Postaa kuva jatkoilta

72 posts, 4 pages, 36,765 views

juGis

Posts: 563

#1 • • Edited juGis
Kuvassa Team Candyravers, eli Nethr, Juho ja minä. Jatkojen jatkojen jatkoilta (vai kenties etkoilta?) @ Nethr, Alppila. *lmao*
seilori

Posts: 482

#2 • • seilori

juGis, 19.7.2005 15:49:
Kuvassa Nethr, Juho ja minä. Jatkojen jatkojen jatkoilta @ Nethr, Alppila. *lmao*



Näyttää iha jenkki-reivaajilta :)
juGis

Posts: 563

#3 • • juGis

vinha, 19.7.2005 15:55:
---
juGis, 19.7.2005 15:49:
Kuvassa Nethr, Juho ja minä. Jatkojen jatkojen jatkoilta @ Nethr, Alppila. *lmao*

---


Näyttää iha jenkki-reivaajilta :)



Joo, sama efekti huomattiin just äsken :---D Sellasia Candy-reivaajia, että *nauru*
nethr

Posts: 763

#4 • • nethr !!
joo, plur vaan *jiihaa**joo* nää oli kyl etkot... Tai siis jatkojen etkot tms *ding*

--
xD

juGis

Posts: 563

#5 • • Edited juGis
Jatkanpa tätä sarjaa samantien, ihan itsekseen :) Kuvassa (kuten näkyy selvyyden vuoksi) minä, nethr ja shanja. Jatkot siis shanjalla, Töölössä. Ja ainiin, kuva otettu 15 x zoomilla kattovalaisimen heijastavasta kuvusta.
toma

Posts: 2,009

#8 • • Edited toma Tototoototo
(Huomaa keinun koko.)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

Miika

Posts: 893

#10 • • Miika
Mä en postaisi yhtä ainutta jatkokuvaa jos niitä olisi edes olemassa.

Tuossa ylimmässä on muuten ihan postikorttiainesta *vink*
Karvinen

Posts: 699

#11 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Luminescent, 20.7.2005 23:23:
Tuossa ylimmässä on muuten ihan postikorttiainesta *vink*



ihan ekassa "hyvää vappua" *hymy*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

tuuls

Posts: 60

#13 • • tuuls

nethr, 19.7.2005 15:56:
joo, plur vaan *jiihaa**joo* nää oli kyl etkot... Tai siis jatkojen etkot tms *ding*


vai etkojen jatkot?!
mulla on vähän hankala hahmottaa mistä kohtaa hulinaputkea tuo on *hahjust*
Viltsu

Posts: 2,010

#14 • • Viltsu noname

julnau, 20.7.2005 23:15:
JEEEEEEEEE ! ei missään muualla saa huomiota niin paljon kuin täällä. säälitävää !



tjeu: tsekkaa oma panokses tänne ja puhu sit, 100% jotain vitun ininää :P

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Avatar
#15 • • ALIEN Guest
jatkoilla voi olla kivaa yksinkin... tosin wowittaessahan sun ei edes tarvitse olla yksin! Voit jopa törmätä toiseen jatkoilla olevaan eurooppalaiseen sankariin :D

15029449.jpg
iam

Posts: 3,085

#16 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Mulla oli joskus idea että vois tehdä semmosen www.backstagephotos.com saitin mihkä jengi vois anonyymisti submittaa kuvia jatkoilta ja bäkkäriltä. Sitten kun siihen kuvaan vielä vois kirjoittaa ketä siinä on niin ehkäpä joku kaunis päivä vois tehdä vaikkapa hakuja: näytä mulle kaikki madonnan kuvat jne. Toi vois olla seiskallekin hyvä systeemi mutta artistin kannalta tietty aika doomday application
Avatar
#17 • • Joe Le Bon Guest

mkuisma, 21.7.2005 09:57:
Mulla oli joskus idea että vois tehdä semmosen www.backstagephotos.com saitin mihkä jengi vois anonyymisti submittaa kuvia jatkoilta ja bäkkäriltä. Sitten kun siihen kuvaan vielä vois kirjoittaa ketä siinä on niin ehkäpä joku kaunis päivä vois tehdä vaikkapa hakuja: näytä mulle kaikki madonnan kuvat jne. Toi vois olla seiskallekin hyvä systeemi mutta artistin kannalta tietty aika doomday application



Loistava idea! Lisäksi artisteilla olisi varmaan mahdollisuus kuukausittaiseen donaatioon ettei heidän kuvia näytettäisi.
iam

Posts: 3,085

#18 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Varmaan tästä klubituksen enginestä sais vartissa riisuttua semmosen systeemin? Sitten antti vois myydä palvelun Elisalle kun ne on valmiita maksamaan siitä paljon hilloa (vrt koulukaverit.com) hehe
toma

Posts: 2,009

#20 • • toma Tototoototo

nethr, 21.7.2005 10:05:
Lukeeks tossa 'hötkyn kötkyn' vai mitä? *ding* *nauru*



Jep. :)

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac