Illuusiot 30.3

39 posts, 2 pages, 6,201 views

Juha Vilkamo

#1 • • Juha Vilkamo
Itselleni tää on varsinainen merkkipäivä, joten copypasteen tänne tän plattarilta *justjoo*

---

Sunday morning 5am till noon
Official Screen afterhours

Line up:

DJ TAB
Jay Logic 'Live'
Mekaanikko
Samus Aran

Chillout:

Joha
Andre Noir

Nosturi, Telakkakatu 8, Helsinki
Pre-sale 10 : Street Beat, Tiketti & Screen

More info: www.illusionsproductions.com

---

tere tulemast. Jos ei ole vielä tutustunut, niin Samus Aran on varsin überpätevä dj, joka on kans hujauttaa trancesetin tuol. Mult kans ransee ja mekaanikolta vissii jotain breikkiä ja neljänelosta hyvällä mekaanikkomaulla.

--
ent. "Jay Logic" -> nimi muuttuu mutta shaisse säilyy

keisha

#2 • • keisha bullet with butterfly wings
tänne verryttelemään että saan stepperin päälle ennen tieston keikkaa!
*tamp tamp*
\o/

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

milla

#3 • • milla
varmaan pitää tulla tänne, kun tätä ennen en o ollu tpitkään aikaan misssssssssääääääää. eks illuista vois tehdä iltakemut?
UnityF

#4 • • UnityF joo just se
Aivan varmasti oon paikalla!
Ei illuja voi missata!
i *sydän* illut!
Riku

#5 • • Riku The Little Prince
milla:

eks illuista vois tehdä iltakemut?

EI EI EI ja vielä kerran EI! Mutta tänne toki kokemaan kulttuurielämyksiä. Tiestolla niin väliä... :)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

SuttiS

#6 • • SuttiS Drama Queen
milla:

varmaan pitää tulla tänne, kun tätä ennen en o ollu tpitkään aikaan misssssssssääääääää. eks illuista vois tehdä iltakemut?

Jep, iltakemut toimis kyl paljon paremmin -vaikka sit se ois kyl meiän aamutiimin kuolemax. Mäkin täällä tanssikuvioita iltaa varten treenaamassa! *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.

kissi

#7 • • kissi niihä?
Joo kaipa sitä tänne pitää tulla lämmittelemään herra Tiestoa varten! *pelle*
efo

#8 • • efo Laserpoint
Taimteiböl:

5:00-7:00 Samus Aran
7:00-8:30 Mekaanikko
8:30-9:15 Jay Logic 'Live'
9:15 -> DJ TAB

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

r0n

#9 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Vois taas tehdä taktisen vedon ja hyökätä himasta virkeänä suoraan illuihin. Been there, done that, got the scars*nauru* Sieltä sitten loppupäiväks hesarin ovelle kököttämään. Ei, mulla ei ole lippua.
*justjoo**piis*

--
6er reihe

Roger Roger

#10 • • Roger Roger Kentti
Jos rahaa löytyypi jostain, niin sitten tänne. Muuten joutuu kykkimään kiltisti iltaan asti odotellen herra Tiestoa.

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

welmu

#11 • • welmu
joutuu vissiin tuleen. pitäsköhän heittää tänne kungfu-puku vihdoin päälle *plur*
#12 • • Dorka Guest
Eipä aihetta missaamiseen joten täällä ollaan ja varmasti *plur*

*ökkö*
Riku

#13 • • Riku The Little Prince
welmu:

joutuu vissiin tuleen. pitäsköhän heittää tänne kungfu-puku vihdoin päälle *plur*

Mä ainakin voisin jättää spinaroonin tekemättä, joten hoida sä ninjailut näissä bileissä.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

DREAM

#14 • • DREAM Team Sika
milla:

musta olis hyvä idea, kun harvoin venyy tonne asti *iloinen*
UnityF

#15 • • UnityF joo just se
milla:

*eiei**eiei**eiei**eiei*
Ei illuista iltakemuja...
*eiei**eiei**eiei**eiei*
Mark

#16 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
mielummin illut aamuina, tasokkaita aamupileitä kun on aika hankala löytää tsadista mut illaks on melkeen ylitarjontaa.. Silti, meikkis ei tonne vaivaudu, tiesto on ehdottomasti ton vkl:n juttu, muut kemut on vaan wannabepileitä kys. vkl:na *hih*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

milla

#17 • • milla
Mark:

mielummin illut aamuina, tasokkaita aamupileitä kun on aika hankala löytää tsadista mut illaks on melkeen ylitarjontaa.. Silti, meikkis ei tonne vaivaudu, tiesto on ehdottomasti ton vkl:n juttu, muut kemut on vaan wannabepileitä kys. vkl:na *hih*

-M

ihme homo. jos teijän jengiä ei näy tuolla, rupeen itkee:( yhen oon jo käännyttänyt
*pahis*
UnityF

#18 • • UnityF joo just se
Mark:

-M

*Mur...*
ei illut oo wannabepileet....
Yksinkö mä meen sekohäröilemään?
Tuntuu että koko meijän porukka on jättämässä illut väliin..
Mut mä voin yrittää edustaa teitäkin...
*nauraa*
Henna

#19 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Yksin taidat mennä, lupaan kyl tulla hakee sut sieltä!!
UnityF

#20 • • UnityF joo just se
H:

Yksin taidat mennä, lupaan kyl tulla hakee sut sieltä!!

Pois kyl haetaan mut ei mukaan tulla on siinäkin...
No ei.. Kivaa että haet mut, mut muista mä suostun lähtee paikalta vasta kun vika biisi on soinu... *iloinen*