Kokemuksia musik service kaupasta.

13 posts, 1 page, 4,131 views

Yediah

Posts: 1,090

#1 • • Yediah FINRG, Spacehouse
terppa kaikille! olisikohan kenelläkään kokemuksia musik service nettikaupasta. ite aattelin et ostaisin dj vehkeet sieltä..

kannataako?...

ja muutenkin, kertokaa omista tilaus kokemuksistanne?.
OCS

Posts: 1,828

#2 • • OCS
Itse tilasin vähän aikaa sitten Pioneerin 707:n sieltä ja ei mitään negatiivista sanottavaa. Nopeaa toimintaa ja hinta kohdallaan.
A-E

Posts: 528

#3 • • A-E Detroit Techno Militia

OCS, 24.7.2005 15:40:
Itse tilasin vähän aikaa sitten Pioneerin 707:n sieltä ja ei mitään negatiivista sanottavaa. Nopeaa toimintaa ja hinta kohdallaan.



Saman tilasin juuri itsekin tänään.Toivottavasti tulee nopeasti.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Yediah

Posts: 1,090

#5 • • Yediah FINRG, Spacehouse
kiitoksia teille.. :) ite oon tilaamas kuluvan viikon aikana..
A-E

Posts: 528

#6 • • A-E Detroit Techno Militia
No tänään tuli mailina lasku,mikä pitäisi nyt maksaa että saa mixerin himaakin asti.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

ETJ

Posts: 1,229

#7 • • ETJ Failed specimen

A-E, 25.7.2005 19:33:
No tänään tuli mailina lasku,mikä pitäisi nyt maksaa että saa mixerin himaakin asti.



Saako sieltä tilattua postiennakolla?
A-E

Posts: 528

#8 • • A-E Detroit Techno Militia

Specimen, 25.7.2005 23:33:
---
A-E, 25.7.2005 19:33:
No tänään tuli mailina lasku,mikä pitäisi nyt maksaa että saa mixerin himaakin asti.

---


Saako sieltä tilattua postiennakolla?



Ei voi valitettavasti.Itse maksoin tilisiirrolla,joka oli kaikkea muuta kun selvä.Koko lasku oli saksan kielinen enkä valitettavasti peruskoulun lyhyellä Saksalla ollut ihan heti messissä sen kanssa.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

Yediah

Posts: 1,090

#9 • • Yediah FINRG, Spacehouse
onneks on tuttu joka puhuu saksaa.. vittu ku toi postiennakko ei toimi.. kuhan kamat ei jä matkan varrelle, muu hoituu loistavasti

voisin oikeesta viiä sen toimitusehdon tälle tutulle tulkattavaks.. ja kirjottaa sen jälkee suomeks vaikka tähä topikkii sana sanalta mitä se tarkottaa.. nii eipä tarvi sit jatkossa koskaa taistella oman kielimuurinsa kanssa

kaipa siintä ois hyötyä muillekin..
hege

Posts: 242

#10 • • hege

A-E, 25.7.2005 19:33:
Itse maksoin tilisiirrolla,joka oli kaikkea muuta kun selvä.Koko lasku oli saksan kielinen enkä valitettavasti peruskoulun lyhyellä Saksalla ollut ihan heti messissä sen kanssa.



Jos vähänkään tietää miten ulkomaanmaksut toimii, niin ei pitäisi olla epäselvää.. tarvitaan Saaja (käytännössä firman nimi riittää), IBAN ja SWIFT -koodit (nämäkin pitäisi tunnistaa helposti) ja summa. Viestiksi ehkä tilausnumero. On se nykyään helppoa :)
Yediah

Posts: 1,090

#11 • • Yediah FINRG, Spacehouse
2x levari ja sekotin lähti just äsken tilauksee saa nähä mitä tapahtuu :D
Yediah

Posts: 1,090

#13 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Individual, 26.7.2005 18:23:
---
Yediah, 26.7.2005 18:12:
2x levari ja sekotin lähti just äsken tilauksee saa nähä mitä tapahtuu :D

---


Anna mä arvaan. Alat soittaa polkkaa? *vink*




en mä nyt niin valmiiks kaikkee oo viel miettiny :D eka satsi levyi tulee varmaa olee aika pitkälle
polkkaa.. mut kattoo nyt sitte et minkä soittaminen antaa parhaimman tyydytyksen.