Sisustusprojektin edetessä on nyt ilmennyt tarve muutamalle värilliselle kakstoistaselle. Väreistä haussa lähinnä punainen, sininen ja keltainen (ja tarkemmin näistä mielellään mahdollisimman kirkkaat sävyt).
Jos sinulla on levyhyllyssäsi platta, joka täyttää jonkin ym. värikriteereistä ja jonka sisältö on mielestäsi täyttä tuubaa, niin otathan yhteyttä. Levyistä en halua ihmeitä maksaa, koska niiden sisältö on sinänsä täysin yhdentekevä ja ainoa arvo on platan värillä.
Kiitokset vinkistä - toi sininen on nimittäin tosi passeli. Pitää katsoa haluanko maksaa posteineen sen reilun pari kybää vai odottelenko muita. (keltainen on jo löytynyt)
Steven Hoaks, 9.8.2005 20:54:
Olisin voinut myydä sulle mun Joey Beltramin keltaisen läpinäkyvän levyn vuodelta 1990, mutta saisit maksaa siitä ainakin 50e
Läpinäkyvällä en tekis muutenkaan mitään, koska en halua et seinän tumma väri kuultaa kiekosta läpi.
Steven Hoaks, 9.8.2005 20:59:
Mä haluun kyl nähdä sun kämpän tämän deko session jälkeen Varmaan melkoinen näky... Muutenkin kuolaan aina kaikkien värillisten levyjen perään
Olkkari valmistunee näytettävään tilaan (joskaan ei siis lopulliseen) syyskuun aikana. Veikkaan et monien mielestä lopputuloksessa tulee olemaan liikaakin kaikenlaista, mutta katsotaan.
Jone, 9.8.2005 20:55:
---
Kiitokset vinkistä - toi sininen on nimittäin tosi passeli. Pitää katsoa haluanko maksaa posteineen sen reilun pari kybää vai odottelenko muita. (keltainen on jo löytynyt)
Sinisessä toiselle puolelle etchattu 'Marco V'.
Mut jos seinä on tumma niin txt ei näy,
kun laitat levyn labelipuoli näkyville !
Mulla on toi, enkä oikeestaan kauheesti tykkääkään siitä !
Mut en myy, kun sen saa GEMMistäkin noin halvalla :)
Kiitos, mutta ei kiitos. Teen tässä heti ehtiessäni (ehkä jopa tänään) listauksen myytävistä RIBeistä ja pistän sulle & parille muulle ryhmiksenä. Teidän etuosto-oikeutettujen jälkeen pistän loput myyntiin sit julkisesti.