SEUKKAUSLUUKKU

2,749 posts, 138 pages, 1,184,906 views

Nasutin

#2242 • • Nasutin
Voi KHIII!!! Ei voi muuta sanoa! Mä olen vaan niin onnellinen!!! *sydän* Ajatukset seikkailee ja saa hymyn huulille. Mut jännitys vähän pukkaa päälle. Pitäis nähdä kullan porukat ekaa kertaa (huom. n 9kk yhteiseloa kohta takana) ens viikolla. Ja mun poika tulee mukaan. Samantien otetaan pitkä viikonloppu tutustuessa kun mennään niiden mökille. Huihui... *hymy*

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

punos

#2243 • • punos luojanne
noniin, vuoden etäsuhde ohi ja avosuhde alkoi. tätä ennen muutama viikko euroopassa kiertämässä ja luksustelemassa.

ujosti jees

--
punos // luojanne

Mimir

#2244 • • Mimir Rouva Yninä
Tänään 1½ vuotta ja kohta kohti lentokenttää... *sydän**plur*

--
[Wings are growing on her.]

Lost-Soul

#2245 • • Lost-Soul los pallos
~7 vuotta yhteiseloa takana, tasan 1 vuosi kihloissa ja tj 39.

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

sapeli

#2246 • • sapeli jokukukamikä?
Vähemmän pyöreitä mutta silti: perjantaina tuli 23kk täyteen. *hih*

Ja sopivasti tuli sunnuntai-aamuyönä sateessa kävellessä juteltua taas kaikenlaista tärkeää ja todettiin että yhä yksi meidän suurimpia vahvuuksia on se, että vaikka ongelmat ehkä koetaankin henkilökohtaisesti ja defenssimekanismit pystyssä, niin kun ongelman juuret on kaivettu esiin niin sitten niitä aletaan selvittelemään yhdessä - ollaan samalla puolella ongelmaa, niin sanotusti.

*sydän* *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

KooKie

#2247 • • KooKie aka. Petress Pan
20 months and still rollin' baby. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Mar6

#2248 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

sapeli, 4.8.2008 14:56:

Ja sopivasti tuli sunnuntai-aamuyönä sateessa kävellessä juteltua taas kaikenlaista tärkeää ja todettiin että yhä yksi meidän suurimpia vahvuuksia on se, että vaikka ongelmat ehkä koetaankin henkilökohtaisesti ja defenssimekanismit pystyssä, niin kun ongelman juuret on kaivettu esiin niin sitten niitä aletaan selvittelemään yhdessä - ollaan samalla puolella ongelmaa, niin sanotusti.

*sydän* *joo*

Huhhuuh se on jo pitkä aika, onneksi olkoon teille paljon *hali*

--
-Where there is house there is a home-

Nasutin

#2249 • • Nasutin

sapeli, 4.8.2008 14:56:

Ei vähemmän, vaan melkein pyöreitä... Onhan tuo kohta sen tasan kaks vuotta!!

--
Nasulle käy joskus niin, että kun Ajattelee Asioita, ne ovat aivan Asiallisia silloin kun ne ovat vielä päässä,
mutta muuttuvat kokonaan kun ne tulevat esiin kaikkien nähtäviin!

Kultakisu

#2250 • • Kultakisu una sambista

Nasutin, 22.7.2008 18:11:
Oih.. Kulta lähti taas takasin kotiin pitkän viikonlopun jälkeen. Mä tykkään siitä niin hulluna! V*tun TKU-HKI väli kun on näin pitkä! Kanssasisaret hei kaukosuhteiden plussia ja miinuksia kehiin.

voiii toi sama arki koittaa kohta meillekin... mun mussu opiskelee turussa ja on ollut tämän kesän helsingissä töissä. kolme viikkoa ja saa ruveta kuluttamaan reittiä HKI-TKU... *igor* *uuh* tuntuu oudolle, kun on tottunut olemaan lähes yötäpäivää yhdessä, töissäkin. typerä turku *hmph*
Miinapiina

#2251 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Kultakisu, 5.8.2008 22:11:
---
Oih.. Kulta lähti taas takasin kotiin pitkän viikonlopun jälkeen. Mä tykkään siitä niin hulluna! V*tun TKU-HKI väli kun on näin pitkä! Kanssasisaret hei kaukosuhteiden plussia ja miinuksia kehiin.

---

voiii toi sama arki koittaa kohta meillekin... mun mussu opiskelee turussa ja on ollut tämän kesän helsingissä töissä. kolme viikkoa ja saa ruveta kuluttamaan reittiä HKI-TKU... *igor* *uuh* tuntuu oudolle, kun on tottunut olemaan lähes yötäpäivää yhdessä, töissäkin. typerä turku *hmph*

meil oli vähän yli kaks kk lahti-helsinki väli. mä asuin lahdessa, ja kävin helsingissä töissä, ja sit töiden jälkeen takas lahteen, maanantaisin ja keskiviikkoisin oli koulua viel illalla ja kaks lastakin viel hoidettavana, et ei siin kauheesti ennättänyt näkyileen, onneks murmeli oli aika useesti vloppui mun luona... ja mä muutaman kerran täällä.

sit muutettiin pesueen kera 1.6. vantaalle ja nyt meil on sellai yli-ihana uusioperhekuvio meneillään *sydän* *plur* *hihu*

oon onnellinen, rakas on maailman paras *sydän*

--
pinkki on pop!!!

ezzy

#2252 • • ezzy Droid-pappa

Kultakisu, 5.8.2008 22:11:
---

---

Turun suunta täälläkin oli ennen ongelmana, eipä ole enää. Kultsi sai duunia espoosta ja löysi yksiön matinkylästä n. 3km etäisyydeltä mun kämpiltä *hihu* ja muuttaa tässä kuussa. No more etäsuhteilu.

#2253 • • ville olen oikeasti ujo
Just juhlitaan 1v hääpäivää.... häälahjaksi saatu domppa 99 toimii!

Seukkaus alkoi 5.2.2000 eli takana reilu 8v. Sinänsä vuosissa aika vähän, mut suhteessa ikään aika paljon. Tavoitteena voisi olla kultahäät eli vielä 49 vuotta edessä :)
mayah

#2254 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Kihloissa *sydän*

--
Being happy is what I do best ^_^