[reiv:] @ Fever 4.11: Damon Wild (Pump Panel, NY) @ Helsinki

26 posts, 2 pages, 6,822 views

juGis

Posts: 563

#21 • • juGis
Joo, oli kyllä loistavat kekkerit! Herra Wild pisti kyllä punttiin vibaa ja paljon oli kavereita / tuttuja paikalla myös, joka kyllä lämmitti sydäntä. Kiitos [reiv:]:ille (taas) hyvin onnistuneista kemuista ja ystäville seurasta (kiitos ja anteeks).

*sydän* *hali* *sydän*
-P

Posts: 4,972

#22 • • -P
ihan näppärät bileet kokonaisuudessaan. nessin ja damonin setit olivat rok mitä kuuli, tosin olisin tosiaan toivonut ehkä enemmän detroit -henkistä matskua wildilta, mutta aina ei voi voittaa :)

kiitos että toitte miehen suomeen.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Verano

Posts: 4,649

#23 • • Verano Merituuli
Olin sitten koko illan nojaamassa baaritiskiin, onneksi siihenkin kuului hyvin musiikki ja jalkaa tuli vähän poljettua ja päätä nyökyteltyä kummiskin.

Suuuperhauskaa *iloinen* Nyt on kyllä aika heikko olo, mutta vielä jaksaa yhden illan..
kolina

Posts: 315

#24 • • kolina
Ensinnäkin anti-propsit feverille ylihinnoitelluista juomista. Red Bull 5,50, pikkusidu 6 jne. *eikä* Baarimikkokin nyökytteli kun kysyin onko tänään jotenkin normaalia kalliimmat hinnat. Muuten tunnelma oli ihan jees. Musiikista: ehkäpä vähän liikaa klassikoita mun makuun.
faarao

Posts: 279

#25 • • faarao DramaQueen
Mä kyl tykkäsin.. *joo*
Oli joo aika älyttömän kallista... Lonkero 6 euroo.. Mun mielestä joskus ollu feverissäki halvempaa *ding*
shanja

Posts: 51

#26 • • shanja

faarao, 6.11.2005 14:16:
Oli joo aika älyttömän kallista... Lonkero 6 euroo.. Mun mielestä joskus ollu feverissäki halvempaa *ding*



Samaa tuli ihmeteltyä itsekin siinä vaiheessa kun kahteen oluttuoppiin ja rommikolaan kului lähes 19 euroa *eikä*
Muuten kyllä viihdyin todella hyvin!