Kaksoiselämää?

34 posts, 2 pages, 8,864 views

silencio

Posts: 401

#1 • • Edited silencio el
Tuli tässä mieleen, viikonlopun alkaessa...

Vietätkö kaksoiselämää?

Lähinnä sitä tarkoitan, että oletko esim. täysin eri ihminen duunissa, ja vapaalla?
Kuinka sovitat sen kaiken yhteen?

Omalta osalta: Tavallaan, ja helposti. :)

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

remotion

Posts: 5,283

#2 • • remotion nostatus guru
periaatteet on mun elämässä aina samat tosin joissain piireissä niistä on helpompi lipsua.
Jos niinkun pukeutumista ja olemusta ym. mietitään niin olen todellakin, vähintäänkin viitois elämää...
silencio

Posts: 401

#3 • • Edited silencio el
Joo, ihan periaatteista ei ole kyse. Koska, periaatteet on periaatteita. Jos niistä lipsuu, niin valehtelee itselleen... Ja siitä ei seuraa yleensä mitään hyvää.
Mutta lähinnä siitä mitä näyttää toisille. Ja antaa hyvänpäiväntuttujen uskoa.

Edit:
Huomasin heti tässä aamulla että tuli siinä parin viinilasin jälkeisessä nousuhumalassa pohjustettua tämä aihe innoissaan turhan lyhyesti. Eli:

Minkälaisia eri rooleja yleensä ihmisillä on eri tilanteissa? Esim. kuinka erilainen on duunissa, vapaalla kun on ihmisten ilmoilla, kun on yksin kotosalla, jne.. Kuinka eri tavoin käyttäytyy, pukeutuu ja kaikkea sellaista. Joillakin varmasti on kovinkin erilaisia puolia itsestään mitä näyttää. Vai?

Ja mitä vastailin itse (sekin turhan lyhyesti).
Tavallaan: Niin, tavallaan sitä on aivan erilainen töissä kuin muuten. Työni lähinnä on sellaista että pakko piilottaa aika tarkkaan esimerkiksi helposti kuohahteleva luonteeni, koska on hyvin paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Muuten nyt ei sinänsä mitään roolia tule vedettyä. Ehkä tulee esitettyä hieman enemmän "asiantuntijaa" kuin oikeasti on. :)
Vapaalla ollessa sitten tulee oltua enemmän oma itsensä.
Helposti: Helposti sen takia kun ei niissä rooleissa niin perustavanlaatuisia eroja ole, että niiden yhteensovittaminen olisi mitenkään ison työn takana.

--
- I was all alone, no one around, and all I could hear was this fucked up sound. -

¡ Previous post about a year ago !
katjastina

Posts: 398

#4 • • katjastina magnets and miracles
No, viikolla olen kolmekymppinen työssäkäyvä, kotona siivoava, lähiössä asuva yh-mutsi ja viikonloppuna kaksikymppinen bilettäjä, joka elää omaa unelmaa ja tekee mitä huvittaa....siis sunnutai-iltaan asti.....*hihu*
La Petite

Posts: 1,160

#5 • • La Petite Killed by selfish game, burned by acid rain...
Viikolla töissä olevinaan niin pätevä ja virallinen, mut heti kun pääsee töistä iästä katoaa kymmenisen vuotta kun meen salille *pepsodent*
Kotiin päästessä onkin sit aivot jo about 2 vuotiaan tasolla, koska ainoa ajatus on RUOKAA.

Jos sit sattuu joskus päätymään radalle, niin käytös on semmosta vakaata teini häröilyä *nauru*

Onneks yhden viikon kuukaudessa PITÄÄ edes olla vähän aikuinen, kun muksu on meillä *realitychecking* *nauru* mut samalla pääsee häröilee leikkipuistoihin, eli on ihan lapsen tasolla :)

--
Rem tene, verba seqventur

Avatar
#6 • • Norb Guest
Pakkohan se on *nauru* Ei duunissa voi olla oma rempseä itseni, muuten pitäisivät ihan sekopäänä. Duunissa oon kiltti symppis, jolle kaikki puhuu toisistaan paskaa. Myös vähän ujo saatan olla. Himaminä etenkin siivousaikaan saattaa olla erittäin vittuimainen.. bileminä pitää taatusti hauskaa.. Kyllähän noit löytyy kun alkaa miettimään..
Syce

Posts: 1,649

#7 • • Edited Syce
Töissä olen kunnon orjuuttaja...mut himaan kun pääsen niin ääni muuttuu kellossa*nauru* Mulle riittää kun päden töissä..ei tarvi himaan tulla kiukkuilee*hihu* niin ja radalla tulee oltua "kaikkien ystävä" meininki päällä. Nokkapystyssä elävät persoonat ovat aivan oma lukunsa johon en tietääkseni lukeudu*nauru*
pirpeli

Posts: 5,533

#8 • • pirpeli
Mulla on onneks sellanen duuni, että siellä saa olla tavallaan ihan samanlainen hölömö kuin
duunin ulkopuolellakin. Tosin siinä pitää muistaa kasvattajan rooli, ettei mene mahdottomuuksiin.
Mulla on vähän huono tapa sanoa nuorille asiat aika suoraan, mutta tähän mennessä siitä ei
oo ainakaan mitään haittaa ollut. Musta on kiva, ettei töissä tarvi jäykistellä, eikä vapaa-ajallakaan :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Bio

Posts: 4,429

#9 • • Bio The Bullies / Pinky

La Petite, 5.4.2007 08:11:
Kotiin päästessä onkin sit aivot jo about 2 vuotiaan tasolla, koska ainoa ajatus on RUOKAA.



*nauru*
Mulla aivan sama homma, mä en nää enkä kuule mitään. Olen kiukkunen ja väsynyt. Se on vähän niinkuin se mainos jossa se äijä tulee töistä kotiin, kiroo liikennettä ja on muutenkin vihainen, mut sit kun saa sen ekan suupalan ruokaa ni se muuttuu ihan täysin.

Mulla ei oo tälläst ns. kaksoiselämää. Toki oon töissä erilainen kuin kavereiden / perheen kanssa, mut niin on aika moni muukin. Enkä haluiskaan esittää jotain mitä en ole, ellei kelpaa ni evvk :)
Karski

Posts: 6,049

#10 • • Edited Karski Pomon kätyri
No olishan se pikkasen outoo olla töissä
juoppohulluna tai bileissä järjestelmäasiantuntijana.

Öisin oon tietysti Batman.

Nuorempana noi erilaiset roolit saatto olla
enemmän toistensa kaltaisia, mut vanhemmiten
mä oon yhä vähemmän Batman duunissa.

Enemmän tai vähemmänhän nää erilaiset
roolit oppilaana, työntekijänä, esimiehenä,
kaverina, lapsena, bilettäjänä, asiakkaana,
jne. vaikuttaa kaikkien elämään ja toimintaan
tiedostipa sitä tai ei. Erilaiset auktoriteettisuhteet
ja luottamus vaikuttaa kuitenkin siihen, miten
kokee voivansa missäkin tilanteessa toimia.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

MiMoSa

Posts: 1,664

#11 • • MiMoSa

Norb, 5.4.2007 08:29:
Pakkohan se on *nauru* Ei duunissa voi olla oma rempseä itseni, muuten pitäisivät ihan sekopäänä. Duunissa oon kiltti symppis, jolle kaikki puhuu toisistaan paskaa. Myös vähän ujo saatan olla.


Sama homma täällä. Täällä töissä ne pitää mua tosi kilttinä ja myöskin hieman ujona, eikä varmasti osaa kuvitellakaan minkälainen mä oon vapaa-ajalla.*enkeli**nauru* Osa työkavereista kyllä vähän tietää musta, kun niiden kanssa tulee pyörittyä vapaa-ajallakin, mutta suurin osa on autuaan tietämättömiä kaikesta.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Sallakat

Posts: 2,220

#12 • • Sallakat jungle, baby !
ei tässä kyllä mitään kaksoiselämää tarvi viettää. Mulla on onni olla sellasessa pienessä firmassa töissä missä saan olla täysin oma itseni. Mun oma persoona on yksi syy minkä takia mut otettiin tonne palkkalistoille. ne tietää mun konemusabileilystä ja mun kotielämästä ja nämä yhdistettynä töihin tekee musta sen mitä mä oon.
Ennen kun nuorempana tuli kaikki vapaat hetket hippailtua bileissä, oli ehkä enemmän sellasta kaksoiselämän tuntua kun kävin bileissä vanhasta kotikaupungista käsin joka viikonloppu. Räpelsin jotain yhdessä teatteriprojektissa samalla. Aina kun perjantai tuli, vedin bilevehkeet niskaan, pakkasin vlopputarvikkeet ja hyppäsin dösään. Sama juttu toisin päin sunnuntaina.
Miinapiina

Posts: 3,494

#13 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

katjastiina, 4.4.2007 21:56:
No, viikolla olen kolmekymppinen työssäkäyvä, kotona siivoava, lähiössä asuva yh-mutsi ja viikonloppuna kaksikymppinen bilettäjä, joka elää omaa unelmaa ja tekee mitä huvittaa....siis sunnutai-iltaan asti.....*hihu*



*hihu*

23 vee lähiössä asuva yyhoo mutsi, opiskelija ja pari kertaa kuussa sit *jiihaa*

moon aika rääväsuu ja mulla outo huumori jota ei todellakaan kaikki kässää... sen vuoksi koulussa tuli oltua hieman "hillitympi" ku muuten vapaa-ajalla...

ja meillä oli sellai aika tiivis "yhteisö" ja siinä mukana vain muutama hippaaja joten ku näit ihmisii tapas ni bilehilemä ei nostanut päätään... *nauru*

mutta sit siin ihan omassa kaveriporukassa ja kotona oon ihan oma itteni!! *joo*

--
pinkki on pop!!!

remotion

Posts: 5,283

#14 • • remotion nostatus guru

Miinapiina, 5.4.2007 13:44:
---
katjastiina, 4.4.2007 21:56:
No, viikolla olen kolmekymppinen työssäkäyvä, kotona siivoava, lähiössä asuva yh-mutsi ja viikonloppuna kaksikymppinen bilettäjä, joka elää omaa unelmaa ja tekee mitä huvittaa....siis sunnutai-iltaan asti.....*hihu*

---


*hihu*

23 vee lähiössä asuva yyhoo mutsi, opiskelija ja pari kertaa kuussa sit *jiihaa*



mun mielestä kaikki yh:t on just samanlaisia. ainakaan mä en tunne yhtään erilaista...
gerry

Posts: 979

#16 • • Edited gerry
Jep, päivisin paiskin duunia raksal ja joskus iltaisin oon mukamas DJ ja vapaal ajal hankala muusikko:D. Minä ja mun monet persoonat....

--
by B.C.S

Miinapiina

Posts: 3,494

#17 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

remotion, 5.4.2007 13:46:

mun mielestä kaikki yh:t on just samanlaisia. ainakaan mä en tunne yhtään erilaista...



ainii millassii??

--
pinkki on pop!!!

Techa

Posts: 318

#18 • • Techa
Arkipäivät;
-Töitten merkeissä
-Iltapäivät treeniä treenin päälle (levyjä&rautaa)
-Ja hieman puuta heinää ja muutama vesiperää


Vkonloppuisin; KAHLEET IRTI RAUDOISTA & PETO IRTI!!!!!!!!!! *pahis*

--
´klik klak bada bada klik klak boom!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#19 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Techa, 5.4.2007 15:04:

Vkonloppuisin; KAHLEET IRTI RAUDOISTA & PETO IRTI!!!!!!!!!! *pahis*



*aplodit* *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#20 • • Aziz Combat Fighter
no töissä joutuu vetää työnaamarin päähän mut muuten oon muussa elämässä aika samankaltainen urpo.