O: Värillistä vinyyliä

18 posts, 1 page, 3,439 views

Jone

Posts: 8,258

#1 • • Edited Jone Archibald Haddock
Sisustusprojektin edetessä on nyt ilmennyt tarve muutamalle värilliselle kakstoistaselle. Väreistä haussa lähinnä punainen, sininen ja keltainen (ja tarkemmin näistä mielellään mahdollisimman kirkkaat sävyt).

Jos sinulla on levyhyllyssäsi platta, joka täyttää jonkin ym. värikriteereistä ja jonka sisältö on mielestäsi täyttä tuubaa, niin otathan yhteyttä. Levyistä en halua ihmeitä maksaa, koska niiden sisältö on sinänsä täysin yhdentekevä ja ainoa arvo on platan värillä.
davex

Posts: 158

#2 • • davex
Eikös se kävis helpoiten kun ite maalais spraymaalilla? :)
Jone

Posts: 8,258

#3 • • Jone Archibald Haddock

island, 9.8.2005 19:18:
Eikös se kävis helpoiten kun ite maalais spraymaalilla? :)



Kävis, mutta kun lopputulos ei silloin vastaa haluamaani. Haluan nimenomaan plattoja, jotka ovat autenttisessa hapessa ja sellaisena värillisiä.

Tällä hetkellä kotoa löytyy kyllä jo muutama tarkoitukseen periaatteessa sopiva vinyyli, mutta ainoastaan valkoiseen olen niistä oikeasti tyytyväinen.
sts

Posts: 7,969

#4 • • sts Sama pyynti aitta!
Käy ostaa anttilasta muutama Tieston albumi. nehä on neliväri menoa. Punainen, keltainen, sininen ja valkoinen
Tarsu

Posts: 2,449

#5 • • Tarsu
Tämmösiä sais GEMMistä -> http://www.discogs.com/release/284771
14 -> http://www.gemm.com/ddc/search.pl?&a_refno=GML686656818
104 -> http://www.gemm.com/ddc/search.pl?&a_refno=GML723508400

Tätä meinasin ehdottaa, mutta hitto sitähän ei kukaan edes myy GEMMissä !
(vois olla kyllä liian hintavakin) http://www.discogs.com/release/232449


Noi on kumpikin kyllä todella hyvän värisiä !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Olisin voinut myydä sulle mun Joey Beltramin keltaisen läpinäkyvän levyn vuodelta 1990, mutta saisit maksaa siitä ainakin 50e *iloinen*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#7 • • Edited Jone Archibald Haddock

sts, 9.8.2005 20:29:
Käy ostaa anttilasta muutama Tieston albumi. nehä on neliväri menoa. Punainen, keltainen, sininen ja valkoinen



Tiestöä en kyl laita seinälle vaikka satunnaisesti soittelisinkin. Enkä kyl ees soittele. *nauru*

Tapsa, 9.8.2005 20:47:
klip



Kiitokset vinkistä - toi sininen on nimittäin tosi passeli. Pitää katsoa haluanko maksaa posteineen sen reilun pari kybää vai odottelenko muita. (keltainen on jo löytynyt)

Steven Hoaks, 9.8.2005 20:54:
Olisin voinut myydä sulle mun Joey Beltramin keltaisen läpinäkyvän levyn vuodelta 1990, mutta saisit maksaa siitä ainakin 50e *iloinen*



Läpinäkyvällä en tekis muutenkaan mitään, koska en halua et seinän tumma väri kuultaa kiekosta läpi.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä haluun kyl nähdä sun kämpän tämän deko session jälkeen *kuolaa* Varmaan melkoinen näky... Muutenkin kuolaan aina kaikkien värillisten levyjen perään

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Jone

Posts: 8,258

#9 • • Jone Archibald Haddock

Steven Hoaks, 9.8.2005 20:59:
Mä haluun kyl nähdä sun kämpän tämän deko session jälkeen *kuolaa* Varmaan melkoinen näky... Muutenkin kuolaan aina kaikkien värillisten levyjen perään



Olkkari valmistunee näytettävään tilaan (joskaan ei siis lopulliseen) syyskuun aikana. Veikkaan et monien mielestä lopputuloksessa tulee olemaan liikaakin kaikenlaista, mutta katsotaan. *joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#10 • • Edited Tarsu

Jone, 9.8.2005 20:55:
---
Kiitokset vinkistä - toi sininen on nimittäin tosi passeli. Pitää katsoa haluanko maksaa posteineen sen reilun pari kybää vai odottelenko muita. (keltainen on jo löytynyt)


Sinisessä toiselle puolelle etchattu 'Marco V'.
Mut jos seinä on tumma niin txt ei näy,
kun laitat levyn labelipuoli näkyville !

Mulla on toi, enkä oikeestaan kauheesti tykkääkään siitä !
Mut en myy, kun sen saa GEMMistäkin noin halvalla :)

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Jone

Posts: 8,258

#11 • • Jone Archibald Haddock
Nyt näyttäisi siltä, että plattoja alkaa olla tarpeeksi. Kiitoksia yhteydenotoista. *joo*
ezzy

Posts: 8,060

#12 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 9.8.2005 21:47:
Nyt näyttäisi siltä, että plattoja alkaa olla tarpeeksi. Kiitoksia yhteydenotoista. *joo*



voi vittu, mä yritin samaa täällä ja plattarilla enkä saanu ku pari plattaa :(
Jahas

Posts: 1,435

#13 • • Edited Jahas

Tapsa, 9.8.2005 21:12:
Mut en myy, kun sen saa GEMMistäkin noin halvalla :)



halpaa o! *nauru*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#14 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 10.8.2005 11:54:
voi vittu, mä yritin samaa täällä ja plattarilla enkä saanu ku pari plattaa :(



Jone on kato niinq cuul ja ckene ja sillee tajuux!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

enrg

Posts: 2,040

#15 • • enrg
divareista voi tärpätä halvalla kun levyillä ei ole mitään väliä
Jone

Posts: 8,258

#16 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 10.8.2005 11:54:
voi vittu, mä yritin samaa täällä ja plattarilla enkä saanu ku pari plattaa :(



No, mä en oikeastaan tarvinnutkaan niitä kuin sen pari ja se nyt näytti onnistuvan suhteellisen helposti. *joo*
hrdkvr

Posts: 3,929

#17 • • hrdkvr KURGO
Mulla olis 1 punainen saksasta ostettu tekkknovinyyli (vielä sika hyvä)
ja läpinäkyvä harmahtava dj jeanin hardstyleplatta

vaihdan weirdon- curva../say yes/photiczoneen :D

--
-keep it hard-

Jone

Posts: 8,258

#18 • • Jone Archibald Haddock

hardikaveri,
vaihdan weirdon- curva../say yes/photiczoneen :D



Hoho! *nauru*

Kiitos, mutta ei kiitos. Teen tässä heti ehtiessäni (ehkä jopa tänään) listauksen myytävistä RIBeistä ja pistän sulle & parille muulle ryhmiksenä. Teidän etuosto-oikeutettujen jälkeen pistän loput myyntiin sit julkisesti.