: 1,958

#1735 • • crissy
tässä kuussa onki sitte vuosipäivä jälleen!
dubious

Posts: 158

#1736 • • dubious ribidim
Damn... siirryin sit viikonloppuna pitkästä aikaa tän threadin puolelle. Hymyttää :)
vivesteri

Posts: 309

#1737 • • vivesteri karmea mörkö
tykkäilen vieläki tosta homosta *sydän*
Unikkokeijukainen

Posts: 19

#1738 • • Unikkokeijukainen
*pupu* Olen seukannut jo 3 vuotta,bileet alkanut jäämään väliin seukkaamisen takia.
Välill kaipaa jo vapauttaan,hyviä bileitä..
josbe

Posts: 1,982

#1739 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Ronie, 1.6.2007 12:37:
se ois sit 5kk *hymy*


ONNEEE!!! *hali* Mun on helppo muistaa teidän vuosipäivä. :) Tää tietää nyt vaan sitä, että TE kuitenkin "keksitte tekosyyn" olla tulematta mun synttäreille tästä lähtien. =/
r0n

Posts: 2,258

#1740 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

josbe, 4.6.2007 13:30:


---

ONNEEE!!! *hali* Mun on helppo muistaa teidän vuosipäivä. :) Tää tietää nyt vaan sitä, että TE kuitenkin "keksitte tekosyyn" olla tulematta mun synttäreille tästä lähtien. =/



Believe me, it's all about The jatkot *hihu*

--
6er reihe