Klubbaajia meripäiville 2005.. onko tulos?

17 posts, 1 page, 6,231 views

Yediah

Posts: 1,090

#1 • • Yediah FINRG, Spacehouse
mä meen ainaski käväsee
Claquesous

Posts: 3,206

#2 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Kai sitä pitää tulla pyörähtää.. frendi asuuki Eaglessa iha opiskeluje puolesta enkä ookkaa nähny sitäkää jätkää ikuisuutee ni oon menos verestää vanhoja asevelisiteitä. Siinä sivus tulee taas varmaanki huollettuu toi nestetankkaus iha perusteellisesti ja muutenkin harrastettuu yleistä häröilyy.

--
32. of December

nethr

Posts: 763

#3 • • nethr !!
Piti lähtee, mutta budjetti sano poks ja muutenkin on sutinaa riittämiin ihan kotopuolessakin. Ehkä sit ens vuonna paremmilla suunnitelmilla tänne *heiii*

--
xD

Claquesous

Posts: 3,206

#6 • • Claquesous viidettä kolonnaa

mange, 28.7.2005 18:54:
Ollut tossa kaverin kanssa puhetta että ehkäpä tänne tultaisi ja kenties mentäisi käymään Spicessä...



Vois kyl mennä ainaki tsekittää toi spice.. näyttää äärimmäisen kiinnostavalt (lue: ilmaiselta). Ei sit ainakaa menis taas siihe, et ekaks hengaillaa puistos tp:eiden kaa ja sit lopuks menee johonki niist Eaglen mahtimestoist pämppäämää.

--
32. of December

Holle

Posts: 793

#7 • • Holle Beach X Member
Meripäivät on SE tapahtuma, jolloin jokainen kotkalainen saa luvan kanssa olla hölmö kerran vuodessa. Kaikki kainalofarkku-porukka on silloin liikkeellä ja meno sen mukaista. Nyt sentään on jotain bilemeininkiä, mikä on tosi jees, mutta jos olet teini-ikäinen, niin meripäivät tarjoavat sinulle stand up-komiikkaa, formuloiden katsomista ja ilotulituksen. Näillä artikkeleilla paikallislehti hehkutti nuorison ohjelmatarjontaa. Jengi ördaa puistoissa ja sinne ei saada minkäänlaista ohjelmaa nuorisolle, vaikka sitä kaivattaisiin. (nimim. yrittänyt ja luovuttanut). Mehupäivät ovat vain kaljanjuontifestarit huonoimmasta päästä.
Mutta tervetuloa vaan kaikki!!!
stimbeh

Posts: 400

#8 • • Edited stimbeh Moriheimoreilee.

Holle, 28.7.2005 23:44:
Meripäivät on SE tapahtuma, jolloin jokainen kotkalainen saa luvan kanssa olla hölmö kerran vuodessa. ... Mutta tervetuloa vaan kaikki!!!



Aamen.

Holle kiteytti hyvin, voisinpa sanoa jopa erinomaisesti, Meripäivien olemuksen.

Itekin yritän Helsingissä asustaa mutta kyllähän syntyperäisenä Kymiläisenä* Meripäivien aikaan pitää Kotkassa tulla käymään! Jos ei muuten niin ainakin tulla (tänäkin vuonna) toteamaan niiden turhuus.

Mutta kaikki vaan Kotkansaarelle. Sipparissa tai Palskilla nähdään! *vink* ...not

(* Ei kuittailua. Mä heitän vyölaukun selkäpuolelle ja salihousut vipattaen poltan teidät talot! *pahis*)

EDIT: typ0

--
Flow with the go.

lem0n

Posts: 15

#9 • • Edited lem0n
Jeps, menossa ollaan! *joo*
Individual

Posts: 10,942

#10 • • Individual HYPNO!

stimbe, 28.7.2005 23:57:

Itekin yritän Helsingissä asustaa mutta kyllähän syntyperäisenä Kymiläisenä* Meripäivien aikaan pitää Kotkassa tulla käymään! Jos ei muuten niin ainakin tulla (tänäkin vuonna) toteamaan niiden turhuus.

(* Ei kuittailua. Mä heitän vyölaukun selkäpuolelle ja salihousut vipattaen poltan teidät talot! *pahis*)

EDIT: typ0



Hahahah! *lmao*
Ita

Posts: 153

#11 • • Ita pikkune
joo kylhä tääl ollaa paraikaa :P
LoFi

Posts: 726

#12 • • LoFi
Huomenna vasta..
Eka kärsin lauantai päivän töissä ja sitten sieltä iltaseitsemältä starttaan kohti Kotkaa ja sen sivistyneitä viininaukkailu juhlia *justjoo* varmaan jo kaikki ihan tuhannen päissään ku mä vasta saavun paikalle
Individual

Posts: 10,942

#13 • • Individual HYPNO!

Holle, 28.7.2005 23:44:
-klip-



Joo, kyllä vuodesta toiseen jaksan ihmetellä Meripäivien tarjontaa alle 18 vuotiaille. Sitä ei käytännössä ole ja meinasi kyllä mennä kahvi väärään kurkkuun kun itsekin lukaisin mitä "Meripäivät nuorille tänä vuonna tarjoaa." Taisi paras lausunto olla männävuosina, että "Onhan täällä nuorille purjelaivat." Käytännössä tämä tarkoittaa siis nuorison valtaamaa Sibeliuspuistoa ja armotonta dokaamista.

Lasten Meripäivät täällä kyllä ansiokkaasti huolehtii siitä, että tarjontaa löytyy runsaasti ihan perheen pienimmille, mutta se tuskin tuollaisia teinejä paljon kiinnostaa. Luulisi, että Meripäivät järjestäisivät joku kerta jotain konserttia myös muillekin kuin +30 v. yleisöllle, tyyliin Apulanta, Pikku G, The Rasmus tai mitä nyt se nuoriso nyt kuunteleekaan, mutta eihän sellainen teinijoukko tietenkään osta Meripäiväareenan oheispalveluita ( lue= kaljaa ) samalla volyymilla kuin vanhempi väki.
Individual

Posts: 10,942

#14 • • Individual HYPNO!

LoFi, 29.7.2005 14:59:
Huomenna vasta..
Eka kärsin lauantai päivän töissä ja sitten sieltä iltaseitsemältä starttaan kohti Kotkaa ja sen sivistyneitä viininaukkailu juhlia *justjoo* varmaan jo kaikki ihan tuhannen päissään ku mä vasta saavun paikalle



You can count on that! *nauru*
Yediah

Posts: 1,090

#15 • • Yediah FINRG, Spacehouse
porukkahan innostu.. hyvin vetää kommentteja tää topikki
aleksisi

Posts: 282

#16 • • aleksisi
..kotkaan tullaan, eli töissä ollaan. No, pitäähän jonkun se juhlakansa siihen kuuluisaan meripäivätilaansa juottaa...*piis*

--
siellä missä jatkot..

lostgone

Posts: 2,493

#17 • • lostgone
Olin ja olen kohta taas uudestaan. Jos nähtiin tai nähdään: Anteeksi.*känni*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.