11 posts, 1 page, 1,973 views
pinza, 8.8.2005 14:55:
Hetkos, mihin katosi viidakko bileiden musatyylien joukosta?
Ei kyl noissakaan musatyyleissä mitään vikaa ole.
pinza, 8.8.2005 18:50:
---
Individual, 8.8.2005 18:49:
Eri bileet, eri järjestäjä.
---
Fudge the shiets.
Individual, 8.8.2005 18:52:
---
Itse löydän itseni hyvin suurella todennäköisyydellä kuuntelemassa dancehallia Rellusta ainakin alkuillasta. Care to join me?
---
pinza, 8.8.2005 18:58:
---
---
Itse löydän itseni hyvin suurella todennäköisyydellä kuuntelemassa dancehallia Rellusta ainakin alkuillasta. Care to join me?
---
---
Joo, ehdottomasti. Kevyt aloitus ja ton tyylisestä musasta tulee hyvä fiilis muutenkin.
Sieltä sitte sulkemisen jälkeen Lehtoa kuulemaan tms.
pinza, 8.8.2005 18:58:
---
---
---
---
Joo, ehdottomasti. Kevyt aloitus ja ton tyylisestä musasta tulee hyvä fiilis muutenkin.
Sieltä sitte sulkemisen jälkeen Lehtoa kuulemaan tms.
rbc, 12.8.2005 13:40:
joo, tota me ollaan kanssa bailaajien kanssa mietittykkin, et miksi illan ns, [iso]star[/iso] ei soitakkaan viimeiseksi niinkuin on yleensä tapana?
toivon todellakin ettei tämä ole [pieni]kettuilua sen pienimmässä muodossakaan[/pieni] vaan tälle on jokin muu pätevä syy..? no offence, mut tälläinenkin villi ajatus on joidenkin päässä pälkähtänyt*eiei*
Arctos, 11.8.2005 21:08:
On muuten viimeset Spice'it tällä poppoolla, joten aateltiin laittaa järjestävän seuran äijien levylakkujen helmet jonoon ja fiilistellä oikeen huolella. Suotakoon meille se ilo.. Jooko?
Nefertete, 12.8.2005 13:46:
---
rbc, 12.8.2005 13:40:
joo, tota me ollaan kanssa bailaajien kanssa mietittykkin, et miksi illan ns, [iso]star[/iso] ei soitakkaan viimeiseksi niinkuin on yleensä tapana?
toivon todellakin ettei tämä ole [pieni]kettuilua sen pienimmässä muodossakaan[/pieni] vaan tälle on jokin muu pätevä syy..? no offence, mut tälläinenkin villi ajatus on joidenkin päässä pälkähtänyt*eiei*
---
Tälläinen selitys oli tuolla toisten pileiden aiheessa. Eihän se Milla kuitenkaan ensimmäisenä soita :)
---