Energizer,
- Aivan liikaa itsekeskeisiä känniläisiä ja sekopäitä (Kiitos tönimisistä, kenkien lommolle saattamisesta, korsetin siiderissä uittamisesta [kuivapesu] ja lasien rikkomisesta)
Heh, illan paras oli yksi riidanhaastaja joka alkoi ensin ärjymään ja lopulta heittelemään tuopista juomaa päällemme kun seistiin sen lähellä "painukaa nyt vittuun siitä" on ehkä aavistuksen epälooginen toive baaritiskin läheisyydessä tuollaisessa tungoksessa
Taisin törmätä samaan tyyppiin. Tunnus merkit sopii hyvin. Ilmeisesti mun olemus riitti kaverille että häneltä paloi pinna? Luulen että olisi siitä tappelun saanut hyvin vähällä vaivalla aikaan. Kiitos hänen seuralaiselleen joka varmaan tiesi miehensä tavat ja vei häntä sivummalle. Ekaa kertaa bileissä joku rupee noin pienestä raivoamaan. No, tapansa kullakin...
Naiset oli kyl huisin kauniita ! Musiikki ei pudonnut just ollenkaan, mut se
ei yllättänyt ketään. Hauskaa kuitenkin oli ja ennen kaikkea oli kyl ihan
superia nähdä kuin jengi menee pähkinäksi ku Hannu tulee lavalle.
Tuttuja oli miljoona ja hei vaan uusillekin :)
Naiset oli kyl huisin kauniita ! Musiikki ei pudonnut just ollenkaan, mut se
ei yllättänyt ketään. Hauskaa kuitenkin oli ja ennen kaikkea oli kyl ihan
superia nähdä kuin jengi menee pähkinäksi ku Hannu tulee lavalle.
Tuttuja oli miljoona ja hei vaan uusillekin :)
Millähän selaimella kyseinen sivusto näkyisi oikein ?
Mietin muuten ihan samaa !
itse aiheeseen., oli kyl hauskaa ! kuulemma tuli jututeltua tuttujakin mutta eihän nyt kaikkea voi muistaa ! protsku veti kyl parhaimman setin, vaikken hh miehiä varsinaisesti olekaan. toisaalta, kaikki ne tais kuulostaa ihan priimalta.
porukkaa oli kyl just sopivasti, ei liian vähän ainakaan. kiitokset ja onnea järjestäjille !
Parin kuukauden odotus palkittiin kyllä lahjakkaasti, Diva toimi paikkana just niin hyvin ku osas odottaa, ja musiikki koko illan aivan loistavaa..
Illan paras lause tuli kaveruksilta jotka eivät ilmeisesti pumpusta pitäneet "Lähetään Onnelaan?" "Joo.".
Tervemenoa....
"Walking in the air " fucking rocks!!! Klassikko ainesta.
Oli toudella mukava seurata paikalle saapuvia bilettäjiä loungen puolella ja soitella housee.Meinasipa siellä jonossa muutaman kerra jo bileetkin alkaa ;) taisi olla hirveä hinku tanssilattialle...
Oli myös kiva kun tuli paikalle niin kaikki toimi.. Suuri kiitos myös järjestäjille!
Alakerrassa sitten Ultraform kyllä säväytti nuoresta iästään huolimatta erittäin suurella lavakarismallaa...
Dementation, 6.12.2005 20:44:
RX:n live oli kyllä hyvä kruunaus illalle, eikä meinannut pystyä olla tanssimatta, vaikka olin päättänyt säästää pikkasen jalkoja, mutta ihan minulle ei selvinnyt, että mikä siitä teki liven eikä DJ setin?
Aika moni DJ soittaa omia biisejään silloin tällöin, joten missä menee sit DJ setin ja liven raja?
Mutta joo, terminologiaa kaikki tyyni, hyvä setti, hyvä meininki...
Aika moni DJ soittaa omia biisejään silloin tällöin, joten missä menee sit DJ setin ja liven raja?
Mutta joo, terminologiaa kaikki tyyni, hyvä setti, hyvä meininki...
mun käsittääkseni setti on "live" silloin kun KAIKKI soitetut biisit ovat DJ:n omaa tuotantoa. Correct me if I´m wrong.