:D

2,389 posts, 120 pages, 599,073 views

Android

Posts: 3,908

#1681 • • Android

e-nergique, 19.8.2005 13:13:
Niin joo, sori :D Unohdin että palleilla on omavarainen tuotanto :D

Ei aina voi kaikkee muistaa... :D
:D



No, pallit aina hämmentää vähän, kuten ehkä olet huomannut :D
e-nergique

Posts: 568

#1682 • • e-nergique STT

Android, 19.8.2005 13:13:
---
Fyraett, 19.8.2005 13:12:
aivan, sieltä se ja sieltä he ovat tulleet :D

---


Miten tämä palauttaminen ihan noin käytännössä toteutetaan? :D



Mä luulisin että se helium pitää vetää henkeen ja sit laittaa suu ulostuloaukon (eli etupyllyn pään) ympärille ja sit puhaltaa oikein lujaa ne heliumit takas niin et pallit pullistuu... :D

Korjatkaa jos olen väärässä :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

Posts: 4,525

#1683 • • Fyrisch

Android, 19.8.2005 13:13:
---
Fyraett, 19.8.2005 13:12:
aivan, sieltä se ja sieltä he ovat tulleet :D

---


Miten tämä palauttaminen ihan noin käytännössä toteutetaan? :D



url: ne laitetaan sinne takas.

irl: mahdotonta.

ja tänää on ilotulitukset :D
Fyrisch

Posts: 4,525

#1684 • • Fyrisch

e-nergique, 19.8.2005 13:15:

Mä luulisin että se helium pitää vetää henkeen ja sit laittaa suu ulostuloaukon (eli etupyllyn pään) ympärille ja sit puhaltaa oikein lujaa ne heliumit takas niin et pallit pullistuu... :D

Korjatkaa jos olen väärässä :D



*joo*

offtopic taas sori
Android

Posts: 3,908

#1685 • • Android

Fyraett, 19.8.2005 13:15:
ja tänää on ilotulitukset :D



Mä voin pyllylläni ja palleillani järjestää sellaiset paukuttelut että heikompia hirvittää :D Totaalirepeämistä siis luvassa :D
e-nergique

Posts: 568

#1686 • • e-nergique STT

Android, 19.8.2005 13:18:
---
Fyraett, 19.8.2005 13:15:
ja tänää on ilotulitukset :D

---


Mä voin pyllylläni ja palleillani järjestää sellaiset paukuttelut että heikompia hirvittää :D Totaalirepeämistä siis luvassa :D



Voisitko antaa minulle (+muille uteliaille) yksityiskohtaisen kuvauksen vinkkeineen siitä miten palleja paukutellaan :D

*ankarastipallejapohdiskel*

:D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

Posts: 4,525

#1687 • • Fyrisch

Android, 19.8.2005 13:18:
Mä voin pyllylläni ja palleillani järjestää sellaiset paukuttelut että heikompia hirvittää :D Totaalirepeämistä siis luvassa :D



sama tääl :D voitais pitää kilpailu jossai puistos, sit katotaa kumpi paukuttelee parhaiten


say no to puukkohippa!
Verano

Posts: 4,649

#1688 • • Verano Merituuli

e-nergique, 19.8.2005 13:15:

Mä luulisin että se helium pitää vetää henkeen ja sit laittaa suu ulostuloaukon (eli etupyllyn pään) ympärille ja sit puhaltaa oikein lujaa ne heliumit takas niin et pallit pullistuu... :D

Korjatkaa jos olen väärässä :D



Voi [iso] :D :D :D :D :D :D :D [/iso] teidän kanssa.
e-nergique

Posts: 568

#1689 • • e-nergique STT
Hyvää pyllistelyviikonloppua kaikille ja Androidille ja Fyraettille hyvää paukuttelukisaa :D
Odotan tuloksia mielenkiinnolla :D

Pusuja kaikkien pyllyille :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1690 • • Edited Android

e-nergique, 19.8.2005 13:22:
Voisitko antaa minulle (+muille uteliaille) yksityiskohtaisen kuvauksen vinkkeineen siitä miten palleja paukutellaan :D

*ankarastipallejapohdiskel*

:D



Riittävästi heliumia vaan kehiin niin kyllä ne sitten rupeaa paukkuu :D Ei pallitkaan loputtomiin veny :D Toisin sanoen, ime keuhkot täyteen heliumia, pistä etupyllyn etupää suuhun (varovasti, mutta tämän taidat tietääkin :D) ja puhalla :D Toista tämä siihen asti kunnes pallit ovat "kovat", eli yhtään löysää ihoa ei enää ole :D Tässä vaiheessa pallit muistuttaa, ei ehkä niin yllättäen, suurta palloa :D Viimeinen osa on vähän vaarallisempi, sillä pallien repeäminen on aika raju tapahtuma :D Jos olet oikein innokas voit toki puhaltaa etupyllyn etupää suussa siihen asti kunnes pallit paukkuu, mutta suositeltavaaa on että otat pitkän putken, asetat putken toisen pään etupyllyn etupäähän, ja toisen pään tietysti suuhun. Ja sitten vaan puhaltamaan rohkeasti :D Huom! Etupyllyn ulostuloaukkoa on koko ajan pidettävä kiinni, jotta ei heliumia pääse sieltä ulos ennen aikojaan :D Tämä onnistuu tosin helposti esim puristelemalla parilla sormella (muista taas olla hellä! :D).

Repeämisen yhteydessä ilmaan pääsee suuret määrät heliumia, mikä tosin ei haitanne ainakaan sinua :D Joissakin tapauksissa voi tarvita pari tikkiä jotta saa pallit ommeltua kasaan, mutta yleensä keho korjaa kaiken :D Muutama viikko lepoaikaa palleille ja etupyllylle saattaa kuitenkin olla tarpeen. Tänä aikana kaikenlaiset hellyydenosoitukset etupyllyä ja palleja kohtaan ovat yleensä erittäin tervetulleita. Niin, ja kivekset kannattaa myös kerätä talteen repeämisen yhteydessä, jos käy niin että ne lentää ympäriinsä :D Koska ilman niitähän ei heliumia pusseissa pahemmin tuoteta :D
e-nergique

Posts: 568

#1691 • • e-nergique STT

Android, 19.8.2005 13:35:
Riittävästi heliumia vaan kehiin niin kyllä ne sitten rupeaa paukkuu :D Ei pallitkaan loputtomiin veny :D Toisin sanoen, ime keuhkot täyteen heliumia, pistä etupyllyn etupää suuhun (varovasti, mutta tämän taidat tietääkin :D) ja puhalla :D Toista tämä siihen asti kunnes pallit ovat "kovat", eli yhtään löysää ihoa ei enää ole :D Tässä vaiheessa pallit muistuttaa, ei ehkä niin yllättäen, suurta palloa :D Viimeinen osa on vähän vaarallisempi, sillä pallien repeäminen on aika raju tapahtuma :D Jos olet oikein innokas voit toki puhaltaa etupyllyn etupää suussa siihen asti kunnes pallit paukkuu, mutta suositeltavaaa on että otat pitkän putken, asetat putken toisen pään etupyllyn etupäähän, ja toisen pään tietysti suuhun. Ja sitten vaan puhaltamaan rohkeasti :D Huom! Etupyllyn ulostuloaukkoa on koko ajan pidettävä kiinni, jotta ei heliumia pääse sieltä ulos ennen aikojaan :D Tämä onnistuu tosin helposti esim puristelemalla parilla sormella (muista taas olla hellä! :D).

Repeämisen yhteydessä ilmaan pääsee suuret määrät heliumia, mikä tosin ei haitanne ainakaan sinua :D Joissakin tapauksissa voi tarvita pari tikkiä jotta saa pallit ommeltua kasaan, mutta yleensä keho korjaa kaiken :D Muutama viikko lepoaikaa palleille ja etupyllylle saattaa kuitenkin olla tarpeen. Tänä aikana kaikenlaiset hellyydenosoitukset etupyllyä ja palleja kohtaan ovat yleensä erittäin tervetulleita. Niin, ja kivekset kannattaa myös kerätä talteen repeämisen yhteydessä, jos käy niin että ne lentää ympäriinsä :D Koska ilman niitähän ei heliumia pusseissa pahemmin tuoteta :D



:DDDDDDDDDDDDDD *totaalireps* :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Fyrisch

Posts: 4,525

#1692 • • Fyrisch

e-nergique, 19.8.2005 13:35:
Hyvää pyllistelyviikonloppua kaikille ja Androidille ja Fyraettille hyvää paukuttelukisaa :D
Odotan tuloksia mielenkiinnolla :D

Pusuja kaikkien pyllyille :D



kiitos ja hyvää sitä samaa sulle myös ja kaikille muille, en kyl oo viel menos minnekkää mut parempi hoitaa se pois alta nyt heti :D
Android

Posts: 3,908

#1693 • • Edited Android

e-nergique, 19.8.2005 13:35:
Hyvää pyllistelyviikonloppua kaikille ja Androidille ja Fyraettille hyvää paukuttelukisaa :D
Odotan tuloksia mielenkiinnolla :D

Pusuja kaikkien pyllyille :D



Voi kiitos, ja pusuja sunkin pyllylle :D
Android

Posts: 3,908

#1694 • • Edited Android

e-nergique, 19.8.2005 13:38:
:DDDDDDDDDDDDDD *totaalireps* :D



Säkin vaan repeilet siellä, ihanaa :D

Tällaistahan tämä pyllistely on parhaillaan, antoisaa ja kaikilla on hyvä mieli :D
cosmic

Posts: 389

#1695 • • cosmic :D
Etupyllytrance raikaa :D

--
:D is an unproductive condition.

Avatar
#1696 • • sakk303 Guest
Android

Posts: 3,908

#1697 • • Android
Iltaa :D

Täällähän näkyy olevan tuttuja pyllistelijöitä online :D
e-nergique

Posts: 568

#1698 • • e-nergique STT

Android, 21.8.2005 19:21:
Iltaa :D

Täällähän näkyy olevan tuttuja pyllistelijöitä online :D



Iltaa iltaa :D

Välillä pitää viikonloppunakin pyörähtää... :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Verano

Posts: 4,649

#1700 • • Verano Merituuli
:D

Ajattelin tulla pyllistelemään kanssanne, mutta nyt pitääkin mennä suihkuun pesemään pylly ja sitten kiitää syömään frendien kanssa. Mutta huomenna voin taas olla enemmän seurassanne :D

*kaikkiaihaniajavarsinkinyhtäpussail*