Farley Jackmaster Funk @ Tampere

304 posts, 16 pages, 69,601 views

%

Posts: 568

#281 • • Edited %

skiZma, 27.2.2006 21:04:
Päällimmäisenä jäi mieleen huonosti toteutettu sisäänpääsy ja tyly, kahteen kertaan narikasta rahastava henkilökunta lipputiskillä.


---
zasga, 27.2.2006 17:27:
Ihan paskat bileet mä en nähnyt tuolla, kuin 9 videoscreeniä vaikka 10 piti olla. Meni niin kun hieman fiilikset ja yks pyörivä valokin oli pimeenä. *eiei*

---


Enkä näköjään ollut ainoa, joka ei saanut tota screeniä lukumäärää ihan täsmään sen kanssa mitä oli mainostettu. Hauska ilta oli lopulta, kun vaan päästiin sisälle asti (ja siinä kyllä kesti) mut kusetuksen haju leijui aika voimakkaana.


No onneks oli sentään 9 screeniä, jos olis ollut 8 olisin lähtenyt samantien kotiin.

Eikös se narikka näin mennyt, että ennakkolippuun se ei pitänytkään kuulua ja jos ovelta osti niin silloin se näköjään oli mukana tossa 30 eurossa. Ja narikan lisäkäynneistä velotettiin euro? Vai mikä ihme tää narikan tuplalaskutus on?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

AaKo

Posts: 637

#282 • • AaKo Tosi veivaaja
vauhtia ja vaarallisia tilanteita, alkoholilla epäillään olleen osuutta asiaan *känni*
todella onnistuneet bileet!! kiitoksia paljo!

--
En se mää ollut!!!

Tarsu

Posts: 2,449

#283 • • Tarsu

salaisinko?, 27.2.2006 21:16:
---:D

ps. ei tuolta voi välttyä kun lukee tätä palautetta



no-ei-kyl!
:D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Kianga

Posts: 20

#284 • • Kianga
Pidin ja todella paljon pidinkin!!! Musiikki mieletöntä
ja valot juuri sopivat..*jiihaa*
Uskomattoman hyvä meininki kyllä oli loppuun saakka!
Nyt vaan alkaa jo helpottaan toi päkijöiden ja pohkeiden kipukin *hih* kjiäh.
Klubin puolelle ehkä pikkuisen miinuksen antaisin, sillä itse kun en tupakoi, en pystynyt siellä olemaankaan sen krääsän takia. *ding*

Kiitos ja kumarrus, tällaisia lisää!!! *pepsodent*

--
"aina niiin aurinkoinen..."

Nhadala

Posts: 7

#285 • • Nhadala
Juu, mulle jäi kans vähän ikävä fiilis siitä klubin puolesta. Kuin olis seinää päin kävelly, kun sinne meni. Aivan liikaa savua, eihän sellasta kestä kuin paatuneet tervakeuhkot ainoostaan. No offence. ;)

Ja mitä siihen sisääntuloon, niin meidän porukka pääsi siitä jonosta melko vaivatta, kun oli ennakkoliput, se on hyväksi todettu konsti.

--
~I like the way you move~

UzU

Posts: 2,361

#286 • • UzU [33100]

Nhadala, 27.2.2006 23:15:
Aivan liikaa savua, eihän sellasta kestä kuin paatuneet tervakeuhkot ainoostaan.



Puhutaanko nyt savukoneen savusta vai tupakansavusta. Ensimmäiseen mä pystyin vaikuttamaan, toiseen en. Ja ensimmäistä ei mun mielestä mitenkään kauheasti ollut.
Nhadala

Posts: 7

#287 • • Edited Nhadala

Puhutaanko nyt savukoneen savusta vai tupakansavusta. Ensimmäiseen mä pystyin vaikuttamaan, toiseen en. Ja ensimmäistä ei mun mielestä mitenkään kauheasti ollut.



Hmh, voisin opetella taas lukemaan vaihteeksi. Noh, kyllä mä veikkaisin, että sitä tupakansavua siellä enemmän oli, joten nou hätä. =) Mut toisaalta mua kyllä kiinnostaa muutenkin enemmän nopeatempoisemmat biitit, varmasti sillä oli savua suurempi merkitys. Tarkoitus ei nyt ollut mollata ketään millään lailla. Jos nyt joku kokee tulleensa loukatuksi, siitä syvät pahoitteluni.

--
~I like the way you move~

eemi

Posts: 186

#288 • • eemi

sparffo, 27.2.2006 19:03:
---
Jazmine,

1. se tyyppi jolla oli smiley nappi reppu+ mohikani fleda ja kiksukarva rannekkeet *aplodit**aplodit**nauru*



Meidän Jarppa, HC Paddington:) *hali* Ihan parasta biletysseuraa*aplodit**joo**plur*
Kauluspaita

Posts: 91

#289 • • Kauluspaita

UzU, 27.2.2006 20:44:
---
Kauluspaita, 27.2.2006 16:19:
Osaisiko joku kertoa miksi juuri tässä tapahtumassa kuvaaminen oli kielletty? *igor*

---


Olisko tiettyjen artistien toiveesta johtuen. Harvemmin tapahtuman järjestäjä itse haluaa kuvaamista kieltää. Asiasta oli kyllä infottu etukäteen joten turha siitä on kitistä.




Jees, ei tässä tarkoituskaan ollut kitistä, asia oli kyllä tiedossa. Lähinnä vain syy kiinnosti miksi moinen oli kielletty.

--
-Taistelu rauhan puolesta on samaa kuin naiminen neitsyyden puolesta-

anis

Posts: 2,451

#290 • • anis
Oli aivan mahtavaa*iloinen* Housenation ei petä ikinä. Tosin Marusha petti ja Angelillakin taisi olla vähän hakusessa toi miksaaminen. Mutta meininki oli kohdillaan ja sehän on tärkeintä*plur* Mutta mutta..Jotain jäi puuttumaan. Ja veikkaisinpa,että se taisi olla tuo Proteus,joka joutui perumaan..

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

homppa

Posts: 731

#292 • • homppa
...ainiin, olinko ainoa, jonka mielestä se sunblockin renkutus (joka itseasiassa on mun mielesetä ttosi hyvä xD) oli illan ehdoton antikliimaksi? mä vaan rupesin miettiin et onks tää vitsi vai wtf ja lopetin tanssimisen :P
kakku111

Posts: 146

#293 • • kakku111 pikku pioneeri
tosi mahtavat kemut oli *aplodit*

--
Sinä kysyit:
Kuka on karoliina?

Oraakkeli vastasi:
Joku omituinen hiihtelijä.

e-nergique

Posts: 568

#295 • • e-nergique STT
Oli NIIIIN kivaa!!! Ihan parasta pitkään aikaan!
Ja niin legendaarisia biisejä että aijjai!!! *plur*

Marusha ja Angel oli tosi kovat, minä kun en niin siitä tekniikasta paljon perusta jos vaan on tunnelma kohdallaan!

Nyt on kyllä varmaan pakko kierrellä mahdollisuuksien mukaan kaikki tulevat House Nationit läpi ja muistella vanhoja hyviä aikoja *iloinen*

Onnellinen olo jäi! *sydän*

Ai niin ja kivoja uusia tuttuja tuli taas! *tanssittel*

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

skiZma

Posts: 165

#296 • • skiZma Sammakko

zasga, 27.2.2006 21:28:

Eikös se narikka näin mennyt, että ennakkolippuun se ei pitänytkään kuulua ja jos ovelta osti niin silloin se näköjään oli mukana tossa 30 eurossa. Ja narikan lisäkäynneistä velotettiin euro? Vai mikä ihme tää narikan tuplalaskutus on?



Kyllä se oli selvää jo ennestään että narikka maksaa kaksi euroa per naama. Maksoin ensin oman narikkani ja sitten poikakaverini. Työntekijälle tämä kaikki oli kuitenkin kai vähän liikaa ja se meni sekaisin ja väitti että poikakaverin narikka on maksamatta. Meni sitten 6 kahden ihmisen narikoihin. *dissaa*

--
Ei minun tarvitse mitään todistaa, minä vastasin, sillä minulla on laserpistooli kädessäni.

chrisu

Posts: 30

#297 • • chrisu härö petteri
sika makeet bileet ja kiitos tytöille Tampere rules ja tullaan taas ens kerran kun oli niin häpy fiilis ....*iloinen*
wiquel

Posts: 25

#298 • • wiquel

juGis, 27.2.2006 12:54:
Ja ainiin, pahoittelen loppu illan pilliin puhaltamis-sessioista tanssilattian vasemmalla etupuolella *nauru* *blush*



Syytä onkin *toktok*

Ei vaan..pääasia että oli kivvaa..mulla ainakin, vaik puoli kolmelta loppui jaloista voima. Mut osuinpahan oikeeseen aikaan tilaan oman kyydin Tullintorin eteen! Siinä "roudariovea" vasten nojaillessa, kyytiä odottaessa oli hyvä fiilistellä ja kruunauksena Marusha sattui juuri poistumaan kyseisestä ovesta. Sai kiittää oikein kädestä pitäen ja vilkutella oikein kahteen kertaan kun poistui autolla. Luuli varmaan, että "täällähän on oikein HC fani, varmaan odottanut setin päättymisestä asti täällä ulkona!"*nauru*
Hitchhiker

Posts: 1,754

#299 • • Hitchhiker
Oli kyll ihan loistava keikka, itseä ei haitannut oikeastaan mikään paitsi se että väsymys iski turhan aikaiseen. Jäi potuttamaan etten nähny Nessin ja Orkidean viimistä hard b2b *ding*.
Avatar
#300 • • Elwira Guest
Marusha ei oikein sytyttänyt mutta Angelin aikaan oli tosi nastaa ja ei tyrinyt niin että korvat olisi särähtänyt.
Yksi pieni nujakka tuli siinä mun osalta ja jonkun tamperelaisen kilipään kun heitti tuopilla naamaan kävellessäni ohi. Se pisti suututtamaan ja vekki otsalla ärsyttämään oikein urakalla. Hedari oli kova takaisin tullessa laskuhumala tais olla pieni osasyy kanssa mutta se siitä illasta ja kovasti kiitoksia. *känni*