Eilen koin suuren pettymyksen saatuani 40 pikavoiton VR:n makasiineilta, luulin alueen olevan maksutonta parkki-tilaa. "Pysäköinti kielletty - Makasiinialue", luulis väijyvän tarkemmin ens kerralla.
20 posts, 1 page, 21,251 views
Pohjonen rautatienkatu on käsittääkseni iltasin maksuton (Ainakaaan vielä *koputtaa puuta* ei oo tullu sakkoja). Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???) Korjatkaa ihmeessä jos oon väärässä...
miten muuten noi asukaspaikoituskortit toimii? miten helppo mun olis esim hoitaa kaverille A alueen kortti kun ei itse sellaista tarvii kuitenkaan? (vaikka maksaahan sekin mutta ...)
Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???)
Jazqa: Myöskään kauppiksen edestä en oo sakkoja saanu (lieneekö ollut onni matkassa???)
Arkadiankatu kauppiksen kohdalta meklun risteykseen asti on maksullinen molemmn puolin tietä. On mullakin tsägä siinä käynyt, kerran oon sakon saanut reilun vuoden aikana.
Harvemmin punahilkat siellä väijyy...thank God.
spanig:jos viittii ja haluu harrastaa peliliikkeitä ni sit ajaa kylmästi autonsa ressun lukion oppilaille tarkotetuille paikoille.......etupihalla on yleensä aina tilaa ja takana myös!!!ilmasia paikkoja!!!
Toi kuulostaa lupaavalta. Eikös niin, että siellä on joku hassun hauska opiskelijatodistus oppilailla kojelaudalla.