Afternoon in the Sun 2005 14.8.2005 @ Helsinki

68 posts, 4 pages, 13,614 views

mrx

#61 • • mrx Bassjunkie

$, 15.8.2005 12:06:

Valitettavasti siinä touhutessa kumi meni rikki, ja piti lähteä korjaamaan sitä vielä kun sillä pystyi vetämään kevyesti :D

Mites tää pitää tulkita..?*vink*
$

#62 • • $ Destination weekend!

mrx, 15.8.2005 12:58:
---

Valitettavasti siinä touhutessa kumi meni rikki, ja piti lähteä korjaamaan sitä vielä kun sillä pystyi vetämään kevyesti :D

---

Noh yleensä olen asentanut uuden tilalle, mutta nyt ne olivat loppu ja piti jatkaa urheilua iltaan asti. Lauantaina kun jäivät hommat puolitiehen (huomattavasti lievemmän darran vuoksi).

Pumppaus olisi auttanut, mutta valitettavasti vehkeet huotoasemalla eivät ole yhteensopivia.

Kyllä mun rakkaan pitää olla suojattu kaikenlaisilta kolhuilta näissä extreme-jutuissa.

San Andreas *sydän*
UnityF

#63 • • UnityF joo just se
Onnea Jone *hali*

Olikos vähän siistii...*jiihaa*

Ei edes sade haitannu kun oli sammakko-sateenvarjo jota pääsin käyttämään *plur*

Otuksen lähettyä kotiin nukkumaan niin mä väsäsin oman tanssilattiaalusen, kengät pois jalasta ja ei kun musiikin vietäväksi.. Oli niin siistii tanssii melkein koko päivä. *hymy*

Kiitos. *kiitoskiitos*
BuBu

#64 • • BuBu
Olipas mukava iltapäivä auringossa *plur*
Tres soitteli kivaa musiikkia loppuun..
ja oli päivän kiksuttelutki erittäin jees *piis*
Harmi, että tuli missattua Jonen setti.. höh..

Kiiitoooosss jone, hyvä synttäriä *hali*

*känni*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

Verano

#65 • • Verano Merituuli

Tres, 15.8.2005 12:37:
AITS ja lukkikaverit tekevät kesän.

Kauanko lukkikaveri viihtyi kolossaan? Etkai vaan murskannut sitä kuulokkeilla?!?! *uuh*

Leppoisaa oli Alppipuistossa, vaikkei varsinaisesti tullut tanssittua niin eihän sitä nyt ihan tikkusuorana pystynyt patsastelemaan.

Jone, ensi vuonna nepparikisa sit taas, ellei ne saa niitä omia kemuja *hih*
Miika

#66 • • Miika

$, 15.8.2005 13:12:
---
mrx, 15.8.2005 12:58:
---

---
---
Noh yleensä olen asentanut uuden tilalle, mutta nyt ne olivat loppu ja piti jatkaa urheilua iltaan asti. Lauantaina kun jäivät hommat puolitiehen (huomattavasti lievemmän darran vuoksi).

Pumppaus olisi auttanut, mutta valitettavasti vehkeet huotoasemalla eivät ole yhteensopivia.

Olisit sanonut, mulla on aina adapteri mukana jos kärki ei taho mennä sisään *nauru*
Anyway tosimies paikkaa kuminsa rikon yllättäessä. Ei ole hyvästä tuhlata niitä pienten vahinkojen takia. Hyvin näytti pitävän!
Riku

#67 • • Riku The Little Prince

Luminescent, 15.8.2005 22:00:
Olisit sanonut, mulla on aina adapteri mukana jos kärki ei taho mennä sisään *nauru*

Oisit ite sanonu, mul ois ollu tupla-adapteri x)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Jone

#68 • • Jone Archibald Haddock
Jos ihmiset ottivat kuvia täältä, niin allekirjoittanut näkisi ainakin varsin mielellään. *joo*