ISO KIITOS tästä palautteesta!!! Pohjustan selittelyäni sillä että tämä oli ensimmäinen psykemixini repullisesta lättyjä jotka ostin tossa keväällä.
serotonot, 28.7.2005 09:22:
Eka asia mikä tuli mieleen oli se että biisit oli vissiin soitettu melkomoisella miinus-pitchillä?
Lähtö tapahtui 0-pitchistä ja osa tosiaan tais mennä vähän miinukselle mutta ei mielestäni niin paljoa että alkais haukotuttamaan.. 140bpm on mulle jo varsin nopeeta menoa kun normaali soitteluni pyörii 125-130bpm.
Tokassa vaihdossa oli aika pitkä laukka ja vähän ihmetytti mikset korjannu vaik se haki pitkään ja enenevässä määrin.. dj where are you :D
Heh, oikein. Päätin antaa mennä kun en tosiaan tunne näitä biisejä vielä. Jälkeenpäin harmitti mutta ei ollut oikein aikaa tehdä uusiksi joten psyykkasin itseni hyväksymään kokonaisuuden kannalta tyydyttäväksi.
Parin ekan biisin jälkeen tunnelma lähti jotenki syvempiin vesiin ja ainakin itselle toi tyylinvaihdos tuli sillee vähä puun takaa. Ois IMHO ollu parempi jos toi dj where are you ois ollu välist kokonaan pois...
Kevyesti kyytiin ja sit mentiin (tm). Idea oli vetää syvyyksissä koko setti mutta levyt ei oikein riitä. Toi Indian Jackpot oli vaan niin veikee et halusin aloittaa sillä..
Analog Boosterin jälkeen (39.50 tjsp) kyl tulee Alien Projectin Alien Life eikä Melician Grip ;)
Thanks! Korjataan tracklistiin.
tost alien lifest seuraavaan hippasen laukkailee mut korjautuu suht hyvin ja äkisti.
Enemmän mun korviin pisti toi 34:36 lyhyt mutta pahinpaan väliin osunut.
yhteenvetona: Ihan hyviä biisejä, joskin itselle jo melkoisen kuluneita, soitettuna ihan ok tekniikalla mutta melko energiattomasti. Kyllä tää sai kuitenkin auringon näköjään paistamaan työhuoneeseen vaikkei miksauksena ollukaan oikein mun kuppi teetä :)
Tota energiattomuutta lienee selitettävä sillä että tää soitettiin täysin kuulokkeilla kun kämpässä oli jo kuulutettu hiljaisuus ;-) Kiitos vielä ja hyvä että se aurinko paistoi kuitenkin!
ps. Ei sulla ois myydä vanhaa psykee?