mayah, 2.8.2005 14:27:
Pitäkää hymiöpyllyrakkautenne. Vihaan teit [iso]KAIKKII.[/iso]
Make love not war :D
2,389 posts, 120 pages, 626,532 views
mayah, 2.8.2005 14:27:
Pitäkää hymiöpyllyrakkautenne. Vihaan teit [iso]KAIKKII.[/iso]
mayah, 2.8.2005 14:26:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D
---
*kivatsulle*
Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.
Android, 2.8.2005 14:27:
Ei vielä, mut voidaan tehdä oma video :D Voidaan sit siinä testata etpyllyjemme yhteensopivuutta ja miettiä erilaisia venyttelyvaihtoehtoja :D Tuskin tarvii kysyä ootko mukana :D
Android, 2.8.2005 14:30:
---
mayah, 2.8.2005 14:26:
Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.
---
Ei tässä nyt mistään parisuhteista ole kyse :D Puhtaasti tieteellisistä ja [iso]:D[/iso]-syistä toteutetaan tämä idea :D
Tietysti jos etupyllyjen yhteensopivuus on luokkaa erinomainen saattaa tilanne muuttua :D
e-nergique, 2.8.2005 14:30:
joo, ei tarvi kysyä :D
mun pylly hihkuu jo valmiiks riemusta :D
niin ja tätä videotahan voidaan käyttää sit opetusmateriaalina siellä pyllyjoogatunneilla :D
ja mun mielestä voitais kyllä perustaa myös etupyllyjoogaryhmä :D
Android, 2.8.2005 14:33:
Ihanaa :D Mulla on mielenkiintoinen tunne tästä :D Sekä pyllyssä että etupyllyssä :D Ja jotta saavutetaan :D in kaikkein korkein aste pitää vielä yhdistää pylly- sekä etupyllyjoogan, siitä voisi tulla mielenkiintoista :D
Voi huh miten paljon tykkään teistä :D :D :D
mayah, 2.8.2005 14:41:
Eli jos siis joku poika tulis ehdottelee SUN tyttöystävälle etupyllyjen vertailuu, ni se ois IHAN OK, koska sitä tehdään tieteellisistä syistä? HAH. EPÄILEN.
Verano, it´s OVER.
*kivatsulle**piru*
Verano, it´s OVER.
*kivatsulle**piru*
Eli jos siis joku poika tulis ehdottelee SUN tyttöystävälle etupyllyjen vertailuu, ni se ois IHAN OK, koska sitä tehdään tieteellisistä syistä? HAH. EPÄILEN.
mayah, 2.8.2005 14:48:
Mä en kestä enää, en KESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se on ohi, eikä oo mitään enää mitä voisit sanoa. Loppu, slut, finito!
Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D
Android, 2.8.2005 15:00:
---
Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D
---
No siis todellakin :D Arvaa oonko unelmoinu isosta palatsista iät ja ajat :D Ties mitä muita salaisuuksia sieltä löytyy :D Tämä on suuri päivä, ja säkin varmaan innoissasi olet odottanu että pääset todistamaan mun venyttelyä :D
Ai että Verano, sanattomaksihan tässä jää :D
Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
e-nergique, 2.8.2005 15:02:
aks mä järkkää teille pyllypolttarit? :D pliispliispliis :D
ohjelmassa venyttelyä ja pyllyjen läiskettä :D
oon onnellinen teidän puolesta! *pyllyäyhteensovittel* :D
mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]
Android, 2.8.2005 15:00:
Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]