Beam - Odin (Allende Remix) [progressive melodic trance, including dub remix]

6 posts, 1 page, 1,963 views

a98

Posts: 871

#1 • • Edited a98
pistetääs tämä nyt jakoon ihan kokonaisena, tuo varmasti enemmän iloa näin kun meikän kovalevyllä.

trance.nun järjestämään remix kilpailuun tehty biisi, ja oli kilpailun kolmas, mutta vaan voittaja otettiin levylle, siispä jakoon..

tyyli on jotain melodisen trancen ja progemman soundin väliltä.

edit: linkit poistettu
Veivi

Posts: 971

#3 • • Edited Veivi Pablo
*sydän* *sydän* *sydän*

Olipas kyllä plurina raita! Täs oli kyl toi tuotanto aivan törkeen hyvää. *joo* Onhan tää aika ilonen biisi mut siis tosi hyvin väsätty ja pantu kasaan, varsinki ku kuulin ton ekan version aiemmin joka kuullosti jo sillon hyvin tehdyltä. Ei ehkä sovi synkimpiin koloihin soitettavaks mut messiin tää ottais varmasti. *yessir*

*piis*

EDIT: Nii ja tää dubhan sun ois sinne pitäny lähettää *sydän*
a98

Posts: 871

#4 • • a98
jaahas näköjään beam traxxillä olikin jotain suunnitelmia näille biiseille, eivät vaan olleet vaivautuneet mulle kertomaan. joten jouduin poistamaan nuo 320kbps versiot, mutta tässä nyt ainakin vielä hetken aikaa 128kbps..

jos haluaa tämän soittoon, niin privalla voi tiedustella noita parempia versioita
Mike Kila

Posts: 306

#5 • • Mike Kila
Tää biisi on kyl mulle ainakin ehdottomia tämän vuoden voimasoittoja! Oon rakastunu tähän biisiin *sydän*. Ja ei mitää dubbeja, vokaalit tekee tän biisin.
Avatar
#6 • • Sunshine^82 Guest
Oi joi kyl on kaunista kuunneltavaa! Laulajallakin on hyvä ääni.. *kiitoskiitos*