Miika Kuisma & Mr.A - Smoky Room (Ft. Elena Mady)

44 posts, 3 pages, 9,125 views

-P

Posts: 4,972

#21 • • -P

OlliS, 5.8.2005 09:51:

Sama mies, aka dj flanger *muhaha*



lienee selvää, että mies saisi tulla suomeen jo :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Blues

Posts: 5,414

#22 • • Blues Koning van Afrika
Mainio biisi :)
Elena Mady täydentää äänellään tunnelmaa.

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Jussi Soro

Posts: 6,385

#23 • • Jussi Soro choon!

salaisinko?, 5.8.2005 09:53:
lienee selvää, että mies saisi tulla suomeen jo :)


No jaa, viimeks kun oon sen settejä kuullu, niin aika yhdentekeviä on ollu... Hetkittäin kyl oivaa selektiota, ja löytyy varmaan kaikki uusimmat promo-cdr:t, mut ei se kyl osaa miksata tai rakentaa settiä.
iam

Posts: 3,085

#24 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
No olipa millainen DJ tahansa, niin Fokused vaikuttaa lupavalta nuorelta labelilta ja dj flangerin kontaktit ovat aika uskomattomat tuolla progemaailmassa.

Alunperin nuo vokaalit olivat tosiaan semmoinet 136 bpm kiksut ja kyllähän tuosta varmaan sais hyvän trance remixinkin tehtyä. Mutta itse en ainakaan haluaisi kuulla tuosta mitään juustoista kiksuversiota..

OlliS, Albumia odotellessa <3


Koneiston livessä tulee soimaan monta biisiä ko. kiekolta jos kiinnostaa tsekata ;)
Mio

Posts: 1,010

#25 • • Mio
Mielenkiinnolla odotan et kuulisin koko biisin. Tää previkka ei laadukkaista saundeista/tuotannosta huolimatta herättäny mussa oikeestaan mitään fiiliksiä. Tosin ton pitusessa previkassa jää juurikin se progressio sekä kokonaisuus piiloon
juGis

Posts: 563

#26 • • juGis
Tuotantoarvot kohdallaan, mutta jotenki tästä jää kuiva maku suuhun *ding* Ehkä se johtuu tästä savuisesta huoneesta *hymy* Noh, voi myös olla, että tää vaan vaatii totuttelua. Hyvältä kuulostaa, vaikka ei pistä mun sydäntä pomppimaan.
Avatar
#27 • • Joe Le Bon Guest
Ihan toimivan kuuloinen ralli mut vähän liian kiksua mun makuun
m1kk3

Posts: 5,560

#28 • • m1kk3 no-life

JussiS, 5.8.2005 10:01:
---
salaisinko?, 5.8.2005 09:53:
lienee selvää, että mies saisi tulla suomeen jo :)

---

No jaa, viimeks kun oon sen settejä kuullu, niin aika yhdentekeviä on ollu... Hetkittäin kyl oivaa selektiota, ja löytyy varmaan kaikki uusimmat promo-cdr:t, mut ei se kyl osaa miksata tai rakentaa settiä.



Haista ite! *lmao**nauru* Ei no makuasioitahan noi on. Ite tykkään herran seteistä ja tuotannosta erittäin paljon. Ja sais todellakin tulla Suomeenkin soittamaan. Sori OT.

Ja jottei menis ihan OT:ksi niin täytyy sanoa että aivan loistava biisi toi Smoky Room. Ihanat vokaalit ja muutenkin erittäin toimiva. Propsit pojille. *plur**sydän**hali*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

iam

Posts: 3,085

#29 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Jep, Fokused julkaisee tän marraskuussa. Tosin eipä noi aikataulut ikinä pidä.. varmaan kuitenkin ennen joulua tulee :)
Jinx

Posts: 2,615

#30 • • Jinx Superfeminine

mkuisma, 25.9.2005 15:05:
Jep, Fokused julkaisee tän marraskuussa. Tosin eipä noi aikataulut ikinä pidä.. varmaan kuitenkin ennen joulua tulee :)



Tätä odottaessa! *iloinen**nuotti*

--
Pyllykkä

iam

Posts: 3,085

#32 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
Heippa

Olen lähettänyt Smoky Roomin Ylexille ja Kissille. Soittolistalle pääsemisen varmistamiseksi olisi hyvä jos ihmiset voisivat toivoa biisin soittamista :)

Above & Beyondin ja Orkidean ollessa C-listalla uskoisin, että Smokylläkin voisi olla mahdollisuus. Biisejä voi toivoa ainakin näiden lomakkeiden kautta:

YLEX: http://www.yle.fi/ylex/index.php?id=3064
KISS: http://www.uusikiss.fi/listatjahitit/?sesID=

Julkaisu on tämän kuun 20. päivä ja toivottavasti löytyy pian Street Beatin valikoimasta.

- Miika & Ana
zaler

Posts: 1,545

#33 • • zaler e h k i s
ei vitsi, täähän on tää biisi! oon kuulut monta kertaa ja aina miettinyt et mikäköhän tää on... ihan törkeen hyvä, loistavat vokaalit.. =)

--
let´s eat to the beat!

Jahas

Posts: 1,435

#35 • • Jahas
Dodih, hyvä että on jonkunnäköstä dubbiakin tarjolla, täytyypi kuunnella :) Orkkiksen överijuustovoksut kun sai aikaan pientä oksennusreaktiota.
Avatar
#36 • • *Mirri* Guest
*sydän*
anyone12

Posts: 2

#37 • • anyone12
Mahtavaa kiksua!!! juuri näin! *pepsodent*

--
Joka pelkää ottaa askeleen kohti uutta, seisoo koko elämänsä yhdellä jalalla

Unik

Posts: 4,117

#38 • • Unik
Toimii erittäin hyvin toi Parham & Dominic Plazan rmx *joo*
Myst

Posts: 95

#39 • • Myst
Parham & Dominic Plaza Remix on loistava!!! *jiihaa*
Avatar
#40 • • jesus Guest

Myst, 12.3.2006 11:52:
Parham & Dominic Plaza Remix on loistava!!! *jiihaa*



Alkuperäistä yhtään väheksymättä toi on kiva remix! *hih*