Alek Száhala - Supriya (Goa edit)

24 posts, 2 pages, 12,497 views

NextAce

Posts: 2,505

#2 • • NextAce Alienated
*sydän* Toimii. Hyvin rullaava bassline ja melodiat on erittäin mehukkaat. Lisää vaan tällästä shittii.

--
-Alienation-

-----

Orfeus

Posts: 5,872

#3 • • Orfeus
Joo perkeleen hämystä tuotetta, mii laiks!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#4 • • liikkuva muna an egg on the move
Pieni hetki.. 160kpbs versio tulossa, linkki ei toimi 3 minuuttiin.
enrg

Posts: 2,040

#5 • • enrg
bassline on erinomainen. Kokonaisuutena ei yllä lähellekkään viime aikaisia trippejäsi mutta jokatapauksessa maistuva kokonaisuus. Joutui kuuntelemaan kolme kertaa, enenkuin pääsin perille kappaleen tapahtumista*hymy*
malishousu

Posts: 182

#7 • • malishousu Dr. Philth
UUH! Goa roxx, mii laikii *sydän*

Aivan ihanat ekohousu-tilutukset melodiapuolella ja rullaa kuin keilapallo skederampissa. Kärkipään Alekkia Rebirth of Maruukin kanssa ainakin mun listoilla.

Biisi oli vieläpä rakenteeltaan miellyttävän erilainen (vert. Invitation- Asurnisishi -Dryad Machine- jatkumo) , siitä vielä lisää propseja *hymy*

Ainoa mikä korvaani särähti oli snare, joka ainakin alussa kun melodiapyöritys ei vielä ollut alkanut, tuntui aivan liian kovaääniseltä ja peittävältä. Tosin tämä saattaa osin johtua siitä että kuuntelen kipaletta duunikoneelta, jonka äänentoisto on jotain keskiverto faxin luokkaa..

*aplodit*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

GrimsouL

Posts: 468

#8 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Äijän biisit alkaa menee kokoajan psygee / goaan päin, sinänsä ihan hienoa kun sehän on tavallaan uusi genre (suomigoaform tai jotain *lmao*), itselle maistuu vaan sun vanhan tyyliset biisit paremmin, mutta ei tämäkään todellakaan mitään huonoa ole. Toimis ehkä lattian puolella paremmin ku koneenääressä. *aplodit*
malishousu

Posts: 182

#9 • • malishousu Dr. Philth
Pakko nyt vielä hehkuttaa. Oon luukuttanu tätä lähes koko illan ja Jösses että on TIUKKA CHIBALE!

*sydän**sydän**sydän*

Lisää vaan tällasta menoa, genreistä viis!

Mulla oli nyt vielä jotain tosi fiksua kehua, mutta oon tän biisin takia niin täpinöissä etten saa sitä muotoiltua *hymy*

--
___ (“(*-*)/”) ___
-----
worship
-----

rec

Posts: 2,923

#11 • • rec


Gooampaa suomipolkkaa.
hard trance, psy



"Tätä Alekkia" onkin odoteltu! *hymy*

Fiidpäk later.
holocaust

Posts: 45

#13 • • holocaust
j33s!! tätä tuliki jo aiemmin kehuttua oli tossa live at mayhemissä :) loistokamaa!
serotonot

Posts: 3,137

#14 • • Edited serotonot Paul Easy
pirigoaa :D

Se mikä täs häiritsi itteä ton tolkuttoman bpm:n lisäks eniten oli toi et jokainen nosto oli tehty oikestaan pelkästään snare-rollilla mikä on mun mielestä melko tylsän kuuloista ja aika mielikuvituksetonta.

edit:
Sanottakoon nyt viel et saundit oli mun mielestä aika yllätyksettömät ja mieleen tarttumattomat, mut oli tossa sellainen sopivan epäterve poljento alusta loppuun

Ja olihan tää tälläst "varmista perjantaipsykoosisi"-goaa, pisteet siitä *piis*
rec

Posts: 2,923

#16 • • rec
Mielestäni alku kuulosti hyvältä, mutta puolenvälin jälkeen homma katos vaisuksi ja ehkä itseään toistavaksi. Melodiaa oli kyllä vaikka muille jakaa, mutta sahaaminen alkoi hieman raastamaan.

Alkua on pakko kehua kylläkin: clapit ja perus 3-4 oktaavinen fätti bassolinjaus oli kyllä sellaista, jota on pitkään suomen skenessä ooteltuki.

Sanoisin biisiä hyväksi erilaisuuden takia, mutta jatkossa odotan kyllä jantterilta sellasia vedätyksiä, että pitää taas tiedustella uutta promoo! *iloinen* Sun uus tyylis ei oo siis ollenkaan hullumpi.. yritä saada vähän synkempää mazkuu viel, nii kaek on parempaan päin! *hymy*
Jinkso

Posts: 1,209

#17 • • Jinkso FINRG
Ihastuin, aivan mielettömän hyvä!

Menee ehdottomasti sun tuotannon kärkeen.
enrapture

Posts: 117

#18 • • enrapture Cyberpunk
olihan tuossa 3:17 - 4:50 vaiheilla ihan menevää kamaa, tosin se oli ainoa osa biisistä josta diggasin... ei oikein kokonaisuutena uponnu. Tykkään vauhdista ja sähinästä. *ding*

--
Rave music aint what it used to be...

Xelfer

Posts: 140

#19 • • Xelfer harder.fi
Tästähän saa sisäisiä orgasmeja. *jiihaa*

--
Great people talk about ideas.
Normal people talk about things.
Small people talk about other people.

Rinik

Posts: 647

#20 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
oikeen loistavaa *jiihaa*

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.