:D

2,389 posts, 120 pages, 589,844 views

o_°

Posts: 224

#1161 • • o_°

mayah, 2.8.2005 14:27:
Pitäkää hymiöpyllyrakkautenne. Vihaan teit [iso]KAIKKII.[/iso]



Make love not war :D
Android

Posts: 3,908

#1162 • • Android

mayah, 2.8.2005 14:26:
---
Verano, 2.8.2005 14:21:
Pitää alottaa sillä et vertaillaan toistemme etupyllyjä sekä testataan niiden yhteensopivuutta ja venymisominaisuuksia :D

---


*kivatsulle*


Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.



Ei tässä nyt mistään parisuhteista ole kyse :D Puhtaasti tieteellisistä ja [iso]:D[/iso]-syistä toteutetaan tämä idea :D
Tietysti jos etupyllyjen yhteensopivuus on luokkaa erinomainen saattaa tilanne muuttua :D
e-nergique

Posts: 568

#1163 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 14:27:

Ei vielä, mut voidaan tehdä oma video :D Voidaan sit siinä testata etpyllyjemme yhteensopivuutta ja miettiä erilaisia venyttelyvaihtoehtoja :D Tuskin tarvii kysyä ootko mukana :D



joo, ei tarvi kysyä :D
mun pylly hihkuu jo valmiiks riemusta :D

niin ja tätä videotahan voidaan käyttää sit opetusmateriaalina siellä pyllyjoogatunneilla :D
ja mun mielestä voitais kyllä perustaa myös etupyllyjoogaryhmä :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

e-nergique

Posts: 568

#1164 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 14:30:
---
mayah, 2.8.2005 14:26:

Tällaistako tämä meidän tyttöjen välinen ystävyys sitten tulee olemaan? Että tosta noin vaan valitaan kuka tahansa ja ehdotetaan etupyllyjen vertailua? Tähänkö on tultu? Tätäkö se kuuluisa "PARISUHDE" nyt sitten on? Kysyn vaan.

---

Ei tässä nyt mistään parisuhteista ole kyse :D Puhtaasti tieteellisistä ja [iso]:D[/iso]-syistä toteutetaan tämä idea :D
Tietysti jos etupyllyjen yhteensopivuus on luokkaa erinomainen saattaa tilanne muuttua :D



ja ennen kaikkeahan tässä tähdätään pyllyjen hyvinvointiin, mikä vaatii ehdottomasti tällaisten asioiden tutkimista :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1165 • • Android

e-nergique, 2.8.2005 14:30:
joo, ei tarvi kysyä :D
mun pylly hihkuu jo valmiiks riemusta :D

niin ja tätä videotahan voidaan käyttää sit opetusmateriaalina siellä pyllyjoogatunneilla :D
ja mun mielestä voitais kyllä perustaa myös etupyllyjoogaryhmä :D



Ihanaa :D Mulla on mielenkiintoinen tunne tästä :D Sekä pyllyssä että etupyllyssä :D Ja jotta saavutetaan :D in kaikkein korkein aste pitää vielä yhdistää pylly- sekä etupyllyjoogan, siitä voisi tulla mielenkiintoista :D

Voi huh miten paljon tykkään teistä :D :D :D
e-nergique

Posts: 568

#1166 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 14:33:

Ihanaa :D Mulla on mielenkiintoinen tunne tästä :D Sekä pyllyssä että etupyllyssä :D Ja jotta saavutetaan :D in kaikkein korkein aste pitää vielä yhdistää pylly- sekä etupyllyjoogan, siitä voisi tulla mielenkiintoista :D

Voi huh miten paljon tykkään teistä :D :D :D



no varmaahan on se että sekä pyllyn että etupyllyn hyvinvointi ovat hyvin läheisessä yhteydessä toisiinsa :D
usein myös pylly on tyytyväinen jos etupylly voi hyvin ja sama toisinpäin :D

niin, ja me tykätään kans kaikki susta :D
ja tietenkin erityisesti sun pyllystä :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

o_°

Posts: 224

#1167 • • o_°

mayah, 2.8.2005 14:41:
Eli jos siis joku poika tulis ehdottelee SUN tyttöystävälle etupyllyjen vertailuu, ni se ois IHAN OK, koska sitä tehdään tieteellisistä syistä? HAH. EPÄILEN.

Verano, it´s OVER. *dissaa*


*grr**kivatsulle**släp**piru**hmph**eiei**poks**dissaa**igor*



Menee aika railakkaasti OT :D
Verano

Posts: 4,649

#1168 • • Verano Merituuli

mayah, 2.8.2005 14:41:
Verano, it´s OVER. *dissaa*

*grr**kivatsulle**släp**piru**hmph**eiei**poks**dissaa**igor*



Eikun mä haluan et sä tuut mukaan vertailee, oma rakas pyllyseni! :D
Android

Posts: 3,908

#1169 • • Android

mayah, 2.8.2005 14:41:
Eli jos siis joku poika tulis ehdottelee SUN tyttöystävälle etupyllyjen vertailuu, ni se ois IHAN OK, koska sitä tehdään tieteellisistä syistä? HAH. EPÄILEN.



No, mä en ollu tietoinen tästä :D Mut siis, voiko Verano osallistua tähän vai ei?

Parisuhdetta minulla ei ole, joten voin vapaasti tutkia kaikenlaista :D n nimessä. Tietysti olisi suotavaa että olisi tyttöystävä joka jakaa samanlaiset kiinnostukset pyllyjen ja etupyllyjen tutkimiseen :D
Android

Posts: 3,908

#1170 • • Android
Älkää antako parisuhteiden vaikeuttaa ja horjuttaa :D n voimaa :D
e-nergique

Posts: 568

#1171 • • e-nergique STT
mun parisuhteessa ainakin otetaan sekä pylly että etupylly huomioon! :D
se on kuitenkin tärkeä asia :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Verano

Posts: 4,649

#1173 • • Verano Merituuli

mayah, 2.8.2005 14:48:
Mä en kestä enää, en KESTÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Se on ohi, eikä oo mitään enää mitä voisit sanoa. Loppu, slut, finito!



Mayah, et sä voi tehdä mulle tätä!!! *nyyh* *nyyh*

Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D
Android

Posts: 3,908

#1174 • • Android

Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D



No siis todellakin :D Arvaa oonko unelmoinu isosta palatsista iät ja ajat :D Ties mitä muita salaisuuksia sieltä löytyy :D Tämä on suuri päivä, ja säkin varmaan innoissasi olet odottanu että pääset todistamaan mun venyttelyä :D

Ai että Verano, sanattomaksihan tässä jää :D

Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D
e-nergique

Posts: 568

#1175 • • e-nergique STT

Android, 2.8.2005 15:00:
---
Verano, 2.8.2005 14:53:
Android, jos mayah ei enää haluu olla mun kaa niin alat sä seukkaa mun kaa ja olee mun oma pylly-ystävä? :D
Mä luulen et meidän pyllyt sopis hyvin yhteen :D

---


No siis todellakin :D Arvaa oonko unelmoinu isosta palatsista iät ja ajat :D Ties mitä muita salaisuuksia sieltä löytyy :D Tämä on suuri päivä, ja säkin varmaan innoissasi olet odottanu että pääset todistamaan mun venyttelyä :D

Ai että Verano, sanattomaksihan tässä jää :D

Sori mayah, mut mun ja Veranon pyllyt menee kohta naimisiin :D



saaks mä järkkää teille pyllypolttarit? :D pliispliispliis :D
ohjelmassa venyttelyä ja pyllyjen läiskettä :D

oon onnellinen teidän puolesta! *pyllyäyhteensovittel* :D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Android

Posts: 3,908

#1176 • • Android

e-nergique, 2.8.2005 15:02:
aks mä järkkää teille pyllypolttarit? :D pliispliispliis :D
ohjelmassa venyttelyä ja pyllyjen läiskettä :D

oon onnellinen teidän puolesta! *pyllyäyhteensovittel* :D



Saat, ja mulla olis toivomuksena kans jotain vähän extremempää, tai sellainen tunne pyllyssä on :D Pitäähän mun sit häissä vakuuttaa kaikki kunnolla että pyllyn hallinta todellakin on hanskassa :D Jotain sellaista, että häävieraiden suut loksahtaa auki yhtä paljon kuin pyllyni :D Mä luotan suhun :D

Ja kiitoksia *pyllistel* :D
Android

Posts: 3,908

#1177 • • Android

mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]



e-nergiquekin on luvannut osallistua etupyllyjen vertailuun :D
Verano

Posts: 4,649

#1178 • • Verano Merituuli
Loppu hyvin kaikki hyvin :D

Kaikki pyllyt löysivät itselleen oman pyllyn! :D

Kiitos mayah, että autoit mua tajuamaan että Androidin pylly on mun elämäni pylly :D
e-nergique

Posts: 568

#1180 • • e-nergique STT

mayah, 2.8.2005 15:02:
Onneks kaikesta tästä huolimatta mulla edelleen on [iso]e-nergique jota varten oon jo varannu hotellihuoneen.[/iso]



sori, mut kun oon täällä vähän niinku pyllyjen asialla niin en voi sille mitään että oon iloinen mun kahden pylly-toverin liitosta :D

oon kuitenkin pahoillani sun ja Veranon suhteen kariutumisesta, mut mä uskon että sä varmasti löydät vielä itselles uuden kullan *lohduttel* (sori, OT, mut tilanne vaati)

:D

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!