tai no, ainakin bisse oli hyvää
257 posts, 13 pages, 43,157 views
mayah, 18.9.2005 12:02:
Tais olla illan paras esiintyjä..
yukie^, 18.9.2005 14:23:
Outoo ku porukka ei osaa kuunnella musaa ilman, että on vetäny ihan perseet. Kauhee känniääliöiden ilta. Sori vaa, vaikka olihan osa siellä ihan musan eikä viinan takia, mutta en ole kyllä ennen ollut bileissä joissa noin moni on ollut ihan sekaisin, vaikka kyllähän mua varoteltiinkin. Luulis vaan, että illasta haluais muistaakkin jotain.
..No oli hauskaaki välillä, onneks. Älkää ihmiset ottako liian tosissanne. Oon vaa angstinen teini.
Deagol, 18.9.2005 12:21:
Aivan mahtavat pirskeet! Niin artisteilta ja ihmisiltä.
SUURI KIITOS SINULLE JOKA HIEROIT SELKÄÄNI! Auttoi ihan törkeesti.
Ja taas kerran anteeksi teille kaikille, joita tuuppasin tai huitaisin. En tee sitä tahallani. Minun näkyvyyteni on "rajoittunut" ja en aina näe, jos joku kävelee kohti. Anteeksi
Lisäksi tahdon kiittää kaikista mukavista kommenteista, joita ihanat ihmiset jakeli . Ja kaikkille kavereille ISO . Teitä olikin sankoin joukoin liikenteessä .
Nyt vaan makoilen ja yritän helliä aristavaa kehoani, jotta keskiviikkona jaksaa taas. Tälläisiä lisää.
Outoo ku porukka ei osaa kuunnella musaa ilman, että on vetäny ihan perseet. Kauhee känniääliöiden ilta. Sori vaa, vaikka olihan osa siellä ihan musan eikä viinan takia, mutta en ole kyllä ennen ollut bileissä joissa noin moni on ollut ihan sekaisin, vaikka kyllähän mua varoteltiinkin. Luulis vaan, että illasta haluais muistaakkin jotain.
..No oli hauskaaki välillä, onneks. Älkää ihmiset ottako liian tosissanne. Oon vaa angstinen teini.
Outoo ku porukka ei osaa kuunnella musaa ilman, että on vetäny ihan perseet.
Kauhee känniääliöiden ilta. Sori vaa, vaikka olihan osa siellä ihan musan eikä viinan takia, mutta en ole kyllä ennen ollut bileissä joissa noin moni on ollut ihan sekaisin, vaikka kyllähän mua varoteltiinkin.
Mar6, 18.9.2005 14:48:
Joo jokaisen oma asia se on.. Jos tykkää olla hirveissä kuoseissa bileissä niin olkoon..
Mutta sitten jos tulee joku tavis känniääliö heilumaan niin ne vituttaa aina.
astaroth, 18.9.2005 14:55:
---
Joo jokaisen oma asia se on.. Jos tykkää olla hirveissä kuoseissa bileissä niin olkoon..
---
...musta tämä ei ole kyllä järin fiksua, päihteestä riippumatta. ihan vaan noin yleisen viihtyvyyden takia.
---
---
mua vituttaa ihan saatanasti ne öyskäilevät ja kuolemaa tekevät lakkapäät ja ihanan hikisinä pöydänkulmaa majavana mutustavat kolahorot
mua vituttaa ihan saatanasti ne öyskäilevät ja kuolemaa tekevät lakkapäät ja ihanan hikisinä pöydänkulmaa majavana mutustavat kolahorot
120mg, 18.9.2005 14:31:
---
Deagol, 18.9.2005 12:21:
Aivan mahtavat pirskeet! Niin artisteilta ja ihmisiltä.
SUURI KIITOS SINULLE JOKA HIEROIT SELKÄÄNI! Auttoi ihan törkeesti.
Ja taas kerran anteeksi teille kaikille, joita tuuppasin tai huitaisin. En tee sitä tahallani. Minun näkyvyyteni on "rajoittunut" ja en aina näe, jos joku kävelee kohti. Anteeksi
Lisäksi tahdon kiittää kaikista mukavista kommenteista, joita ihanat ihmiset jakeli . Ja kaikkille kavereille ISO . Teitä olikin sankoin joukoin liikenteessä .
Nyt vaan makoilen ja yritän helliä aristavaa kehoani, jotta keskiviikkona jaksaa taas. Tälläisiä lisää.
---
Dear Mr. anti-suitsuke, could you please have that horrible thing washed.
You are functioning effectively as an reppellant with that sweat stenching rag.
anti, 18.9.2005 15:08:
---
---
Söpöööö x)