Senzation - Goes HARD! 9.9.2005 @ Lappeenranta

56 posts, 3 pages, 8,030 views

Eddy Satan

Posts: 722

#41 • • Eddy Satan FAST
Oli kivat kyläbileet,soittajaat soittii hyviin,ite olen tottunut soittaa 180pbm,mutta lappenrannassa porukat ei näköään kestää kovaa paukutusta ja nuo hyviksi sanotut biisit jouduin vetää paljoon hitaammin kuin olisi tarkoitus,ja teknarit pitä säätää oikealle nopeudelle,niin vinyyleillä pystyis soittaa ku on tottunu,mut tuli hyvä cd soittaamisen opetus vaikka ei aina nappiin mennytkään,mutta *piis*
Ita

Posts: 153

#42 • • Ita pikkune
Ihan jees oli. Tuli tanssittuaki taas jonkuu verran ja kaikilta djltä tuli imo hyvää musiikkia.
Dave

Posts: 1,750

#44 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk

baty,
Kiitoksia davelle kun toit jatkuvasti mulle kossuvichyä *hali**känni*

Ootko varma et se oli kossuvichyä? *pahis* No ei..pitihän sullekki jotai juottaa *nauru*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Caro²

Posts: 5,301

#45 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

Eddy Satan, 10.9.2005 18:42:
teknarit pitä säätää oikealle nopeudelle,niin vinyyleillä pystyis soittaa ku on tottunu


Eli teknarit pitää ruuvata pilalle, että saadaan riittävän nopea biitti aikaseksi. Siun ois varmaan parempi hankkia omat vestaxit ja roudata ne keikalle. Niissä saa pitchiä sentään yli 60% *grr*
sts

Posts: 7,969

#46 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 10.9.2005 18:42:
Oli kivat kyläbileet,soittajaat soittii hyviin,ite olen tottunut soittaa 180pbm,mutta lappenrannassa porukat ei näköään kestää kovaa paukutusta ja nuo hyviksi sanotut biisit jouduin vetää paljoon hitaammin kuin olisi tarkoitus,ja teknarit pitä säätää



Tai valita pakkiin mukaan kappaleita joita voi soittaa ruuvaamattomilla teknareilla. Voi aina tarkistaa promoottorilta ovatko teknarit ns. ruuvatut tai edes mk5g mallisia. Yleisesti nyrkkisääntö on että EI.
Skz

Posts: 32

#47 • • Skz hotpoiz-cr3w
tuleeko blenderin settiä nettiin ladattavaksi?? oli nimittäin aika hurjan hyvä :)
*jiihaa* *sydän*
blender

Posts: 2,552

#48 • • Edited blender Arcade | KAIKU

Skz, 12.9.2005 23:38:
tuleeko blenderin settiä nettiin ladattavaksi?? oli nimittäin aika hurjan hyvä :)
*jiihaa* *sydän*


tulee tulee, mutta vähä eri versio.. en nauhottanu tuota settiä, samat biisit mut ei niinkään kikkailua ;) ehkä huomenna...
Eddy Satan

Posts: 722

#49 • • Edited Eddy Satan FAST

sts, 12.9.2005 17:37:
---
Eddy Satan, 10.9.2005 18:42:
Oli kivat kyläbileet,soittajaat soittii hyviin,ite olen tottunut soittaa 180pbm,mutta lappenrannassa porukat ei näköään kestää kovaa paukutusta ja nuo hyviksi sanotut biisit jouduin vetää paljoon hitaammin kuin olisi tarkoitus,ja teknarit pitä säätää

---


Tai valita pakkiin mukaan kappaleita joita voi soittaa ruuvaamattomilla teknareilla. Voi aina tarkistaa promoottorilta ovatko teknarit ns. ruuvatut tai edes mk5g mallisia. Yleisesti nyrkkisääntö on että EI.




No kysy vaikka sillä iltaana soitaavilta,miten ne oli säädetty,en tarkoita että päin vittua,mutta melkein ne sille säädetty,tarkoitin että normaalille asennuksille olisi pitäänny säätää jos osais tai olis aika,mutta antaa sit olla vastasin nyt caro ja sts kysymyksiin,ja kyllää minut on neuvottu niistä ja kaikke mitä promoottorin piti sanoa se sanoi,piti vaan soittaa niillä,mutta LoL unohdin jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen
domi

Posts: 7,069

#50 • • domi Työn sankari.

Eddy Satan, 15.9.2005 21:08:
---

No kysy vaikka sillä iltaana soitaavilta,miten ne oli säädetty,en tarkoita että päin vittua,mutta melkein ne sille säädetty,tarkoitin että normaalille asennuksille olisi pitäänny säätää jos osais tai olis aika,mutta antaa sit olla vastasin nyt caro ja sts kysymyksiin,ja kyllää minut on neuvottu niistä ja kaikke mitä promoottorin piti sanoa se sanoi,piti vaan soittaa niillä,mutta LoL unohdin jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen


jetosaa.jpg
Eddy Satan

Posts: 722

#51 • • Eddy Satan FAST

dominikh, 15.9.2005 21:21:
---
Eddy Satan, 15.9.2005 21:08:
---

No kysy vaikka sillä iltaana soitaavilta,miten ne oli säädetty,en tarkoita että päin vittua,mutta melkein ne sille säädetty,tarkoitin että normaalille asennuksille olisi pitäänny säätää jos osais tai olis aika,mutta antaa sit olla vastasin nyt caro ja sts kysymyksiin,ja kyllää minut on neuvottu niistä ja kaikke mitä promoottorin piti sanoa se sanoi,piti vaan soittaa niillä,mutta LoL unohdin jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen

---

jetosaa.jpg




Joo hyvä neuvo,eiks infosta saa paremman infoon,ei se osaamisesta tai ehkä siitäkiin.Ja sinä jos ei muuta tekemistä osta jotain leluja,jouck.
baty

Posts: 1,607

#52 • • baty TranceConnection

Eddy Satan, 15.9.2005 21:08:
---
..jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen



toi oli kyl aika veemäistä.. etenkin kun niiden levareiden pitcheis oli todella iso ero.

mut itse en antanut sen menoa haitata.. on soitettava niillä soittimil jotka on tarjolla. *böö*
Eddy Satan

Posts: 722

#53 • • Eddy Satan FAST

baty, 16.9.2005 08:01:
---
Eddy Satan, 15.9.2005 21:08:
---
..jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen

---


toi oli kyl aika veemäistä.. etenkin kun niiden levareiden pitcheis oli todella iso ero.

mut itse en antanut sen menoa haitata.. on soitettava niillä soittimil jotka on tarjolla. *böö*




Oot oikeassa,paitasi et kyllä niiden on aina hyvä ollaa oikealla nopeudella säädetty,niin settikiin sujuisi pareemmin,oon ite kokeillu kaikenlaista,mutta omasta mielestä parhaat levysoittimet ovat teknarit double pitch,nuo ihan uudet malliit millä oon tottunut soittaa,niillää saa soita esim tavallista HH freeformin nopeudella mikä taas kuulostaa hyvältä,ja porukat tykkää,mutta cd ja 1 levari on ollu pelastus tälle kerralle,ja liian vähän Hard Nrg:stä tykkävii on lappenrannassa,sen jo kuulin ja näin,sama asia virossa,missä 160bpm ihan alussa ja porukat eivät jaksaa,asiaa meni LoL,mutta pointiini on se,et jos bileissä soittaavat vinyl dj;t niin laitteet minä ainakin tarkistan ennen bileitä,jos jotain on vääriin niin heti säädetään tai ois hyvä varasuunnittelma mistä sais nopeasti varalaitteita tilaattua,mutta voin kokemuksestani sanoa että välillä jopa kunnon laitteet syystä tai toisesta alkaavat pettää,mutta respect kaikille artisteille soittaaville,varsinkin neodyne oli mun mielestä illan paras ja uus mulle henkilö,jolla on taatusti motivaattiota ja osaamista musiikkin luoimisessa ja soittaaaamisessa,toivottovasti hänestä kuullaan viellä,olisi hyvä saada sen biisit tai miksauksen kuunneltua,suomessa on paljon talantteja,muta konemusiikkissä se eteeneminen on niin hidas,että motivaattio pitäis olla korkea,kestäen kritiikkia ja tolle,mä en ehkä viell,ä oppinut vastaanottamaan negatiivistä kritiikkiä,varsinkin ku se on vittuilu,sen mä en anna tehä keneellekään,Ok *piis*
sts

Posts: 7,969

#54 • • sts Sama pyynti aitta!

Eddy Satan, 18.9.2005 11:38:
ite kokeillu kaikenlaista,mutta omasta mielestä parhaat levysoittimet ovat teknarit double pitch



Kyseessä on jo edellä mainittu SL-1210MK5G, lisäksi sama ominaisuus löytyy SL-1200GLD.
neodyne

Posts: 9

#56 • • Edited neodyne
Mumumukavat oli bileet joo. Ite täs lueskelen kommentteja HIEMAN myöhäs mut ei se mitn. Eddylle kiitokset kiinnostuksesta ja joutuu täs nyt alkaa värkkäilee semmosta kunnon promolättyä ja pistää jakeluuuun.

-Lisäys- Ei tää ollukkaa niin myöhänen ajankohta =D