B30V 14.1.2006 @ Tampere

10 posts, 1 page, 1,529 views

Beliar

Posts: 1,361

#1 • • Beliar
lisää infoa myöhemmin...

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

drS

Posts: 1,939

#2 • • drS
ainaki yks tosi surkee dj soittaa näissäkin bileissä :(((
villelope

Posts: 2,846

#3 • • Edited villelope Lope of Lope & Kantola

drS, 6.8.2005 19:33:
ainaki yks tosi surkee dj soittaa näissäkin bileissä :(((


Onneksi et paljastanut sitä kuka on kyseessä.

edit: Pori - Suomi
Nectarine

Posts: 475

#4 • • Edited Nectarine Rouva T
itse bileisiin en tuu, mut voisin olettaa et aamujatkot olis samassa paikassa?

lisää... niin ja mikäs toi 14. päivä on? 7.1?

--
Prinsessa Ruusunen

Beliar

Posts: 1,361

#6 • • Edited Beliar
Voi elämä, että oli HAUSKAA!!! *känni*

Suur-kiitokset kaikille nassukoille! Juomat maistui, sauna oli kuumana ja meininki katossa! Tästähän voisi vaikka tehdä jonkun tavan! *joo* Ossin Sambuka oli tappavaa! Hyi hitto, minkä olon siitä sai! *eiei*

Ei kellekkään muuten sattunu jäämään yksi ylimääräinen U2 - New Years Day (Ferry Corsten mix) - levy levylaukkuunsa? *uuh*

Saldo muutenkin lauantailta: palanut peukalo, hukkuneet silmälasit, järkyttävä siivo mutta hurrrjasti kivoja muistoja!! Kiitos vielä kerran teille kaikille! *hali*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

Beliar

Posts: 1,361

#7 • • Beliar
Niin ja pahoittelen vielä sitä, että nämä bileet jouduttiin pienien tilojen vuoksi pitään yksityisinä - 14. päivä on sitten ihan julkiset B30V kekkerit, jotenka ei muuta kuin oikeen paljon tervetuloa Helsinkiin jamittelemaan Club Volumeen! :)

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!

e3m3li

Posts: 164

#8 • • Edited e3m3li
Näyttäis levy olevan tossa -> http://kapsi.fi/~e3m3li/Kuvat/IMG_3538.JPG
Kato ettei oo tippunu pöydän väliin
Sori pikkasen iso kuva... oon niin käsi etten jaksanu pienentää.
Ja kiitosta pippaloista:)
KittyCleo

Posts: 205

#9 • • KittyCleo PiweHiwe

DjBeliar, 9.1.2006 09:29:
Voi elämä, että oli HAUSKAA!!! *känni*

Suur-kiitokset kaikille nassukoille! Juomat maistui, sauna oli kuumana ja meininki katossa! Tästähän voisi vaikka tehdä jonkun tavan! *joo* Ossin Sambuka oli tappavaa! Hyi hitto, minkä olon siitä sai! *eiei*

Ei kellekkään muuten sattunu jäämään yksi ylimääräinen U2 - New Years Day (Ferry Corsten mix) - levy levylaukkuunsa? *uuh*

Saldo muutenkin lauantailta: palanut peukalo, hukkuneet silmälasit, järkyttävä siivo mutta hurrrjasti kivoja muistoja!! Kiitos vielä kerran teille kaikille! *hali*





Juu, kyl siel saunassa varmasti ois kuuma tullu vaatteet päällä jos olisi mahtunut hyppimään kyykkyhyppyä*pepsodent*
Luulen että pojille tuli kuumempi Harley Parkinsonilla kaahatessa*lmao*

Must tuntuu et se levyhylly väljähtyi useammankin kiekon verran.*ding*
Oli kyl kiva soitella poikien kaa*jiihaa* Mut se oli jo aika paksua kun Dave väitti et soitan paremmin kun Hessu*iloinen*

Nii ja minä hukkasin ne rillit.. kun laitoin ne liian näkyville et ne siitä löytyis..*igor*
Ja juu, oli kiva kun siellä kerrankin oli jotain siivottavaa, tunsi tekevänsä arvokasta työtä mopin varressa heiluessa*nauru*

..Mutta mutta.. ei voi muuta sanoo ku EI OO IKUNA OLLU NII HAUSKAA STUDIOL!*plur*

--
Rouva Korpela*hymy*

Beliar

Posts: 1,361

#10 • • Beliar

e3m3li, 9.1.2006 18:11:
Kato ettei oo tippunu pöydän väliin
Sori pikkasen iso kuva... oon niin käsi etten jaksanu pienentää.
Ja kiitosta pippaloista:)



Eiku kato, niimpä onkin! *hih*

Eiku levy löytyi ja palautui jo... *hali*

--
Mikä **tun desibeliraja?!?!