56 posts, 3 pages, 9,120 views
Eddy Satan, 10.9.2005 18:42:
teknarit pitä säätää oikealle nopeudelle,niin vinyyleillä pystyis soittaa ku on tottunu
Oli kivat kyläbileet,soittajaat soittii hyviin,ite olen tottunut soittaa 180pbm,mutta lappenrannassa porukat ei näköään kestää kovaa paukutusta ja nuo hyviksi sanotut biisit jouduin vetää paljoon hitaammin kuin olisi tarkoitus,ja teknarit pitä säätää
Skz, 12.9.2005 23:38:
tuleeko blenderin settiä nettiin ladattavaksi?? oli nimittäin aika hurjan hyvä :)
sts, 12.9.2005 17:37:
---
Oli kivat kyläbileet,soittajaat soittii hyviin,ite olen tottunut soittaa 180pbm,mutta lappenrannassa porukat ei näköään kestää kovaa paukutusta ja nuo hyviksi sanotut biisit jouduin vetää paljoon hitaammin kuin olisi tarkoitus,ja teknarit pitä säätää
---
Tai valita pakkiin mukaan kappaleita joita voi soittaa ruuvaamattomilla teknareilla. Voi aina tarkistaa promoottorilta ovatko teknarit ns. ruuvatut tai edes mk5g mallisia. Yleisesti nyrkkisääntö on että EI.
Eddy Satan, 15.9.2005 21:08:
---
No kysy vaikka sillä iltaana soitaavilta,miten ne oli säädetty,en tarkoita että päin vittua,mutta melkein ne sille säädetty,tarkoitin että normaalille asennuksille olisi pitäänny säätää jos osais tai olis aika,mutta antaa sit olla vastasin nyt caro ja sts kysymyksiin,ja kyllää minut on neuvottu niistä ja kaikke mitä promoottorin piti sanoa se sanoi,piti vaan soittaa niillä,mutta LoL unohdin jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen
dominikh, 15.9.2005 21:21:
---
---
No kysy vaikka sillä iltaana soitaavilta,miten ne oli säädetty,en tarkoita että päin vittua,mutta melkein ne sille säädetty,tarkoitin että normaalille asennuksille olisi pitäänny säätää jos osais tai olis aika,mutta antaa sit olla vastasin nyt caro ja sts kysymyksiin,ja kyllää minut on neuvottu niistä ja kaikke mitä promoottorin piti sanoa se sanoi,piti vaan soittaa niillä,mutta LoL unohdin jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen
---
---
..jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen
baty, 16.9.2005 08:01:
---
---
..jo mitä siel oli ainakin 1 levareista veti nopeammin ku toinen
---
toi oli kyl aika veemäistä.. etenkin kun niiden levareiden pitcheis oli todella iso ero.
mut itse en antanut sen menoa haitata.. on soitettava niillä soittimil jotka on tarjolla.
Eddy Satan, 18.9.2005 11:38:
ite kokeillu kaikenlaista,mutta omasta mielestä parhaat levysoittimet ovat teknarit double pitch
Eddy Satan, 18.9.2005 11:38:
nuo ihan uudet malliit millä oon tottunut soittaa,niillää saa soita esim tavallista HH freeformin nopeudella mikä taas kuulostaa hyvältä,ja porukat tykkää