Club Alternative [ILMAINEN] 3.9.2005 @ Helsinki

43 posts, 3 pages, 8,633 views

JuHnu

Posts: 338

#21 • • JuHnu
täältä varmaa löydän itteni tänää,ainaki yritys on kova*jiihaa*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

UnityF

Posts: 15,721

#22 • • UnityF joo just se

Miztry, 3.9.2005 11:59:
täältä varmaa löydän itteni tänää,ainaki yritys on kova*jiihaa*



Mitä pahaa tehtäis? Ryöstetäänkö Elli? *juonittel* *pahis* *nauru*
JuHnu

Posts: 338

#23 • • JuHnu

UnityF, 3.9.2005 14:27:


Mitä pahaa tehtäis? Ryöstetäänkö Elli? *juonittel* *pahis* *nauru*



tää on sit sovittu juttu*pahis**vink**iihhih**nauru*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

yace

Posts: 463

#24 • • yace Progempi parempi
jee jee 5 tuntii 15 minuuttii si läks
sapeli

Posts: 11,768

#25 • • sapeli jokukukamikä?
Pitäisköhän tulla tänne verryttelemään? *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Mr.Pink

Posts: 307

#26 • • Mr.Pink

Saarre, 1.9.2005 17:49:
mitästyyliä kyseiset herrat soittaa kuneio tuttuja nimiä



mun setti tulee olemaan bassoelektroprogea eli toisinsanoen karnevaalihousea. *nauru*

Eli jtn angellon tuotantoa ja muuta vastaavaa. Sit yhdessä soitetaan(kaiketi) tribaalia/jtn tummempaa.

--
Lost in the silver box.

TA.Näri

Posts: 14

#27 • • TA.Näri
Ei pettänyt odotuksia ja koko ilta tuli sitä mitä odotinkin. Tuli lattiallaki viihdyttyy lähes koko bileiden ajan, lopussa alko kyl fysiikka puskee vastaan mut helvetin hyvää vääntöö alusta loppuun. Kiitos ja kumarrus*aplodit*
yace

Posts: 463

#28 • • yace Progempi parempi
jees oli kyl siistii olla soittaa ja nähä jengii siel tanssii kähee fiilis siis. Hyvät setit pablolt ja mr.pinkilt rok rok
UnityF

Posts: 15,721

#29 • • UnityF joo just se
Harmi kun en sittenkään päässy paikalle.. *uuh*
Mie olin sit kotona.. kunnon koti vkl, minnekkään en liikunu.. *ding*
Veivi

Posts: 971

#30 • • Veivi Pablo
huh, olipas onnistunut ilta vaikka lopussa olikin jo tooooooooooosi kännissä. ihan mukavasti oli porukkaa paikalla ja tanssilattiallekkin porukka tiensä löysi! *aplodit* Hauskaa oli ja mahtavia ihmisiä paikalla, loistavaa! *sydän*


Ps. "Pillukarvoja!" *nauru*
Avatar
#31 • • Joe Le Bon Guest

Veivi,
Ps. "Pillukarvoja!" *nauru*



ps. missä? *hih*
Jone

Posts: 8,258

#33 • • Edited Jone Archibald Haddock
Onko "ILMAINEN" tämän Club Alternativen kyseisen tapahtuman nimi? Jos ei ole, niin mitä se tekee tapahtuman nimikentässä ja vieläpä AWESOMENA?
Ninka

Posts: 564

#34 • • Ninka

Veivi, 4.9.2005 16:32:
---
disko_joe, 4.9.2005 16:30:
---
Veivi,
Ps. "Pillukarvoja!" *nauru*

---


ps. missä? *hih*

---


premissä *nauru*


[pieni]ja neulassa[/pieni]



sen unen sekaisen oloni lävitse kuulin jossain vaiheessa jonkn huutavan noin *hihu*

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

hemuz

Posts: 2,178

#35 • • hemuz kätevä emäntä
kiitos *sydän*
skywalker

Posts: 159

#36 • • Edited skywalker mr.miyagi
nää oli ihan mukavat kemut,hyvät ystävät oli lähes kaikki paikalla*sydän*.oli mukava käydä polkemassa lattialla välillä,harmi vaan että olin kuskina,tosin omasta vapaasta tahdosta.(must oooon tuuuullu urheiluhullu)*hahjust*....kalja ois maistunu,mut tulee vaan kauhee krapula ja urheileminen kärsii.
pieniä fiboja tuli soittajille illan aikana,osa virheistä taisi ainakin olla soittovehkeiden syytä/Tupu,Hupu ja Lupu näyttivät olevan aika kekkulissa loppua kohden mentäessä...en tiedä oliko hyvä juttu mut pää-asia että on hauskaa,sehän tässä varmaan tärkeintä on!
soittovirheet ei mua haitannu ku en ole mikään yli kriittinen pelle. hyvää musaa oli mukava kuunnella/fiilistellä kavereiden kanssa.*piis*.
loppua kohden juttu meni synkemmäks joka ymmärtääkseni oli tarkoitus.tässä vaiheessa olisi henk.koht. pitänyt olla oikeanlaisessa moodissa,meni taas tän musamaku vammailun puolelle...*hymy*.

kiitos yacelle,pöllälle ja herra vaaleanpunaiselle*kiitoskiitos*.

--
you don`t know the power of the dark side

yace

Posts: 463

#37 • • yace Progempi parempi

skywalker, 5.9.2005 11:03:
nää oli ihan mukavat kemut,hyvät ystävät oli lähes kaikki paikalla*sydän*.oli mukava käydä polkemassa lattialla välillä,harmi vaan että olin kuskina,tosin omasta vapaasta tahdosta.(must oooon tuuuullu urheiluhullu)*hahjust*....kalja ois maistunu,mut tulee vaan kauhee krapula ja urheileminen kärsii.
pieniä fiboja tuli soittajille illan aikana,osa virheistä taisi ainakin olla soittovehkeiden syytä/Tupu,Hupu ja Lupu näyttivät olevan aika kekkulissa loppua kohden mentäessä...en tiedä oliko hyvä juttu mut pää-asia että on hauskaa,sehän tässä varmaan tärkeintä on!
soittovirheet ei mua haitannu ku en ole mikään yli kriittinen pelle. hyvää musaa oli mukava kuunnella/fiilistellä kavereiden kanssa.*piis*.
loppua kohden juttu meni synkemmäks joka ymmärtääkseni oli tarkoitus.tässä vaiheessa olisi henk.koht. pitänyt olla oikeanlaisessa moodissa,meni taas tän musamaku vammailun puolelle...*hymy*.

kiitos yacelle,pöllälle ja herra vaaleanpunaiselle*kiitoskiitos*.



joo niku tos mr pablo totes nii neulassa oli pillukarvoja joka aiheutti ainakin jotain ongelmaa
kuolo

Posts: 90

#38 • • kuolo elo

skywalker, 5.9.2005 11:03:
pieniä fiboja tuli soittajille illan aikana,osa virheistä taisi ainakin olla soittovehkeiden syytä/Tupu,Hupu ja Lupu näyttivät olevan aika kekkulissa loppua kohden mentäessä...en tiedä oliko hyvä juttu mut pää-asia että on hauskaa,sehän tässä varmaan tärkeintä on!



On aina huvittavaa mennä johonki mestaan kuuntelemaan musaa jos sitä sit soitetaan päin veetä IDMIDM!
Ja aina kiva nähä järjestäjiä/esiintyjiä plexeis: TJEU Barathrumin keikat joissa laulaja laulaa mikistä ohi

--
18 and life to go
and counting..

kolina

Posts: 315

#39 • • kolina
Hyvät setit oli! PA:ssa tms. tais olla jotain häikkää, kun välillä ylä-äänet katos yhtäkkiä ja äänentaso heitteli kesken biisiä kummallisesti.. vai johtuiko sekin niistä karvoista? *nauru*
blade

Posts: 484

#40 • • Edited blade Otus.
Noniin. Taas elävien kirjoissa jotenkin. *iloinen*

Loisto iltamat kyllä todellakin! *aplodit* Herrat veti kyllä aika loisto setin. Jotenkin valmistauduin jo hieman "synkempään" ja varauksin iltaan, mutta kuten pöllälle sanoin äijät huijas joraa koko illaksi. *muhaha**aplodit* Pari frendiä tulikin paikalle yllättäen vaikka luulin etteivät... kaikinpuolin loisto ilta!!!

...Pillukarva <- illanässä! *muhaha*

--
Energy.