Säde Proudly Presents: LAB-4, Proteus 10 years of Hard NRG 17.9.2005 @ helsinki

257 posts, 13 pages, 43,136 views

Mar6

#181 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Remotion, 19.9.2005 00:46:
---
Mar6, 19.9.2005 00:14:
Mietin et uskallanko avata suuni vielä, mut ehkä mä viel uskallan..
Remotion saa minut käsittämään asian niin että Lab4:sen jengi on kumminkin muualla niin tunnettua kuten proteuskin joten oisko siksi että herra halailee heitä mielellään, neonihan ei kumminkaan niin suuresti ole ulkomailla toitottanut..(Lab4 siis ehkä hiukan starampaa porukkaa kun neon) Tosin halailkoon ketä halailee ja omista syistään, tehkööt kuten parhaaksi näkee, jotenkin vaan näkee ettei näiden kahden yhteishenki ole enää niin vahvaa..

---

DODDII, hyvänhän se meni! :) joku tajuskin mitä ajoin takaa... näytti vaan neoni aika vittuuntuneelta siin lopuks. mut eipä oo mun asia ei...

Oho... Joskus joku tajuaa.. Ymmärrän siis pointtisi täysin.
Varmasti sitä otti päähän.. Mutta olis se kiva nähdä kun äijät vetäis vaikka yhteisen setin :) Sattuu meinaan olemaan vanhassa muistissa esim b2b :)

--
-Where there is house there is a home-

nomic

#183 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Itse bileistä jäi hyvä fiilis, oli taas oikein mainiota koko illan *hymy*
Friikin setin loppupuolisko oli jotain erittäin sopivaa *hihu*
Jone

#184 • • Edited Jone Archibald Haddock

Remotion, 18.9.2005 23:43:
Mua jotenkin kävi sääliksi Neonia siinä lopuksi kun seisoskelin ukon vieressä lattialla, kun LAB-4 miehet ja Proteus suuri eleisesti halailivat lavalla...

ennen oli aina harri ja toni b2b settejä jne. nyt vissii proteus o tajunnut et halailemalla oikeita staroja pääsee etenemään omalla uralla.
Luulis että siel lavalla ois lopuks ollut tilaa myös neonille, tritonille etc alkuperäselle säde porukalle ottamassa niitä kiitoksia...

Voi jeesus mitä täydellistä paskaa. Todella vaikea kuvitella mistä mielen syvimmistä syövereistä saadaan vedetyksi esiin tällaisia korkealentoisia ja likipitäen psykedeelisellä tasolla omituisia ajatelmia. Sanonta "tikusta asiaa" ei edes käy tähän tilanteeseen, koska sen käyttäminen edellyttäisi, että väittämässä olisi edes pieni kiinnepiste todellisuuden kanssa.

Ei ihme et mä en "etene urallani" - haliminen ei koskaan oo ollut niin mun juttuni. Nyt asiaan tulee kyllä korjaus.

-

BTW:
Itselläni oli bileissä todella kivaa pitkästä aikaa. Tritonin ja Lab4:n seteistä jaksoin jopa käydä parit biisit tanssimassakin. Muutenkin oli yllättävänkin siistiä.
Jonne

#185 • • Edited Jonne Member of Private Trainer Association
*nauru* Hyvä Jone*aplodit*Huippukuittaus taas kehiin.. Ja halata todellakin pitää jos siltä tuntuu ja olo sillä paranee..Ura tuskin paranee,mutta se hyvä fiilis säilyy ja ihmissuhteet..*tanssittel* Hitsi ku en mukaan ehtiny..kun mun ura ei ainaskaan halimalla parane..Sillä,kun en kokeista läpi pääse..*igor*
T-mu

#187 • • Edited T-mu Läskimooses

Jone, 19.9.2005 07:27:

Ei ihme et mä en "etene urallani" - haliminen ei koskaan oo ollut niin mun juttuni. Nyt asiaan tulee kyllä korjaus.

Mä näin kerran säteissä ku sä kaulailit Harria.
Taisit samalla leperrellä jotain tyyliin "eikös Harri nää mun kuvat oo niin hyvä et voisin tulla enskerrallakin kuvaamaan vai mitä Harri joohan Harri??"

*lmao*

Unohdin kirjottaa et mulla on vähän sama tapa buukkailla orkesterillemme keikkaa *hih*
Individual

#188 • • Individual HYPNO!

T-mu, 19.9.2005 10:19:
---

---

Taisit samalla leperrellä jotain tyyliin "eikös Harri nää mun kuvat oo niin hyvä et voisin tulla enskerrallakin kuvaamaan vai mitä Harri joohan Harri??"

*lmao*

Hahahahah! *lmao*
ninni

#189 • • ninni sydän
sitä se oli mitä odotinki *jiihaa*
*nauru*

--
äitini tietää etten ole normaali lapsi
*tirsk*

Jone

#190 • • Jone Archibald Haddock

*lmao*

Teemu, mä oon niinq luullu et sä oot mun ystävä ja nyt sä kerrot tällasii diippei salaisuuksii ihan kaikille. Koko maailmalle ei saa kertoo et skilleillä ei oo paskankaan väliä vaan ylöspäin pääsee ainoastaan halimalla, koska jos muutkin tajuu ton niin sit kaikki vaan niinq halii ja se menettää merkityksensä tapana kiivetä uransa portailla.

Niinq. Ihan tosi hei jätkät.
tumpsi

#191 • • tumpsi rekisteröitymätön
*halail* *ökkö*
remotion

#192 • • remotion nostatus guru

Individual, 19.9.2005 10:19:
---
---

---

*lmao*

---

Hahahahah! *lmao*

EHHEHE, eikö tää vitsi oo nyt jo kulutettu loppuun.*igor*
Jone

#193 • • Edited Jone Archibald Haddock

Remotion, 19.9.2005 10:38:
EHHEHE, eikö tää vitsi oo nyt jo kulutettu loppuun.*igor*

Kyllä se on nyt niin ettei näin hyvä läppä hevillä unohdu. Muistetaan kuitenkin olla kiitollisia sulle siitä että pistit sen alulle. Se olis ikävää jos joku muu sais kreditit neronleimauksestasi.
anis

#194 • • anis
Siis huhhuh mitkä pippalot! En muista,milloin viimeks ois ollu näin siistii...*jiihaa*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

superwoman

#195 • • superwoman toinen jalka jo...
Loistavat kekkerit, kun paikka saatiin kunnolla täyteen. Tilaa tanssimiseen riitti kuitenkin, kun ei iteään ihan joka hetki eturiviin tungennut.

Proteus oli mitä odotin. Eli loistava. Lab-4 hieman vaisu.

Näitä taas lisää!

--
...just visiting...

Claquesous

#196 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Meitsil oli silleen kivaa bileissä, vaikkei tota bilefiilist ollu taas kovinkaan paljoo... Pääsinpähän himasta hajoomasta tapaamaan frendei hyvän muzaquen tahdissa. Ens kerral on toivottavast enemmän motivaatzioo vähä danssailla eikä vaa hengailla jauhamassa skeissee.

Loppukaneettina totean, että kyllä Säteet on kuitenkin poikaa.

--
32. of December

Tonzaa

#197 • • Tonzaa
tosisiiistiiii!!!! rupes kyllä siä ylhäällä jumittaan vähä liikaa meinasin nukahtaa sinne parvelle.. liikaa läpyä:D^^*sydän*.. mut musiikki kuulosti kyllä tosi mageelta.. komeita asusteita ja kova meininki.. ja kukaan ei ees haastanu riitaa,,;D *hihu*

--
jos minä en oo sekasin, niin kuka sit on?

Zeni-

#198 • • Zeni- Funky Little Man
Oli oikeen mukavat bileet jälleen.
LAB-4 rokkas ja niinkuin kaikki muutkin
Kiitos *hih*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

remotion

#200 • • remotion nostatus guru

Jone, 19.9.2005 10:42:
Kyllä se on nyt niin ettei näin hyvä läppä hevillä unohdu. Muistetaan kuitenkin olla kiitollisia sulle siitä että pistit sen alulle. Se olis ikävää jos joku muu sais kreditit neronleimauksestasi.

Anteeksi muuta mikäs kotipoliisi sä olet mun henkilökohtasia mielipiteitä tuomitsee. varsinkaan kun koko postauksen pointtikin jäi ymmärtämättä. no tähän ei tarvii sitten vinoilla enää enempää.
btw. Kiitos hyvistä kuvista! *hymy*