SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,184,342 views

alphamagic

#1201 • • alphamagic
Täällä *hihu*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Trixie

#1203 • • Trixie
Tuli pitkästä aikaa luettua tätä topikkia ja itse rupesin tuossa laskeskelee että reilu 3 vuotta sitä ollaan raksun kanssa yhdessä yöt nukuttu ja ilot ja surut koettu ja kultaiset renkaat molempien sormissa ollut 1v ja 7kk*pihkassa*
Ja vielä tuntuu joka päivä että rakastuu aina vaan uudestaan ja uudestaan, ihan hassux välillä itsensä tuntee*hihu*
Rakastan häntä enemmän kuin mitään koskaan ikinä*sydän*

--
face your fears and live your dreams

Kiara

#1206 • • Kiara
Jee minäki kuulun jonnekin..*plur* Kesäkuussa 6 vuotta yhdessä*sydän*
#1208 • • Enkeli Guest

Hihih, siitos, sinäkin siis tänne päädyit... Arvasin. *iloinen* *hali*

Niinhän tässä taisi käydä *pihkassa**sydän*
UnityF

#1209 • • UnityF joo just se
ihana luukku *sydän*
Kullan kanssa on maailman parasta varsinkin kun on pikkuinen reivaaja/hoppari masussa kasvamassa kovaa vauhtii *plur*
oooo

#1210 • • oooo

UnityF, 10.5.2006 21:47:
ihana luukku *sydän*
Kullan kanssa on maailman parasta varsinkin kun on pikkuinen reivaaja/hoppari masussa kasvamassa kovaa vauhtii *plur*

oih uusi reivaaja tulee maailmaan *iloinen* *plur*
UnityF

#1211 • • UnityF joo just se

satumetsä, 10.5.2006 21:49:

ähä ähä.. aattelin opettaa sen heti tavoille et kesällä jo unityn bileissä se saa esimakuu bileistä. potkii varmaan mun masun mustelmille *tirks*
Mut marraskuussa se näkee sitten tän maailman omin silmin *plur*
oooo

#1212 • • oooo

UnityF, 10.5.2006 21:51:
---
satumetsä, 10.5.2006 21:49:

---

ähä ähä.. aattelin opettaa sen heti tavoille et kesällä jo unityn bileissä se saa esimakuu bileistä. potkii varmaan mun masun mustelmille *tirks*
Mut marraskuussa se näkee sitten tän maailman omin silmin *plur*

hyvä hyvä *jiihaa* heti oikeille tavoille!
MaSari

#1213 • • MaSari space jammer

UnityF, 10.5.2006 21:47:
ihana luukku *sydän*

Onneks olkoon! :) *hali*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

#1214 • • Elwira Guest
Häihin 2 kk ja se on sit rouvautumassa tää neiti *iloinen* Ihan kivaahan tuo on mutta alkaa pikkuhiljaa häästressi painaa päälle. Foxmagoni tekee hääpuvun ja siis kaikki hoidossa mutta silti on aivan pakko stressaa taas kaikesta mahollisesta. Se on hyvä tehdä paljon töitä ettei ehdi ajattelemaan. *hymy* lohikarme *pihkassa* *sydän* ajattelee vaan sitä ensi tapaamista etten olisi uskonut tälläistä ihan juuri silloin tapahtuvan, mutta hyvin meillä menee ja ihan kivaa, että saan nuoremman kollin kun itte olen *nauru* Viriili nuori mies niin pysyy tääkin mummo kunnossa. *vink*
Kuhan ei lemppaa mua pellolle ennen 50 ikää ja vaihda nuorempaan niin kaikki menee hyvin *nauru*
Kikimora

#1215 • • Kikimora

Susku, 26.5.2006 01:18:
I´m so happy *plur* Täällä luukussa sitä sit ollaan, ja toivottavasti piiiiitkään *sydän*

Sama täällä, onnen kukkuloilla ollaan keikuttu jo melkein kaks vuotta *sydän* Yhdessä asustellaankin, ja ollaan kasvettu niin symbioosiin että voin jo nähdä meidät vanhoina onnellisina käpyinä, edelleen yhdessä tanssaamassa *tanssittel**plur*

--
Deeply disturbed.

Elmiira

#1216 • • Elmiira
Reilu 1,5 vuotta.

Rakastan maailman eniten *sydän*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

vinsku

#1217 • • vinsku huba huba
Nelisen kuukautta :) Mutta on se ihanaa. *sydän* *plur* tulee kesä ja kaikkea, voiiiiih~<3 Harmi vaan, että nähdään vaan viikonloppuisin, 100km välimatkaa, mutta se ei kyllä onnea estä. :) *pihkassa*

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

#1218 • • infiana Guest
Tänään 1v 2kk... Ja siltä kyllä tuntuukin välillä. Niin hyvässä kuin pahassa.
#1219 • • Enkeli Guest
Täällä edelleen ja joka päivä ihastun entistä enemmän *sydän*
dncr

#1220 • • dncr aika notkee

Tontsis, 28.8.2002 18:15:
Ihme, ettei kukaan ole puuttunut seurustelun huonoihin puoliin, joista yksi takuuvarma hitti on riiteleminen. Toisaalta on sekin joskus hyväksi tai ainut väylä selvittää tilanne. Lopulta kaikki kääntyy hyväksi jos on kääntyäkseen, mutta onko se aina monen päivän (joskus yli viikon) riidan arvoista?
Kaikki varmaan ovat kokeilleet riitelemistä tekstiviestien välityksellä, mikäli soittaminen estyy.. Eikös olekin erinäisen huvittavaa puuhaa?

Kyllä useimmiten vakavimmat keskustelut lähtee riitelystä vaikka olisivatkin lopulta lähinnä rakentavia ja ilmaa puhdistavia. Mutta mun mielestä pitääkin välillä riidellä, muuten suhteesta puuttuu tietty moniulotteisuus ja eloisuus. Ei riidat ole sinänsä ollenkaan negatiivisia, siinähän sitä oppii toisesta ihmisestä. Jos konfliktit ovat liian suuria, on ehkä väärän ihmisen kanssa.

Yksi parhaista asioista nykyisessä suhteessani on se, ettei mikään riita jää selvittämättä ennen auringonlaskua. Mikä siis tahtoo sanoa, että jos jokin asia mättää niin sitten puhutaan vaikka koko yö, jotta saadaan oikeat kinastelun syyt tapetille. Testattu ja toimii ^__^

Yli 1,5 vuotta takana ja toivottavasti paaaaljon vuosia edessä *pihkassa*

--
The love we give away is the only love we keep.