Freja, 28.11.2006 09:06:
---
RainChild, 9.8.2005 19:14:
Oliko helppo saada töitä? Toimiko yhteistyö järjestäjän kanssa? Menikö paljonkin "ylimääräistä" rahaa? (jos meni) Ja minkälaisia maita nuo nyt yleensä ovat? (myös biletyskulttuurista saa infota)
---
Minä tahtoisin myös saada tästä hieman infoa, kyllä Eritoten Aussit kiinnostaa nyt tietyistä syistä.
Oliko duuni appelsiininkeräystä tai jotain orjatyötä minimipalkalla?
Bilemaisemat on hieman paremmin tiedossa, nyt tahtoisin vain tietää, kuinka homma toimisi töitä tehdessä yms.
Kertokaa kokemuksianne, jos joku on tällaisen reissun tehnyt.
Oon ollut Australiassa nyt melkein vuoden ja bileet taalla on aivan loistavia!!
etenkin kaikki psyke bileet
metsakemut kerran viikossa, aivan mahtavat venuet, on viikon kestavia bileita,beach partyja, jungle partyja, pari viikkoa sit Dj Scot Project oli soittamassa vanhassa linnassa jossain metsan keskella, traincore (kemut liikkuvassa junassa), on night clubeja jotka on auki perjantai illasta non stoppina maanantai iltaan . . .
voisin jatkaa listaa loputtomiin.
sit ainakin isoimmissa bush partyissa on food markets, healing workshops, cloth markets, fire twirling, didgeridoo sessions, joogaa, meditation, massage, yms..
duunia taalt saa aika helposti, melkein milta tahansa alalta. fruit pickingia ma tein taalla n. 5kk. palkka on ihan okei, riippuu kyl siita ett mita sa teet ja missa mestassa oot, mutt ma tienasin n.1000 $ viikossa. kokemisen arvoinen juttu!
isoista kaupungeistakin saa helposti duunia. ja monet paikat maksavat cash in hand
voisin kertoa viela vaikka mita, mutt mun pitaa nyt menna juhlistamaan uutta vuotta.
jos sul on jotain mita haluut tietaa ni vastaan ilomielin, just ask!
Happy New Year!!