Paras musiikkin teko ohjelma on REASON 3.0

22 posts, 2 pages, 11,303 views

kap-pu

Posts: 1,167

#2 • • kap-pu the amazing suction cup boy
vai niin!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#3 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Perustele

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Lumpy

Posts: 873

#4 • • Lumpy Big Mistake | Carbon Based | Finrg
Kieltämättä, mutta eikö tämä aihe kuulu jo johonkin topiciin.
tumpsi

Posts: 2,553

#5 • • tumpsi rekisteröitymätön
kONE MUSIIKKKI TEHJHSDÄÄ NAPIA PNAILAMAL.
rOKIA SNE PITÄÄ OLLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
MÄ TENN ROKIA RAESON 3.O LLA!!!1
Individual

Posts: 10,942

#6 • • Edited Individual HYPNO!
Miten mä oon ymmärtänyt, että ihan nuottivihko ja kynä riittäis. Piano on kans kuulemma kova. Toi koko sana "musiikinteko-ohjelma" on ihan ( en käytä tässä sivistyssanoja kun en osaa, mutta ) älytön. Yhtä älytön kuin joku " rahantekokone. "
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#7 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mä teen musiikkia pieremällä!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#8 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
*pier*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Funktion

Posts: 1,720

#9 • • Funktion over 9000

[Xenom][777], 5.8.2005 20:04:
Kannatta kokeilla. Vaikka onkin alussa vaikeata mutta kyllä osaminen siitä paranne ajan myötä.
Aitona se maksa 300 euroa mutta sitä saa myös ilmaiseksi netistä kopsamalla käyttäen ohjelma nimeltään Emule www.emule-project.net.
Reason on erittäin suosittu.
Lisää tietoa saa sivustolta www.propellerheads.se



Riiiiiggghhht.... *justjoo* Jospa jätettäis tälläset postaukset pois?

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Android

Posts: 3,908

#10 • • Edited Android
Minä rakasta yhdys sana virhe!!yksone!yks! Myös pöly imu rilla voi tehdä hieno ääni!!
hallucinogen

Posts: 8,190

#11 • • hallucinogen Edain

[Xenom][777], 5.8.2005 20:04:
Kannatta kokeilla. Vaikka onkin alussa vaikeata mutta kyllä osaminen siitä paranne ajan myötä.
Aitona se maksa 300 euroa mutta sitä saa myös ilmaiseksi netistä kopsamalla käyttäen ohjelma nimeltään Emule www.emule-project.net.
Reason on erittäin suosittu.
Lisää tietoa saa sivustolta www.propellerheads.se


Trollatenjapyörien? *justjoo*

--
pikku-*possu*

Android

Posts: 3,908

#12 • • Edited Android
NyT KaiKi JOUkolLa LAData RAESon 3 ilmIAI sEKSi INTher NETIStä!! JA TehDÄ hyVÄ mUUsiki!!!!
Funktion

Posts: 1,720

#13 • • Funktion over 9000

Android, 5.8.2005 20:12:
NyT KaiKi JOUkolLa LAData RAESon 3 ilmIAI sEKSi INTär NETIStä!! JA TehDÄ hyVÄ mUUsiki!!!!



Kjulla ja sjitten mje kaikki ollaa kjuin Itsje Vjille Vjirtanen eli tjunnetjummin Djarude! *lmao*

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Mongolia

Posts: 160

#14 • • Mongolia truenörth
ei ole.
Zwek

Posts: 1,701

#15 • • Zwek
perustelut?
Exlex

Posts: 497

#16 • • Exlex

[Xenom][777], 5.8.2005 20:04:
Kannatta kokeilla. Vaikka onkin alussa vaikeata mutta kyllä osaminen siitä paranne ajan myötä.
Aitona se maksa 300 euroa mutta sitä saa myös ilmaiseksi netistä kopsamalla käyttäen ohjelma nimeltään Emule www.emule-project.net.
Reason on erittäin suosittu.
Lisää tietoa saa sivustolta www.propellerheads.se




.
DJ Rx

Posts: 2,527

#17 • • DJ Rx FINRG Recordings
pile_of_rocks.jpg

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

gerry

Posts: 979

#18 • • gerry
Eikös tuollaiset trollit voisi jättä omaan arvoonsa ja olla vastaamatta...? Onhan niitä nähty jokaises foorumis, mutta eipä se tästä parannu ainakaan näin.....

--
by B.C.S