el ambiente,ending summer season 21.8.2005 @ hyvinkää

10 posts, 1 page, 2,446 views

jammer

#1 • • Edited jammer
Kesäkauden päättäjäiset sunnuntaina 21.08.05@level5,hyvinkää,klo:20-04.00
line-up:
Dallas Superstars (dj-set)
CosmicMan (medicine men)
Arde (medicine men)
Mocco (medicine men)
Jake (punavuoren soho)
Jammer (resident)
Nax (resident)

liput 3 (sis.narikka)

www.dallassuperstars.com
www.level5.fi
www.noisehouse.fi
Radarski

#2 • • Radarski
Mielenkiintosta täytyy tulla käymään.
Tainnu tasan kerran käydä levelissä.
Mites nää roomit on oikein järjestetty,
et mikä on missäkin? :)
jammer

#3 • • jammer
roomit on järjestetty siten että,kerroksessa yksi eli "liiterissä",soittaa CosmicMan ja Arde (01.-03.30) ja meikäläinen (23.-01.00).Kolmos tasossa on nax (20.-23.00),jake (23.-01.30) ja Dallas superstars (01.30-03.30).Chill out room tulee todennäköisesti siihen väliin eli tasoon kaksi.Jos ja kun keksimme kerrosten väliin äänieristeet jotta musiikki ei tulisi pahasti ristiin muista kerroksista.
jammer

#4 • • jammer
Ikävä kyllä joudumme luopumaan chill roomista koska musiikki tulee liikaa ristiin muista huoneista *nyyh*
Mutta muut huoneet täysissä tehoissa*hih*
hyyppa

#6 • • hyyppa
ja eikun menoks *jiihaa*
hyyppa

#7 • • hyyppa
ajjettä ... kyllä on kivat fiilikset illasta ... varsinkin kun ovat tänne "korpeen" jaksaneet moiset bileet järkätä!!! alakertaan oli nähty vaivaa ja siellä oli ilo käydä välillä kurkkaamassa menoa! ...itse heräsin biisiin rune - calabria josta alkoikin jorausputki joka kestikin loppuun saakka! dallasin biisit fast driving & i feel love toi hyvin tunnelmaa lattialle! hienot kemut! kiitosshh ja kumarrus!
Aisti

#8 • • Aisti Turtiloparabellum
Argh, nyt vasta tajusin katsoa paikkakunnan tälle, ja kun tajusin että se oli _täällä_ niin olikin jo liian myöhäistä. =I

Hyvä minä, toivottavasti vastaavanlainen tapahtuma toistuu..

*uuh*
SilverJo

#9 • • SilverJo I solemnly swear that I am up to no good.
Huu! Jopas oli reissu. *lmao**sydän* Juuri könysin työpaikalle etuajassa tekemään muodonmuutosta kiltiksi myyjätätiksi yli kymmenen alkomahooliannoksen ja melkeinpä yöttömän yön jälkeen. *pelle* Paikka oli mun mielestä täydellisen loistava, ei mitään negatiivista sanottavaa. *aplodit* (Ne vitoskerroksen sohvat oli ehkä hitusen liian hyvät *vink*) Lisää bileitä tänne! *joo* Muzakki ei ollut sitä mikä yleensä saa mut pomppimaan, mut fiilikset oli enivei kattoakin korkeammalla. *jiihaa* Ja tulihan sitä kiksuakin pikkusen. *iloinen* Palvelu pelasi paremmin kuin hyvin ja seura oli mitä parhainta! *plur*

*kiitoskiitos*

--
Broken words always
start as thoughts.
Clean thinking keeps
things beautiful.

jammer

#10 • • jammer
Aivan mahtavaa että on maistunut sunnuntaiset rallit.
Iso kiitos kaikille paikalla olijoille ja kaikille dj:lle.
Lisää on luvassa.Ensi kuussa todennäköisesti ihan normi el ambiente eli minä ja nax vain soittelemassa mutta lokakuussa jotain vähän isompaa taas.
Ehdotuksia dj:stä/livestä otetaan vastaan mielellään....*nauru*
Hola!!!