SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,186,576 views

iriil

#1081 • • Edited iriil
keikun nyt tämän ja tuon toisen luukun välillä ja yritän keksiä kumpaan kuulun. Juuri nyt *sydän* poika. En olisi uskonut, mutta niin siinä vain kävi kai.

*sydän*
Täällä ollaan *hymy*

Poika on suloinen. Pyöritään lattialla kuin viisivuotiaat,seuraavaksi loikoillaan sängyllä ja tuijotetaan toisiamme. *sydän*
#1082 • • Galadhan Guest
Onpa toisaalta kummallista olla täällä nyt. Pari vuotta sinkkuilleena se surullisen kuuluisa 'oma aika' on nyt puolittunut ja harrastuksiaan täytyy miettiä tarkemmin. Tämä oli kuitenkin tiedossa ja toivottuakin, vaatinee vaan alussa jonkin aikaa totuttautumista.
sapeli

#1083 • • sapeli jokukukamikä?

Galadhan, 1.11.2005 13:20:
Onpa toisaalta kummallista olla täällä nyt. Pari vuotta sinkkuilleena se surullisen kuuluisa 'oma aika' on nyt puolittunut ja harrastuksiaan täytyy miettiä tarkemmin. Tämä oli kuitenkin tiedossa ja toivottuakin, vaatinee vaan alussa jonkin aikaa totuttautumista.

Kyl mä vähän luulen et se uhraus on sen arvosta *joo* Onnea! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Daverian

#1084 • • Daverian
Näkemiin. Saa nähdä koska tänne pääsee takaisin. Mutta sitä odotellessa pidetään hauskaa olan takaa.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Metsäpiru

#1085 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Täällä on tosiaan hyvä olla *hymy* Reilu 3 kk olen täällä pyörinyt ja toivottavasti pysynkin vielä hyvin kauan. Voi ku olisi kiva muuttaa yhteen *sydän*
Snowie

#1087 • • Snowie Ihku Hiutale
Huomenna tulee 9 kk täyteen.. Onpa aika kulunu nopeasti.*whaat*
Mutta sitäkin ihanampaa on ollu. *sydän*
Snowie

#1088 • • Snowie Ihku Hiutale

Medeia, 8.11.2005 13:50:
Täällä on tosiaan hyvä olla *hymy* Reilu 3 kk olen täällä pyörinyt ja toivottavasti pysynkin vielä hyvin kauan. Voi ku olisi kiva muuttaa yhteen *sydän*

Hiton söpikset. *nauru* *hali*
Kianoni

#1089 • • Kianoni pomputtaako?
*jiihaa*hei mä oon kait sit täällä. luukunvaihtoviikot *nauru*
Elmiira

#1090 • • Elmiira
Sunnuntaina tulee 1 vuosi täyteen *sydän*

Aika on kulunu kuin siivillä ja sinä aikana
on ehtiny tapauhtuu niin paljon kaikkee ihanaa *plur*

Rakastan *sydän*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

sapeli

#1091 • • Edited sapeli jokukukamikä?
Tässä ois kiva olla muuten galluppi - "kuinka kauan yhdessä?", jota voisi sitten aina päivittää kun tulee merkittäviä kuukausi/vuosipäiviä *joo*

Ikävä vaan että topikin aloittaja ei näytä olevan kovin aktiivinen... *uuh*

edit: meinaan vaan että enemmistö täälläolijoista näyttää olleen yhdessä alle vuoden, mikä näyttäisi viittaavan siihen että ekan vuoden aikana yleensä löydetään ne erimielisyydetkin ja ratkeaa kestääkö suhde ne vai ei.

--

rose

#1092 • • rose vakaasti epävakainen

sapeli, 16.11.2005 10:38:
Tässä ois kiva olla muuten galluppi - "kuinka kauan yhdessä?", jota voisi sitten aina päivittää kun tulee merkittäviä kuukausi/vuosipäiviä *joo*

edit: meinaan vaan että enemmistö täälläolijoista näyttää olleen yhdessä alle vuoden, mikä näyttäisi viittaavan siihen että ekan vuoden aikana yleensä löydetään ne erimielisyydetkin ja ratkeaa kestääkö suhde ne vai ei.

Tästä tuli mieleen että onko ikisinkut (kuten minä) huomanneet jonkun selvän suhteiden kestoajan omalta kohdalta? Mulla kuukausi on aika vakio, kesällä meni lähemmäs muutamaa päivää *justjoo**blush*

--
TwistedLife™ Amusement Park

sapeli

#1093 • • sapeli jokukukamikä?

rose, 16.11.2005 15:45:
---

---
Tästä tuli mieleen että onko ikisinkut (kuten minä) huomanneet jonkun selvän suhteiden kestoajan omalta kohdalta? Mulla kuukausi on aika vakio, kesällä meni lähemmäs muutamaa päivää *justjoo**blush*

Ei välttis oo paras paikka kysyä ikisinkkuudesta *nauru* *hih*

Mut oikeastaan sinkkuluukkuunkin vois perustaa gallupin siitä kuinka kauan edellinen suhde kesti, tai että kuinka kauan on ollu sinkkuna *joo*

--

rose

#1094 • • Edited rose vakaasti epävakainen

sapeli, 16.11.2005 15:47:
---
---

---

---

Ei välttis oo paras paikka kysyä ikisinkkuudesta *nauru* *hih*

Mut oikeastaan sinkkuluukkuunkin vois perustaa gallupin siitä kuinka kauan edellinen suhde kesti, tai että kuinka kauan on ollu sinkkuna *joo*

Ei hitto! Mä luin väärin! Olin ihan varma että kirjotin sinkkuluukkuun. Repeän! *nauru**nauru**nauru* Pitänee toistaa kysymys siellä TOISESSA luukussa.

--

innae

#1095 • • innae PaskaJätkä
Tänään perjantaina (18.11) tulee 4 vuotta kihloissa. :)

--
PaskaJätkä

Jone

#1096 • • Jone Archibald Haddock

Kakskymppinen ei ole "ikisinkku" ja kuukausi ei ole "suhde."

My two cents worth.
rose

#1097 • • rose vakaasti epävakainen

Jone, 18.11.2005 00:39:
---

---

Kakskymppinen ei ole "ikisinkku" ja kuukausi ei ole "suhde."

My two cents worth.

Ikisinkku oli lähinnä vitsi kun en itse oikein tajua sitä määritelmää ja mielestäni suhde voi olla vaikka päivän pituinen koska suhteen tekee sen osapuolten asenne. Itse en ole koskaan aloittanut mitään tapailua tms. ilman toivetta "oikeasta" tutustumisesta tyyppiin joten lasken kuukaudenkin jutut suhteiksi. En laskisi kuukauden laskelmoitua seksisuhdetta oikeaksi suhteeksi, mutta kun sellaisia ei ole ollut niin ei tarvitse miettiä moisia. Mä vaan kerään tällasia lyhyitä juttuja jostain syystä.

--

titi

#1098 • • titi
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk* (tuntuuko teistä koskaan siltä että ei, ei näin....ei kukaan voi laittaa wc-paperi rullaa näin päin, tai tiskiharjaa, tai juusto paketti on väärälle hyllylle jääkaapissa, tai kuinka ton toisen paperit on noin epäjärjestyksessä...joka ei siis tietenkään tarkoita että omat olisi sen paremmassa järjestyksessä, pikemminkin päinvastoin...)
Niin ja jos ei muuta valittamista löydy niin kyllähän se "hani-pupun" kantapaikka on jostain syvimmästä onkalosta mitä maan päältä löytyy...
Toivon syvästi etten ole yksin mielipiteineni...se olisi kovin noloa...
sapeli

#1099 • • sapeli jokukukamikä?

titi, 23.11.2005 12:52:
Aika ihme että täällä ei ole sen kummemmin spekuloitu esim. yhdessä asumista ja sen aiheuttamia "riemuja"...*tirsk*

Kylhän noihin on aina pieni totutteleminen, mut äkkiä noi toisen oikut kuitenkin oppii *hymy* Tietty on sit semmosia isompia asioita mihin EI totu, esim. jos on tosi erilaiset siivoustottumukset...

--

titi

#1100 • • titi
Niin...tai siivoamatta jättämiset.... Onko tiskipöytä kellekkään muulle herkkä kohta?*piikki lihassa*
Edellisen pitkän suhteen vakavoituminen ei onnistunut koska tiskiharja roikkui aina väärinpäin...(okei, aika kärjistettyä...mut se oli hyvä tapa aloittaa riita.)
Mä en sanois et kamalan nopeasti...vai mikä sitten on nopeasti? Olen varmaan vaan kovin kärsimätön...