Illustrator - Hellraiser (Hard Nrg / Freeform)

15 posts, 1 page, 4,600 views

GrimsouL

Posts: 468

#1 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Biisien puolesta ihan maistuvaa tavaraa, vähän vaan turhan perus biisejä. Esim. the Witch ja Candyman on jo ihan liian soitettuja, ei sen puoleen että niihin kyllästyiskään koskaa. Ja ittelleni ei kikat / raaputukset toiminu (paitsi Candymanin breakit), muuten miksauksessa ei ollut mielestäni moitittavaa.
Orfeus

Posts: 5,872

#2 • • Orfeus
Um, mixaus on ihan ok tuotetta mutta biisit todellakin aika loppuunkuluneita toki muutama tuoreempi seassa:) Henk koht noi cd skräbäilyt + muut efektit ei lämpänny oikein! Mukavasti tämän jaksoi kuitenkin kuunnella alusta loppuun:)
Penppe

Posts: 57

#3 • • Penppe Hiki-Masa
Tää setti lähti samantien imuun ku näin tän, edellisestä tykkäsin niin kovasti *hymy*, mutta sitten itse settiin. Setti oli ihan maistuva kokonaisuus kaikinpuolin, vaikka suurin osa biiseistä olikin vähän yli kuultuja. Mutta muuten mixaus oli ihan kivasti mallillaan ja setin jaksoi kuunnella kevyesti loppuun *vink*. Eli lisää Illu settii vaan, mutta vähän uudemmilla ralleilla seuraavalla kerralla *joo*.
Chimika

Posts: 45

#4 • • Chimika Otori
Hard Nrg on aina kiva kuunnella, kiitos

--
The Hidden speak of being reborn through water
I had been reborn through the sword

Jinkso

Posts: 1,209

#5 • • Jinkso FINRG
Muhun taas noi raaputukset iskee hyvin, tulee vähän sellasta Proteus-fiilistä, vaikka ton vinyyli-simuloinnin kyllä huomaa. Mutta ei ole niin tarkkaa!

Kokonaisuudesta palautetta myöhemmin, tähän saakka ainakin on potkinut kivasti. *pihkassa*
Mar6

Posts: 2,178

#6 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri
Hyvää settiä, ja raaputukset on ihan jees vaikka ei olekaan aitoa vinyyliä :)
Suomessa osataan tehdä hyvää HardNRG:tä ja H-housea, yhtä hyvää kun ulkomaillakin. Nautinnollista kuunneltavaa tämäkin setti!
Lisäyksenä vielä, "feikkivinyyli" tulee varmasti yleistymään entisestään ja siihen on tyytyminen, ei sitä enää huomaakaan kohta :)

--
-Where there is house there is a home-

Avatar
#7 • • Lep-1 Guest
Kyllä on hyvää pauketta!! moneen kertaan tulee varmasti kuunneltua läpitte.*jiihaa**joo*
Ja kas sori et on näköijään samanlainen avatar*nauru*
Mar6

Posts: 2,178

#8 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Illustrator, 27.7.2005 14:26:
---
Lep-1, 26.7.2005 21:46:
Kyllä on hyvää pauketta!! moneen kertaan tulee varmasti kuunneltua läpitte.*jiihaa**joo*
Ja kas sori et on näköijään samanlainen avatar*nauru*

---
Komea on avatarisi. Onhan tuo tovin mulla ollukki, joten tein vaihdon.*lmao*

Tosiaan kiitokset palautteesta Chimika, Jinkso, Mar6 ja Lep-1! Mukavaa, että on kolissu.
Skräbät on näköjään jakanu mielipiteet aikalailla kahtia. Itse tykkään kyllä kikkailla ja raaputella. Pääsee enemmän soittamisen fiilikseen, kun setti ei ole pelkkää perinteistä biittimiksausta. Kyllä vinyyli paremmalta kuulostaa, mutta vaatii meikäläiseltä vielä treeniä.*joo*



Niin siinä kävi että toi setti soi autossa monta kertaa päiväs :)
Toi on aivan helvetin hyvä yksinkertaisesti. Ja noi raaputukset sopii tohon ja kuulostaa hyvältä.
Ei siis edelleenkään kyllästymisen merkkejä, vaikka joku sano että kuluneita biisejä :) Eihän ne uusia oo mutta uudessa muodossa :D
Odottelen jatkoa tähän!

--
-Where there is house there is a home-

antiguru

Posts: 39

#9 • • antiguru
Oishan tääkin mugava kuulla. Jos sen sais vielä linjoille niin vois sen ladatakin...

--
--and we take the breaks of--

antiguru

Posts: 39

#10 • • antiguru
Loistavaa, pääsee kuulemaan tämänkin teoksen. Kunhan vielä löytää aikaa sille. *ding*

--
--and we take the breaks of--

antiguru

Posts: 39

#11 • • antiguru
Olit kirjotellu näköjään samaan aikaan, kun viestis ei näkyny vielä kun päätin vastata tjsp.

Jos linkki ei kerta toimi niin joku vois kertoa mulle mitä ihmeen tavaraa mun nettiletkusta tulee painamalla kuuntele-nappulaa... *hih*

Eli väitän että se linkki toimii varsin mainiosti! *aplodit*

--
--and we take the breaks of--

Illustrator

Posts: 3,171

#12 • • Illustrator

antiguru, 23.10.2005 16:36:
Olit kirjotellu näköjään samaan aikaan, kun viestis ei näkyny vielä kun päätin vastata tjsp.

Jos linkki ei kerta toimi niin joku vois kertoa mulle mitä ihmeen tavaraa mun nettiletkusta tulee painamalla kuuntele-nappulaa... *hih*

Eli väitän että se linkki toimii varsin mainiosti! *aplodit*

Hyvä homma.*joo* Se vissiin toimii vähän fiilispohjalta..*nauru*
Särkiniemi

Posts: 22

#13 • • Särkiniemi
linkki ei toimi taaskaan, ainakaan mulla..Pistähän toimiin nin saa tän setin :)

--
-Särkiniemi-

¡ Previous post about a year ago !
TheJonne

Posts: 62

#15 • • TheJonne numero UNO!
EI AUKEE LINKKI!! tulee vaan 404 :( yhyyyy