Ilmaiset parkkipaikat Helsingissä

20 posts, 1 page, 21,050 views

r0n

Posts: 2,258

#1 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Eli missäpäin keskustan tuntumassa voin pysäköidä autoni maksutta? Tai edes suht. edullisesti?

Eilen koin suuren pettymyksen saatuani 40 pikavoiton VR:n makasiineilta, luulin alueen olevan maksutonta parkki-tilaa. "Pysäköinti kielletty - Makasiinialue", luulis väijyvän tarkemmin ens kerralla.

--
6er reihe

_atmos

Posts: 230

#2 • • _atmos
ilmainen parkkipaikka stadissa, arkipäivänä, on mulle jotain uutta. ois kieltämättä kiva tietää jos sellasia on.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#3 • • Lost-Soul los pallos
makasiineilla on se hyvin pieni pätkä "makasiinien asiakkaille" varattu kahdeksi tunniksi... ainakin itse olen kerran välttynyt sakkolapulta kun auto oli sillä alueella ja ikkunassa se sininen lätkä mistä näkee, koska olen tullut... *nauraa*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Galore

Posts: 131

#4 • • Galore
VR-makasiinien pieni pätkä (varattu muistaakseni makasiinien asiakkaille...*ding*) on tullut kyllä monta kertaa käytettyä hyväksi.
Riippuu minnepäin "keskustaa" haluu mennä, mut siellä rannantuntumassa (siis se rantatie, joka tulee siljan terminaaliin asti...*justjoo*), klippanin edustallahan on kokojoukko ilmaista tilaa. Muistaakseni vain joinain päivinä se on pysäköintikieltoaluetta. Viikonloppuisin on jo paljon helpompi saada kaara jonnein, esim. Korkeavuorenkadulla on ilmaisia pätkiä, tai sit koko töölö on käytännössä iltasin ja viikonloppusin käytettävissä.

--
¨kotahi¨

Avatar
#5 • • yana Guest
miten muuten noi asukaspaikoituskortit toimii? miten helppo mun olis esim hoitaa kaverille A alueen kortti kun ei itse sellaista tarvii kuitenkaan? (vaikka maksaahan sekin mutta ...)
Jazqa

Posts: 97

#6 • • Jazqa Nani Nani?!?
Pohjonen rautatienkatu on käsittääkseni iltasin maksuton (Ainakaaan vielä *koputtaa puuta* ei oo tullu sakkoja). Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???) Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä...

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Lost-Soul

Posts: 3,107

#7 • • Lost-Soul los pallos
Jazqa:

Pohjonen rautatienkatu on käsittääkseni iltasin maksuton (Ainakaaan vielä *koputtaa puuta* ei oo tullu sakkoja). Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???) Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä...


Pohjonen rautatiekatu on melkein kokonaan nykyisin dösille varattua aluetta. Ja onhan nyt kaikkialla helsinkii iltasin ilmaista, mut mut...

Niin ja kannattaa tietää että lappuliisat lähtee forumin yläkerrasta... eli ei kannata ihan siihen viereen väärin parkkeerata...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#8 • • tuntematon Guest
yana4000:

miten muuten noi asukaspaikoituskortit toimii? miten helppo mun olis esim hoitaa kaverille A alueen kortti kun ei itse sellaista tarvii kuitenkaan? (vaikka maksaahan sekin mutta ...)




Maksaa 36 vuodessa. Auton pitää olla sun nimissäs että saat sen kortin. Voihan sen sitten myöhemmin taas muuttaa kaveris nimelle. Toisaalta aikamoista säätöä, mutta onnistunee jos jaksaa kikkailla.
r0n

Posts: 2,258

#9 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
ja edellinen siis minulta.

--
6er reihe

r0n

Posts: 2,258

#10 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Jazqa:

Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???)



Arkadiankatu kauppiksen kohdalta meklun risteykseen asti on maksullinen molemmn puolin tietä. On mullakin tsägä siinä käynyt, kerran oon sakon saanut reilun vuoden aikana.
Harvemmin punahilkat siellä väijyy...thank God.

--
6er reihe

Galore

Posts: 131

#11 • • Galore
Sit jos sellanen kiva valkoinen lappu minigrip-pussissa sattuu yllättämään, niin kannattaa valittaa asiasta. Mä oon saanu kaksi valitusta läpi, kun oikein jankkasin. Tosin nää tapaukset oli Espoossa (Tapiolassa...), mut silti...
*pahis*Älkää alistuko lappuliisojen ylivaltaan!!!*pahis*

--
¨kotahi¨

ariel

Posts: 308

#12 • • ariel ananas
Jos jaksaa krunasta asti taapertaa tai raitsikalla suihkia keskustaan, niin siinä kirjan rannassa on iso liuta 24/7 maksuttomia paikkoja. Omiin tarkoituksiini varsin oivallisia.*joo*

--
Vous allez faire des merveilles!

Jazqa

Posts: 97

#13 • • Jazqa Nani Nani?!?
clubculture:

Jazqa: Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???)

Arkadiankatu kauppiksen kohdalta meklun risteykseen asti on maksullinen molemmn puolin tietä. On mullakin tsägä siinä käynyt, kerran oon sakon saanut reilun vuoden aikana.
Harvemmin punahilkat siellä väijyy...thank God.



Vai sillä tavalla! No, tietääpähän ens kerralla varoa.
Hmm... kantsis varmaan alkaa taasen katteleen niitä liikennemerkkejä. Säästyis paljolta pahalta pelkällä silmien pyörittelyllä...

Spänks!

[muokattu 6.3.2003 19:41]

--
3,4,5-trimethoxyphenethylamine
Guess what it is...?

Lounge_Lizard

Posts: 901

#14 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
Ilmainen parkkipaikka on vähän kuin ilmainen lounas....

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi

[Nuclear]

Posts: 5,855

#15 • • [Nuclear] el aprendiz
Ilmainen parkkis: Kisahallin parkkis (kaukana, tiedän), paitsi jos unohtaa laittaa kiekon kuten allekirjoittanut*iloinen* Sillon kyllä suututti, mutta vielä enemmän nauratti...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#16 • • bigfuut Guest
Yleensä tilaa on löytynyt ns. hiekkalaatikolta pohjoisenrautatiekadun ja leppäsuonkadun väliseltä alueelta.
Taitaa olla päivälläkin ilmainen ? Vai onko joku nähnyt siellä lippuautomaattia tai muuta.
Se toinen puoli niin houkutteleva kun onkin on sitten dösä parkkis.
Galore

Posts: 131

#17 • • Galore
Siellä domman edessä on tottatosiaan ilmaista parkkitilaa (jopa 24/7). Mut se "hiekkalaatikko" on kyl 93% täynnä, ainakin mun kokemusten mukaan...*igor*

--
¨kotahi¨

Tony

Posts: 11

#18 • • Tony
Kansallisteatterin takana olevat parkkipaikat taitaa olla ilmasia vielä (vai oisko niissäkin ollu jonkinlaiset aika rajotukset ?). Tosin siihen tarvitaan hieman tuuria jos sieltä saa vapaan paikan *ding*
Germitbiili

Posts: 1,070

#19 • • Germitbiili Ihmepoika
jos viittii ja haluu harrastaa peliliikkeitä ni sit ajaa kylmästi autonsa ressun lukion oppilaille tarkotetuille paikoille.......etupihalla on yleensä aina tilaa ja takana myös!!!ilmasia paikkoja!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

Germitbiili

Posts: 1,070

#20 • • Germitbiili Ihmepoika
J-Tone:

spanig:jos viittii ja haluu harrastaa peliliikkeitä ni sit ajaa kylmästi autonsa ressun lukion oppilaille tarkotetuille paikoille.......etupihalla on yleensä aina tilaa ja takana myös!!!ilmasia paikkoja!!!

Toi kuulostaa lupaavalta. Eikös niin, että siellä on joku hassun hauska opiskelijatodistus oppilailla kojelaudalla.



Kato ei meillä ainakaan ole ollu ja hyvin on aina sujunu!!!!!ei mitään valituksia tai sakkoja!!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK