O: Huonekaluja

6 posts, 1 page, 1,749 views

Verano

Posts: 4,649

#1 • • Edited Verano Merituuli
Pistetäänpä tänne, jos jollain sattumalta olisi tarvetta päästä eroon (hyväkuntoisista) seuraavista:

-vaatekaappi, n. 1-1,5 m leveä, pitäisi olla laatikoita/ hyllyjä, toisella puolella voi olla tankokin.

-lipasto, n. 1 m leveä, korkeus myös metrin luokkaa. Eli sellainen jossa vetolaatikoita.

-matto, mahdollisimman iso, väri punainen/ okra /ruskea -linjalla.

-ehkäpä nojatuolikin voisi löytää mun luota uuden kodin.

Kiitos!

Huonekalut siis ovat asettumassa Helsingin keskustaan, että mielellään pääkaupunkiseudulta jos voisi noutaa.
Jarsseli

Posts: 356

#2 • • Jarsseli

Verano, 4.8.2005 16:48:
Pistetäänpä tänne, jos jollain sattumalta olisi tarvetta päästä eroon (hyväkuntoisista) seuraavista:

-vaatekaappi, n. 1-1,5 m leveä, pitäisi olla laatikoita/ hyllyjä, toisella puolella voi olla tankokin.

-lipasto, n. 1 m leveä, korkeus myös metrin luokkaa. Eli sellainen jossa vetolaatikoita.

-matto, mahdollisimman iso, väri punainen/ okra /ruskea -linjalla.

-ehkäpä nojatuolikin voisi löytää mun luota uuden kodin.

Kiitos!

Huonekalut siis ovat asettumassa Helsingin keskustaan, että mielellään pääkaupunkiseudulta jos voisi noutaa.



kiinnostaisko villamatto, 140#200cm, beigepohjalla siniharmaita kuvia, kuin uusi!
Fyrisch

Posts: 4,525

#3 • • Fyrisch
kannattaa muuten käydä kierrätyskeskukses kattoo, sielt löytää kaikkee siistii, paljon laatutavaraa krääsän seas :)
Verano

Posts: 4,649

#4 • • Verano Merituuli

Fyraett, 6.8.2005 23:41:
kannattaa muuten käydä kierrätyskeskukses kattoo, sielt löytää kaikkee siistii, paljon laatutavaraa krääsän seas :)



Juu olen menossa kyllä :) samoin ajattelin vähän kierrellä kauppoja, joissa myydään käytettyjä huonekaluja, tosin tuol kierrätyskeskuksessa on ainakin yleisesti ottaen halvempaa ja tosiaan voi tehdä vaikka minkämoisia löytöjä!

Onpa kivaa muuttaa ja sisustella uutta kotia kohtapuoliin!

Jarsselille laitoin privaa :)
Aika hyvin on tullut jo yhteydenottoja, kiitos!
Fyrisch

Posts: 4,525

#5 • • Fyrisch

Verano, 7.8.2005 18:47:
---
Fyraett, 6.8.2005 23:41:
kannattaa muuten käydä kierrätyskeskukses kattoo, sielt löytää kaikkee siistii, paljon laatutavaraa krääsän seas :)

---


Juu olen menossa kyllä :)



Kannattaa mennä sit suoraan espoon kierrätyskeskukseen koska siel on paljon halvempaa ku helsingin mestas, ja se espoon kk on paljon isompi.. toivottavasti löydät mitä etsit, ite löysin luksus kunnos olevan kulmasohvan: 15e :)
Verano

Posts: 4,649

#6 • • Verano Merituuli

Fyraett,

Kannattaa mennä sit suoraan espoon kierrätyskeskukseen.



Kiitoksia vinkistä! =) En tiennytkään et sielläkin on sellanen. Sinne siis ensin!