disko_joe - repullinen hippejä

31 posts, 2 pages, 5,323 views

Avatar
#1 • • Edited Joe Le Bon Guest
Psykedeelinen kesäspessu
psy

tracklist:
Sub6 - Indian Jackpot
Alien Project - DJ Where Are you?
Pixel vs. Wrecked Machines - Help the Situation
Domestic - Human Base
Ma-g-ma - Raum und Zeit
Orion - Activity
Delirious - Analog Booster
Alien Project - Alien Life
Xerox & Psy Craft - Adrenalin Rush
Astrix & Atomic Pulse - Scientific Reality
Alien Project - Crystal Skulls

lisätiedot - kuuntele
-Kerttu-

Posts: 4,542

#3 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Tän joutuu kyl pistää imuun kun pääsee himaan..*joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Avatar
#4 • • emppu Guest
näyttäs olevan spykeä joissain määrin*pihkassa*
krispis

Posts: 1,020

#5 • • krispis Huhuu
*plur*nyt täytyy toivoa ettei tule asiakkaita häiritsemään kuuntelua ja fiilistelyä..
*hih**jiihaa*
Jinx

Posts: 2,615

#6 • • Jinx Superfeminine
Kyllä kelpaa kuunnella! tässä fiilikset nousee *hihu*

--
Pyllykkä

Avatar
#7 • • Joe Le Bon Guest
Thanks! Löyty yllättävän progehtavia soundeja muutamien vuosien takaa..

Kannet on tulossa myös.
Neko

Posts: 943

#9 • • Neko No äläpä kerro enempää
Heh, tää uppos yllättävän hyvin, vaikken psykestä oikein välitä. Hyviä biisejä maistuvana tarjontana. Pistää jalat vipattamaan kummasti *hymy*
onni3mk

Posts: 3,973

#10 • • onni3mk Onni on.
Tää oli tosi hyvä!

Just semmosta mun mielestä hyvää psykee.

--
Onni on.

-Kerttu-

Posts: 4,542

#11 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Opparin teko tän tahdissa sujui kuin tanssi! *hihu*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

serotonot

Posts: 3,137

#12 • • Edited serotonot Paul Easy
Dodii. Tulipa sitten kuunneltua tää aamutuimaan läpi...

Eka asia mikä tuli mieleen oli se että biisit oli vissiin soitettu melkomoisella miinus-pitchillä? Jotenkin tosta vaan puuttui se energia mikä monissa noissa biiseissä on ihan norminopeudella.

En siis ole mikään bpm-narkkari, mut siinä missä mun mielestä biisejä ei pitäis hirveesti nopeuttaa, ei niit pitäis paljoa hidastaakaan. Mut makuasioitahan nää...

Tokassa vaihdossa oli aika pitkä laukka ja vähän ihmetytti mikset korjannu vaik se haki pitkään ja enenevässä määrin.. dj where are you :D

Parin ekan biisin jälkeen tunnelma lähti jotenki syvempiin vesiin ja ainakin itselle toi tyylinvaihdos tuli sillee vähä puun takaa. Ois IMHO ollu parempi jos toi dj where are you ois ollu välist kokonaan pois...

37.30 kuulu jotain levyn napsumista mut se ei kuuntelua häirinny eikä kauaa viipyny.

Analog Boosterin jälkeen (39.50 tjsp) kyl tulee Alien Projectin Alien Life eikä Melician Grip ;)

tost alien lifest seuraavaan hippasen laukkailee mut korjautuu suht hyvin ja äkisti.

yhteenvetona: Ihan hyviä biisejä, joskin itselle jo melkoisen kuluneita, soitettuna ihan ok tekniikalla mutta melko energiattomasti. Kyllä tää sai kuitenkin auringon näköjään paistamaan työhuoneeseen vaikkei miksauksena ollukaan oikein mun kuppi teetä :)
Neko

Posts: 943

#13 • • Neko No äläpä kerro enempää

serotonot, 28.7.2005 09:22:
Eka asia mikä tuli mieleen oli se että biisit oli vissiin soitettu melkomoisella miinus-pitchillä?


Tässä taisi olla syy miksi upposi meikäläiseen, ei ollu liian agressiivista *ding*
Avatar
#14 • • Joe Le Bon Guest
ISO KIITOS tästä palautteesta!!! Pohjustan selittelyäni sillä että tämä oli ensimmäinen psykemixini repullisesta lättyjä jotka ostin tossa keväällä.

serotonot, 28.7.2005 09:22:

Eka asia mikä tuli mieleen oli se että biisit oli vissiin soitettu melkomoisella miinus-pitchillä?


Lähtö tapahtui 0-pitchistä ja osa tosiaan tais mennä vähän miinukselle mutta ei mielestäni niin paljoa että alkais haukotuttamaan.. 140bpm on mulle jo varsin nopeeta menoa kun normaali soitteluni pyörii 125-130bpm.


Tokassa vaihdossa oli aika pitkä laukka ja vähän ihmetytti mikset korjannu vaik se haki pitkään ja enenevässä määrin.. dj where are you :D


Heh, oikein. Päätin antaa mennä kun en tosiaan tunne näitä biisejä vielä. Jälkeenpäin harmitti mutta ei ollut oikein aikaa tehdä uusiksi joten psyykkasin itseni hyväksymään kokonaisuuden kannalta tyydyttäväksi.


Parin ekan biisin jälkeen tunnelma lähti jotenki syvempiin vesiin ja ainakin itselle toi tyylinvaihdos tuli sillee vähä puun takaa. Ois IMHO ollu parempi jos toi dj where are you ois ollu välist kokonaan pois...


Kevyesti kyytiin ja sit mentiin (tm). Idea oli vetää syvyyksissä koko setti mutta levyt ei oikein riitä. Toi Indian Jackpot oli vaan niin veikee et halusin aloittaa sillä..


Analog Boosterin jälkeen (39.50 tjsp) kyl tulee Alien Projectin Alien Life eikä Melician Grip ;)


Thanks! Korjataan tracklistiin.


tost alien lifest seuraavaan hippasen laukkailee mut korjautuu suht hyvin ja äkisti.


Enemmän mun korviin pisti toi 34:36 lyhyt mutta pahinpaan väliin osunut.


yhteenvetona: Ihan hyviä biisejä, joskin itselle jo melkoisen kuluneita, soitettuna ihan ok tekniikalla mutta melko energiattomasti. Kyllä tää sai kuitenkin auringon näköjään paistamaan työhuoneeseen vaikkei miksauksena ollukaan oikein mun kuppi teetä :)



Tota energiattomuutta lienee selitettävä sillä että tää soitettiin täysin kuulokkeilla kun kämpässä oli jo kuulutettu hiljaisuus ;-) Kiitos vielä ja hyvä että se aurinko paistoi kuitenkin!

ps. Ei sulla ois myydä vanhaa psykee? *hih*
serotonot

Posts: 3,137

#15 • • serotonot Paul Easy

disko_joe, 28.7.2005 10:18:
Lähtö tapahtui 0-pitchistä ja osa tosiaan tais mennä vähän miinukselle mutta ei mielestäni niin paljoa että alkais haukotuttamaan.. 140bpm on mulle jo varsin nopeeta menoa kun normaali soitteluni pyörii 125-130bpm.


Ymmärrän mitä tarkoitat, mut tarkoitin vain sitä et vaik mä soitan psykee 145 ni soitan ne progehouset siel 130bpm tienool sit kans. Et tyyli tyylin tavalla. Tollasista FullOn-psykebiiseist vaan katoo energiaa tolleen, ku ei niit oo tehty soitettavaks hitaalla.



disko_joe, 28.7.2005 10:18:
ps. Ei sulla ois myydä vanhaa psykee? *hih*


Mikä on vanhaa psykee? Onhan tuolla pölyä keräämässä jonkinmoinen kasa vanhempaa psykeä niin cd:nä kuin vinyylinä :)
Avatar
#16 • • Joe Le Bon Guest

serotonot, 28.7.2005 10:22:
---
disko_joe, 28.7.2005 10:18:
Lähtö tapahtui 0-pitchistä ja osa tosiaan tais mennä vähän miinukselle mutta ei mielestäni niin paljoa että alkais haukotuttamaan.. 140bpm on mulle jo varsin nopeeta menoa kun normaali soitteluni pyörii 125-130bpm.

---

Ymmärrän mitä tarkoitat, mut tarkoitin vain sitä et vaik mä soitan psykee 145 ni soitan ne progehouset siel 130bpm tienool sit kans. Et tyyli tyylin tavalla. Tollasista FullOn-psykebiiseist vaan katoo energiaa tolleen, ku ei niit oo tehty soitettavaks hitaalla.


Joo, ois pitäny kattoo levykohtaisesti pbm ja lähtee sit nopeemmin liikkeelle tai pitchaa lennossa. En ajatellut että parin iskun väliin jääminen olisi niin big deal, mutta tosiaan jos tuntee nää biisit tai psykettää säännöllisemmin niin huomaa heti milloin pitäis potkia lisää vauhtia. Toisaalta, kun näitä enemmän kuunteluun kuitenkin tekee/menee on ihan hyvä että se pulssi pysyy siellä rauhallisella tasolla...


Mikä on vanhaa psykee? Onhan tuolla pölyä keräämässä jonkinmoinen kasa vanhempaa psykeä niin cd:nä kuin vinyylinä :)


cd:t ei nappaa mutta vinyylit kyllä ja korjataan "vanha" -> "mistä olisit valmis luopumaan"
mayah

Posts: 11,313

#17 • • mayah Hermostuksesta vapiseva skenekingi
Noo, kuunnellaan nyt sit viel kolmannen kerran.... :)

Serotonot on kasvattanut mua hyvin kohti psykemmän matskun maailmaa, joten tällaista uskaltaa jo lähtee kuuntelemaan ilman ennakkoluuloja! Tän työkoneen äänentoisto ei oo mitään huippuluokkaa, et mihinkään tekniseen puoleen en sano mitään, mut muuten kuulostaa kivalta! Sopii mainiosti mun työpäivääni <3

*kiksukarvakassinkanssapsykehippeil*

--
Being happy is what I do best ^_^

Avatar
#18 • • Joe Le Bon Guest

mayah, 28.7.2005 10:58:
Noo, kuunnellaan nyt sit viel kolmannen kerran.... :)


Please, älä kuuntele ihan puhki että jää vähän intoa jammaa biisejä Elitessä *hih*


Sopii mainiosti mun työpäivääni <3

*kiksukarvakassinkanssapsykehippeil*



Mukava kuulla. Tää ei oo nyt sitä toimistotrancea *vink* eli onnistuuko myös työnteko samalla? En usko. Tätä pitää kuunnella puistossa!
Tiura

Posts: 731

#19 • • Tiura Taika
Oli kuuntelussa ja mäkin ihmettelin vähän miksi oli tempo niin hidas..
mutta oli muuten ihan jees.Tuttuja biisejä *hymy*
Avatar
#20 • • Joe Le Bon Guest

Tiura, 28.7.2005 14:30:
Oli kuuntelussa ja mäkin ihmettelin vähän miksi oli tempo niin hidas..
mutta oli muuten ihan jees.Tuttuja biisejä *hymy*



Goddamn, kai se on nyt sitten pitchattava setti ylös *ding*! Onneks huomenna alkaa kesäloma niin on paremmin aikaa paneutua tähän.