Farley Jackmaster Funk @ Tampere

304 posts, 16 pages, 69,733 views

Neogen

Posts: 105

#201 • • Neogen Vanha liitto.
Hyvät bileet oli! *aplodit* Lisää odotellessa...


Ainoat miinukst oli ne screeneillä pyörivät ylipitkät Nokian-mainokset. Ei kyl sopinu yhtään bileisiin ja se jonotus ulkona tultaessa. Ihme säätöö oli!

Muu olikin sit hyvää. Hyvä maku jäi.
e/v

Posts: 434

#202 • • e/v
House is a spiritual thing *sydän*

OMG. Jackmaster *joo*
vihtakauppias

Posts: 31

#203 • • vihtakauppias *Bilehiiri*
Oli kyl tosi metkat bileet ei voi muuta sanoa *jiihaa* ja en oo kerenny nukkuun niitten bileiden jälkeen *ding* otan kahvia ja kohta olutta tulevaan Suomi - Ruotsi ottelua varten *känni* SUOMI JYRÄÄÄÄ *sydän**sydän**sydän*

--
"Something bout those little Pills,
Unreal, The Thrills, They Yield, Until,
They kill a Million Brain Cells"

Defiz

Posts: 717

#204 • • Defiz
Loistavat bileet! Ei voi muuta sanoa.
Pääareenalla oli hyvä meininki kokoajan.. Valittamista ei juurikaan ole!

Tunnelma oli parhaimmillaan kun soi marusha - somewhere over the rainbow :)

Vaikka ostin lipun ennakkoon, ihmetytti silti korkea lipun hinta ovelta ostettuna.. 30e on aikas pajon!

5/5 ;)

--
-=Defiz=-
*Tampereelle Bileitä lisää*

-P

Posts: 4,972

#205 • • -P
farley "jackmaster" funk oli kyllä mitä lepposimpia/asiallisimpia jäbiä sekä yksiä parhaimpia dj:tä hetkeen mitä kuullut. todella isot propsit housenation -posselle tuon miehen tuomisesta!

kokonaisuudesasan ihan ok kinkerit ja cosmarikin soitti yllättävän tiukkaa matskua, josta farley jatkoi. marushan setti meni jotenkin ohi, mutta tulipa koettua sekin kolmannen kerran :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Raver71

Posts: 3,605

#206 • • Raver71 Elämäntapa reivaaja, dj raver
Siis niinkuin mitkä bileet oli!! Arvosana ainakin 10+ jopa 11... Jos jostain pitää vähän narista niin tuo sisään pääsy oli sanoisinko omituinen. Itse ei tarvinnut älyttömiä jonotella mutta hetken silti. Siis ehdottomasti parhaiden bileiden joukkoon koko reilun 11 vuotisen biletys uran aikana. Väittäisin että parhaat. Vanhan raven ystävänä mua hemmoteltiin koko ilta. Ja dekot oli älyn siistit. Valot oli kanssa hienot. Toimi... Ainoa oli että kun ei ollut kameraa mukana kuvauskiellon takia niin oli vähän "tylsää". Mutta odotan mielenkiinnolla seuraavia Housenation tapahtumia. Illan kruunasi Marushan nimmari sinkkuun. Niin toinen miinus oli ettei niitä laminoituja ennakko lippuja saanut itse pitää!! Oli meinaan niin siisti että olisi sitten vanhainkodissa ollut aikaa miettiä että kyllä noikin oli bileiden bileet... Mutta kaikesta huolimatta hymyilen kuin hangon keksi illan jälkeen. Ja pitkään. KIITOS!! 27 herätystä seuraavaan...
sapeli

Posts: 11,768

#207 • • sapeli jokukukamikä?

Raver71, 26.2.2006 13:21:
Niin toinen miinus oli ettei niitä laminoituja ennakko lippuja saanut itse pitää!!



Viimeks kun olin tullikamarin bileissä ni vaikkei niitä lippuja saanu pitää niin bileiden loputtua sellaisen sai nappaa muistoks uloskäynnin läheltä - ei näin sitten oltu järjestelty?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pouhou

Posts: 28

#208 • • Pouhou
Kummallista, itse sain kyllä pitää sen "laminoidun" ennakkolipun itselläni o_O

--
Oma veri kääntyy vastaan.

RantaPalleroinen

Posts: 512

#209 • • RantaPalleroinen
oih! *sydän*

nämä kemut menee kyllä helposti top10 osastoon! hieman vaan kiukutti ja väsytti kaiken sen tamppauksen jälkeen lähteä vielä ajamaan kohti helsinkiä. matkaseuralainen kide teh drunkenmaster jaksoi pitää mulle seuraa ainakin 14 minuuttia kunnes sammui...

mutta kaikesta huolimatta kiitos ja kumarrus! bileet svengas kuin 10 kamelia!

*dancelikeyouneverdancebeforehymiö*

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

Late-

Posts: 56

#210 • • Late-
kohtalaisen hyvä reissu!! *joo**iloinen**jiihaa*
anqqa

Posts: 4,034

#211 • • anqqa tirehtööri
joo kyllä kaikenkaikkiaan plussan puolelle pääs nääkin bakkanaalit, marusha oli ihku <3 minkähän takia se näytti/vaikutti 10v nuoremmalta mitä joku aika sitten kamasiineilla? o_O vaikkei ne jokainen vaihto ihan nappiin mennykään ni fiilistä oli sitte sitäki enemmän, samoin päälavan toisella tyttösellä - maijaa lainaten 'AIJETTÄ!'

harmillisesti posliini soitteli niin aikasin että ennätti kuunnella vain pienen tovin, ja sillon pienellä puolella oliki enemmän porukkaa mitä pääsalissa. jackmaster oli kyllä aika ihmemies, huuh. koskaan en oo liiemmin äsidiin päin lämmenny mutta nyt huomasin vahingossa pään nyökyttelevän, olin myös huomaavinani että kaveri on treenannu joskus ennenki tota levyjen pyörittelyä :D ja pienenä itseä huvittaneena detaljina kuva missä se pitää levyä suussa missä lukee pelkkä 'acid', haha.

väsymys on armoton lyhyen ja häiriintyneen aamu-unen jäljiltä, mutta kyllä kannatti kaikesta huolimatta.

*piis* and *sydän*

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Heiska

Posts: 118

#212 • • Heiska
Jopas oli kekkerit *plur* olo väsynyt mutta onnellinen. Kannatti kyllä ehdottomasti lähteä paikalle.
BUTCHER-KK

Posts: 595

#213 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
Mahtavaat bileet! Kunnon reivi meininki! Paljon tuttuja! Olin vaan niin kännissä, sori! Pää on vieläkin ihan hajalla!

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

clupipeipe

Posts: 323

#214 • • clupipeipe
Mainio tapa menettää Manse-pileneitsyys! Olin varmaan ainoa, jonka mielestä vonkuva "Somewhere over the rainbow" ei ollu illan kliimaksi mut muuten Marushan setti kyllä maistui! Ja koko ilta toimi, minkä huomaa nyt jalkojen jomotuksesta..*iloinen* Kiitos! *plur*
*AnnU*

Posts: 157

#215 • • *AnnU* NanneNanneNanne
oli tosi mahtava ilta, melkeinpä täydellinen *plur*
näki paljon tuttuja ja musiikki oli gr8 !
*sydän* Angel *sydän*

--
*sydän**sydän**sydän*

Sinza

Posts: 2,227

#216 • • Sinza
Oikein kivaa oli, ja musiikki maittavaa. Illan parasta antia oli ehdottomasti Angel *sydän*. Yhdessä vaiheessa alkoi väsyttää jonkun verran, ja jalatkin oli jo niin kipeenä, mutta kyllä silti jaksoi loppuun asti olla. Niin, ja sit poikaystävälle tultiin tarjoo huumeita *dissaa*. Mut muuten oli varsin kiva reissu, kiitos majapaikasta *hali*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Avatar
#217 • • Edited wiljami Guest

Sinza, 26.2.2006 16:27:
Niin, ja sit poikaystävälle tultiin tarjoo huumeita *dissaa*. Mut muuten oli varsin kiva reissu, kiitos majapaikasta *hali*.



No eiks se oo vielä varsin kohteliasta jos niitä tultiin auliisti tarjoamaan? Olis kyl ollut varsin epäplur pyytää niistä rahaa. :|
Jazmine

Posts: 1,009

#218 • • Jazmine Pösilö
Alku oli kankeeta... sisälle ois ollu kiva päästä kasilta.
Tuli vähän kylmä.

Bileet oli niiiiiiiiin siistit *jiihaa*
Heti alkuun Polliisia *sydän*
Toimitoimitoimi ja viel kerran, TOIMI!

Marushalta ehkä odotin jotain muuta, enemmän.. *ding*

Funky oli ihan kivan letkeetä, mitä siel väliil kävin.
Sitten olikin ihan pakko mennä joraan Orkidean ja Ellitoin hardsetin tahtiin.
Oikeestaan se oli se, mitä odotin koko illan.
Ja odotus palkittiin *hymy*
Hyvää kannattaa siis odottaa *joo*
Se oli niin ihana lopetus illalle *jiihaa*

Miinusta oli bileissä se, että en törmännyt niihin ihmisiin joihin ois pitäny... *uuh*
Mutta se nyt oli mun oma mokani.
Sori, Jenni ja Jouni...
Ah, ja HäröMiika *nauru*

Mutta tulipa törmättyä semmoseen ihmiseen, johon ei ois uskonu törmäävänsä noin sattumalta.
Se oli positviivinen yllätys *plur* *hih*
Ja parasta siin kait oli se, kun kyseisen ihmisen kanssa sai viel danssata loppusetin *iloinen*

Miinuksista huolimatta tälle tytölle jäi hyvä fiilis illasta *hymy*
Ei mitkään paskat bileet.

--
Polcca on parasta *sydän*

Mio

Posts: 1,010

#220 • • Mio
Oli kyl huisin mukavat kemut. Viihteelle oli mukava päästä: D
Molemmissa saleissa tuli viihdyttyy ja kokonaisuutena jäi todella kyllä hyvä maku suuhun.

Jackmaster heitti tosi asiallisen setin. Ois voinu bileet jatkuu vähä myöhempäänkin mut kello tuli vastaan.

Kiitos kavereille seurasta ja järjestäjille kympin kemuista!!