nukkuminen ja vaatetus

202 posts, 11 pages, 71,107 views

rose

Posts: 1,047

#121 • • rose vakaasti epävakainen
Mukavinta on pyjamahousuissa ja t-paidassa. Muuten tulee ikävän nihkee ja hankala olo. Ja kylmäkin vielä. En oikein käsitä alasti nukkumista..

--
TwistedLife™ Amusement Park

Verano

Posts: 4,649

#122 • • Verano Merituuli
Ehdottomasti alasti. Mulle on jäänyt traumoja lapsuuden pitkistä yöpaidoista, joita sai kääntää aina kun itse käänsi kylkeä ja ne olivat kiertyneet muutaman kerran kropan ympäri, kun heräsi aamulla/ keskellä yötä. Joskus talvipakkasilla saatan laittaa sukat jalkaan, mutta nekin tulee kiskottua pois ennen nukahtamista.
Daverian

Posts: 491

#124 • • Daverian
Tulee boxereissa nukuttua. Ei ole vielä tullut tuota alasti nukkumista kokeiltua missään.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

kilobitti

Posts: 2,419

#125 • • kilobitti 1-2-3 techno
Asiahan on niin, että paras asu nukkumiseen on yöpuku joka koostuu lyhythihaisesta paidasta ja tilavista shortseista. Lämpimimmillä keleillä alasti.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

dubious

Posts: 158

#126 • • dubious ribidim
Nakkena nukkuminen on kyl mukavinta. Välillä tulee vaan hassuja hetkiä kun aamulla avaa verhot ja naapurin täti sattuu tuijottamaan suoraan sisään... eikä tietysti oo vielä kerennyt ite vetää vaatteita niskaan kun uni kiertää vielä päätä. :p
dubious

Posts: 158

#127 • • Edited dubious ribidim

Christah, 16.10.2005 16:50:
Pitää olla jotain päällä mut ei kuitenkaa liikaa...
eli
stringeissä/hotpantseissa sekä topissa
ja tietty villasukat jalkaan talvella*hymy*



Toi on muuten taatusti paras yhdistelmä kelle vaan neitokaiselle jonka tiedän. Tosin unenpuute saatta pidemmän päälle rassata *plur*
Verano

Posts: 4,649

#129 • • Verano Merituuli

dubious, 1.11.2005 10:17:
---
Christah, 16.10.2005 16:50:
stringeissä/hotpantseissa sekä topissa
ja tietty villasukat jalkaan talvella*hymy*
---
Toi on muuten taatusti paras yhdistelmä neitokaiselle jonka tiedän.



Hotpants, toppi ja siihen vielä villasukat pisteeksi iin päälle on kyllä tosiaan hyvä yhdistelmä *iloinen* (tosin noin niinkuin muutoin kuin nukkuessa, silloin pitää tosiaan olla alasti).

Sitä en käsitä, miten joku voi nukkua stringeissä.
Bellezaaa

Posts: 573

#130 • • Bellezaaa Afrodite*

Verano, 1.11.2005 11:48:

Sitä en käsitä, miten joku voi nukkua stringeissä.



miks ei...*ding*
helposti eihän ne ees tunnu jalassa*hih**nauru*
Sirppu

Posts: 685

#131 • • Sirppu
ylleensä alasti
Verano

Posts: 4,649

#132 • • Verano Merituuli

Christah, 1.11.2005 11:58:
---
Verano, 1.11.2005 11:48:

Sitä en käsitä, miten joku voi nukkua stringeissä.

---
miks ei...*ding*
helposti eihän ne ees tunnu jalassa*hih**nauru*



Mä en tosiaan voi nukkua missään vaatteissa, koska ne ovat häiritseviä ja "tuntuvat" ärsyttävästi. Stringit ainakin mulla tuntuvat enemmän kuin vaikkapa nuo hotpantsit.

Muutenkaan ei tulis mieleen nukkua pikkareissa. Kuten Anna-Leena Härkönen on kirjoittanut, tavaran pitää antaa tuulettua.
Optik

Posts: 1,691

#133 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo
Ei nukkuessa vaatteita tarvita... ja jos on viileämpää ni vetää vaan peittoa enempi korville tai jos oikein on onnistanut, etsiytyy siihen kivaan lusikka-asentoon ja käsi toisen ympärille *joo*

Edit: näköjään olin jo vastannut aiemminkin... mutta kuiteski.. oma kanta tähän asiaan ei oo muuttunu, eikä muutu *tirsk*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

mariq

Posts: 2,154

#134 • • mariq
Alasti, tai talvella villasukissa. *hihu*
Jos on kyläilijöitä, niin vieraanvaraisesti topissa ja pikuissa (paitsi tietysti jos se kyläilijä on saman peiton alla*vink*), mut ei sillee oo mukava olo. Mä piehtaroin ja myllerrän niin paljon ennenku nukahan, et vaatteet kietoutuu inhasti ympärille ja on kahlitsee. Jos tulee kylmä, ni haen mielummin toisen peiton ku laitan vaatetta päälle.

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Snowie

Posts: 601

#136 • • Snowie Ihku Hiutale
Siis nukkuminen vaatteet päällä on melkein jo perverssiä. *nauru*
oooo

Posts: 1,249

#137 • • oooo
Alasti tietysti *hih*
SmILE

Posts: 376

#138 • • SmILE Esanssi mössöö
joo kyllä nukun ja kyllä pidän vaatteita, mutta nämä ei toteudu välttämäti samaanaikaan*pupu*

--
Hatti tatti tutti putti hilipili vatkuli humpuli pumpuli hipsis höpsis hapatiti hapsis huvituttipulimuppi tatti patti ja Nykäsen Matti *jiihaa*

justus_

Posts: 190

#139 • • justus_ PJ Vonkster
Kaikki vaatteet päällä. Yleensä sammuneena sohvalle.
Dana

Posts: 647

#140 • • Dana

Elvirith, 4.11.2005 14:01:
Siis nukkuminen vaatteet päällä on melkein jo perverssiä. *nauru*


juu hyyyyyyyi..*eikä* kuka sellaista tekee??
alasti sitä täytyy olla *joo*